bu bölüm cinsellik içermektedir rahatsız olacakların okumaması tavsiye edilir.
————
"Allah aşkına bir git başımdan."
Ayağımı suya vurup yüzüne su sıçramasını sağladığımda büyük bir kahkaha attı ancak geriye çekilmedi.
"Ya niye oturuyorsun gelsene." dedi bacağımdan çekerek.
Yüreğim ağzıma geldiği için hızlıca havuza inen merdivenden tutunup omzuna bir tane geçirdim.
"Salak! Önce alışmam lazım diyorum. Birden girersem çok üşürüm."
Sarı saçlarını geriye tarayıp temkinli bir şekilde bacaklarımın arasına girdiğinde henüz su değmemiş üst bacağım ondan gelen soğuklukla titredi.
"Bebeğim ne alakası var?"
"Ya sen ne anlarsın sus. Ben sen miyim her sabah yüzümü yıkar yıkamaz beş tur yüzüp ayılayım."
Ellerini belime dolayıp yine güldüğünde ıslak saçlarıyla ne kadar şirin ve havalı göründüğünü düşünüp ben de güldüm. Bir insan şirin olurken aynı zamanda havasını nasıl koruyabilirdi, bunu Kutay'dan öğrenmek lazımdı.
"Merkür Retro'm sabahtan beri oturuyorsun üç kez kurulandım ben."
"Üfff dur, ben ne zaman gireceğimi bi-"
Kalçamdan tutup bir anda beni suya çektiğinde, ikimiz de havuzun derinlerine gömülmüştük. Nefes alıp dalmadığım için epey bir su yutmuştum. Belimi sımsıkı sarmalamış ellerine, boynuna sımsıkı sarılarak karşılık veriyordum.
Suyun üstüne çıktığımızda bacaklarımı beline dolayıp öksürmeye başladım. Onu bırakıp yanağına bir tane geçirmeyi istesem bile sımsıkı tutuşumu gevşetemiyordum.
"Gülme salak gülme!" diye bağırdım.
Ellerini kalçama koyup çenesini kaldırdı.
"Gülmeyeyim mi Merkür Retrosu?""Of!"
Elimi suya vurdum. Hafiften titremeye başlamıştım halbuki hava soğuk bile değildi.
Geriye doğru yatıp beni göğsüne çekti ve o şekilde usulca biraz ilerledi.
"Ne yapayım ama akşama kadar girmeyecektin yoksa."
"Sus." dedim yalandan ters ters bakarak.
Ellerimi göğsüne yerleştirip usulca kendimi ondan uzaklaştırdım. Ben de yüzmek istiyordum.
Biraz birbirimizden ayrı yüzsek bile elini belimde hissettim bir süre sonra.
Bir şey söylemeden beni kendine çekti. Ben banyo yaptırılmış süs köpeği gibi görünüyor muyum acaba diye düşünürken havuzun kenarına yasladı bedenimi.
Şimdi tehlikeli sularda yüzüyorsun diye espri yapsam bu saçma şakanın üstüne belki beni bırakabilirdi. Yine de bırakmasın diye kendi esprime güldüm. Yanağıma dudaklarını bastırdı.
Elimi çenesine çıkarıp yüzünü sabit tuttum ve dudaklarına dudaklarımı örttüm.
Biraz öpüştükten sonra kollarımı ensesine dolayıp tek hamlede kendimi yukarıya kaldırdım. Ona üstten bakmayı seviyordum.
Yüzümde nasıl bir tebessüm var diye merak ederken benzer bir tebessümün de onun yüzünde olduğunu görmek karnıma tekme yemişim gibi hissettirmişti. Elini bacağıma koyup sıktı ve dudaklarıma son bir öpücük bıraktı.
Az çok ikimiz de gidişatın farkındaydık.
"Acıktın mı Deniz'im?" dediğinde başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür Retrosu (bxb)
Fiksi RemajaBurslu bir çocuk, kolejin kötü çocuğuyla tanışırsa ortaya çıkacak hikaye diğerlerinden pek de farklı olmazdı. Yani, sanırım olmazdı.