Yüzüstü koltukta uzanırken gözümü yatağımın hep yanında komodinin üzerinde duran fotoğrafa dikmiş, uzun uzun bakıyordum. Sezen, Ahmet ve benim çocukluk fotoğrafımızdı. Ben mahalleye yeni geldiğimde çekilmişti ve o zamandan beri burada duruyordu.
Ahmet'in şıpsevdi birisi olduğunu biliyordum. Ona yer, olay ve zaman fark etmiyordu birine kayabilmesi için. Yine de bu kişinin Ceylin olmasını da beklemiyordum. Çünkü gerçekten tipi değildi ve o kızın sınıf ayrımcılığı yapmakta üstüne yoktu. Hem, daha iki gün önce sevmeyeceğini söylerken bir anda böyle demesi... Akıl erdiremiyordum, canım acıyordu.
Fotoğrafın yanında duran telefonum bir kez titrediğinde elimi üzerine atıp zar zor kendime çektim. Ya annemden ya da Sezen'in buluşmadığımız zamanlar buradan konuştuğu gruptan gelmişti muhtemelen. Telefon elimdeyken bir kez daha bildirim geldiğinde açılan ekrana karşı kaşlarımı çattım.
Gruptan mesaj vardı evet ama yabancı bir numaradan da mesaj görünüyordu.
05*********: Selam, Merkür Retrosu :)
Yatakta hızlıca doğrulup grup mesajlarına gözüm kaymasın diye parmağımla kapatırken mesajı birkaç kez okudum.
Merkür Retrosu, Kutay?
"Bu bana niye yazıyor ki?" diye sordum kendi kendime. Mesajına cevap vermem için bir sebep yoktu ama öte yandan merak da ediyordum.
"Ya bu çocuk niye benimle konuşmaya çalışıyor? Dövse birçok kez dövebilirdi, başka bir şey istiyor gibi..."
Kendi kendime konuştuğum zaman sorunlarına daha çabuk çözüm yolu bulabiliyordum.
Aslında Kutay çok umrumda olmadığı için mesajına cevap vermek veya vermemek de benim için bir şey fark etmiyordu. Bu yüzden üzerine düşünmeye gerek yoktu aslında. Bildirimlerden kaydırıp sohbetin açılmasını sağladım. Profil fotoğrafında kendisi vardı ama nasıl bir fotoğraf olduğunu merak etmediğimden sadece boş gözlerle mesaja baktım.
Deniz: Selam?
Mesaj attığım an görülmüştü.
"Yuh beklemiş mi?" dedim şaşkınlıkla.05*********: Uyuyor muydun? Rahatsız etmedim umarım
Deniz: Hayır
Kutay sensin sanırım
05*********: Sana başkası Merkür Retrosu demiyordur herhalde, boşuna mı iyelik eki getiriyorum ben oraya
Deniz: Ne
Hayır
05*********: Nasılsın?
Deniz: İyiyim sen?
05*********: Seninle konuştum daha iyi oldum Merkür Retro'm
Deniz: Niye yazdın?
05*********: Özledim seni
Deniz: Neyi özlemiş olabilirsin ki biz konuşmuyoruz
05*********: Konuşuruz
Konuşulur yani
Detaylara takılma bebeğim
Deniz: Bebeğim???
05*********: Efendim güzelim
Deniz: Oha öyle bir şey demedim ben
Ya
Sen
Ne diyorsun
Hayatımda annem ve Sezen'den sonra ilk kez birinin böyle bir şey söylemesi beni elbette şaşırtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür Retrosu (bxb)
Teen FictionBurslu bir çocuk, kolejin kötü çocuğuyla tanışırsa ortaya çıkacak hikaye diğerlerinden pek de farklı olmazdı. Yani, sanırım olmazdı.