bölümün ortalarında bir yerde tam olarak cinsellik olmasa da birilerinin hoşuna gitmeyebilecek bir yakınlık var * ile başlatıp * ile bitirdim orayı isteyenler geçebilir.
————
Kutay soyunma kabinlerine girdiğinde onu izlemek için geçtiğim tribünde kucağımdaki test kitabının sayfalarıyla oynuyordum.
Yüzme kulübüne katılması için onu çok zor ikna etmiştim ve şimdi kalabalık seyirci grubunu görünce ısrar eden dilimi sikse miydim diye düşünüyordum.
"Niye bu kadar kalabalık burası?" diye mırıldandım kendi kendime.
Dizlerimi kendime doğru kaldırıp indirdim. Birkaç kişi kabinlerden çıkmıştı ancak ilgimi çekmedikleri için test kitabının kenarını kıvırmaya devam ettim.
Birkaç dakika sonra Kutay da çıktığında parmaklarım olduğu yerde kalmıştı.
Bu kadar etkileyici bir vücuda sahipken onu buna ikna etmiş olmak kötü bir fikirdi.
Pürüzsüz beyaz teni, geniş omuzları zaten gördüğüm bir şeydi ancak altındaki şortu olmasa neredeyse çıplak oluşu alıştığım bir şey değildi.
Alt dudağımı sertçe ısırıp onu süzmeye devam ederken rahat bir tavırla diğer kulüp üyeleri gibi oturdu. Oturur oturmaz da bana doğru gülümseyip elini kaldırdı.
Anında gülümseyerek karşılık verdim.
İlk derslerinde beden hocası formlarını ölçebilmek için yarışma düzenlemişti. Şimdi hepimiz onu bekliyorduk.
Çok geçmeden öğretmen geldiğinde yarışmacılar kulvarlarına geçtiler. Benim gözüm yine ondaydı. Onun da ben de.
"Güveniyorum sana." dedim dudaklarımı oynatarak.
Bu dediğime karşılık dişlerini göstererek gülümsedi. Onu izleyen insanlar da kime gülümsediğine bakmak istediklerinde birçok bakışın hedefi olduğumu hissetmiştim. Titrek bir nefes alıp sevgilimin suya girişini izledim.
Salonu dolduran bir düdük sesinin ardından hepsi aynı anda maça başladığında aslında ona güvenmeme gibi bir ihtimalim olmadığını hemen anlamıştım çünkü başlayalı birkaç saniye bile olmamışken çoğusuna büyük bir fark atmıştı.
Heyecanla kendi kendime ellerimi çırptıktan sonra alt dudağımı ısırıp oturduğum yeri sıktım.
Saniyeler içerisinde bitiş çizgisine ilk ulaşan Kutay olduğunda onun ardından gelen yarışmacı ve diğerleri takip etti. Kutay dirseklerini sudan dışarıya çıkarıp havuzun kenarına yaslarken başını geriye attı ve bu görüntü karnıma tekme yemişim gibi hissetmeme neden oldu.
Kapalı göz kapaklarını aralayıp da bayık bakışlarının ardından sırıtarak göz kırptığındaysa ciddi anlamda soluğum kesilmişti.
Tüm kanın yanaklarım ve başka bir yerlerde toplandığını hissediyordum. Aklımdan geçen düşünceleri bastırmak için ekstra bir çaba sarfetmem gerekiyordu.
Yarışmada 1. olan elbette o olmuştu. Sonrasında hoca yüksek sesle bir şeyler anlatsa da havuz çok geniş olduğundan sadece bugünlük yarışmayla kapatacaklarını anlayabilmiştim.
Hepsi sudan çıktıklarında soyunma kabinine ilk giren de o olmuştu.
Olduğum yerde onu beklemeye başlarken az önceki görüntünün her bir pikselini hafızamda dolaştırıyordum.
Dizlerimi sallayarak onu beklerken yanımda hissettiğim bedenle kaşlarımı çatmıştım. Çünkü kim olduğunu bilmiyordum ve çocuğun birisi tam dibime oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür Retrosu (bxb)
Teen FictionBurslu bir çocuk, kolejin kötü çocuğuyla tanışırsa ortaya çıkacak hikaye diğerlerinden pek de farklı olmazdı. Yani, sanırım olmazdı.