yorum yaparsanız çok sevinirim ❤️
————
Eve geldiğimde annemin iş görüşmesinin kabul edilmesi ortamı ve içimizi aniden şenlik yerine çevirirken içim içime sığmıyor, bu mutlu haberi bir an önce Kutay'a söylemek istiyordum.
Annem diğer iş yerinden bugün görüşmeden hemen sonra ayrılmış, hafta başında da hemen yeni işine başlayacaktı. Anlaştıkları maaş ciddi anlamda bizim rahat etmemizi sağlayacaktı çünkü az değildi. Asla annemle ilgili değildi bu konu ama ben neden annemi işe aldıklarını merak ediyordum biraz. Çünkü gerçekten prestijli bir yerdi ve annem daha önce üniversite mezunu olanları bile almadıklarını söylüyordu.
Yine de bu sorunun beynimi kurcalamasına izin vermektense annemle beraber sevinmek daha işe yarar geliyordu. Yüzünde güller açıyordu. Ben mutluysam, o benden 3 kat daha fazla mutluydu.
İş yerimden de dün ayrılmıştım. Annem biraz kızdığı için tekrar gitmemi istememişti. Hakan Bey ve iş arkadaşlarım kısa süren ekibimiz rağmen benim için üzülmüşlerdi. Arada bir hiç değilse müşteri olarak gitmemi istiyorlardı.
Heyecanımı daha fazla içimde tutamadım ve odama geçtim. Hızlıca telefonumu çıkarıp onun numarasına tıklıyordum ki aklıma özel dersleri ve kursları gelince parmağımı çektim. Arayıp dikkatini dağıtmak istemiyordum.
Deniz: Kutay
Arayacaktım ama rahatsız etmek istemedim
Biliyor musun annem işe alınmışş
Çok mutluyum çoook
Mesaj karşıya iletildikten sonra bir dakika bile olmadan telefonum çalmaya başlayınca aşırı büyük bir şekilde gülümsememe mani olamamıştım.
Onu hiç bekletmeden telefonu açtım.
"Alo?" diye konuştum enerjik bir şekilde.
"Rahatsız etmek ne demek ya, o nasıl bir kelime ya. Seni arama lütfunda bulundum diyeceksin." dediğinde kendime engel olamayıp sesli bir şekilde güldüm.
"Kutay annem işe alınmış."
Güldüğünü duydum.
"Çok sevindim sizin için. Umarım her şey istediğiniz gibi olur."Aptal aşıklar gibi sırıtmaya devam edip odanın ortasında dönmeye ve değişik hareketler yapmaya başladım.
"Çok mutluyum ya! Nasıl anlatılır bilmiyorum ama böyle içim içime sığmıyor, zıplayıp oynayasım geliyor! Sanki hayat son zamanlarda bana çok iyi davranıyor gibi hissediyorum!""Sen mutlu oldukça ben daha da mutlu oluyorum Merkür Retro'm. Keşke o şirin hallerini bir görebilsem şimdi..." dedi. Sesi yankı yapıyordu ve artı olarak su sesi geliyordu.
Söylediklerine bir şey diyemedim ama kapatmak da istemiyordum. Yatağıma uzandım.
"Sen nasılsın?""İyiyim ben de. Senin sesini duydum daha iyi oldum, eminim görsem daha da iyi olurdum."
Yanaklarım kızarırken yastığıma çenemi gömüp kıkırdadım.
"Ben de seni görmek isterdim şimdi. Neredesin?"
"Havuzdayım. Yüzmüyordum uzun zamandır, hem sırt kaslarımı güçlendiriyorum hem de rahat hissediyorum."
"İşte ben de o yüzden aramak istemedim. Yani bir şeylerle meşgulsen bölmemek için."
"Güzelim sen yazdığında ben de havuzdan çıkıyordum. Şimdi gidip kurulanacağım üzerimi giyineceğim. Hem benim tek ve en büyük meşguliyetim seninle ilgilenmek. Söyleme şöyle anlamsız şeyler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür Retrosu (bxb)
Fiksi RemajaBurslu bir çocuk, kolejin kötü çocuğuyla tanışırsa ortaya çıkacak hikaye diğerlerinden pek de farklı olmazdı. Yani, sanırım olmazdı.