son kez iyi okumalar dilerim :)❤️
————
Çişim geldi."
"Sus bir artık ya sus!"
"Çişim geldi ama."
"Anne al şu kızı başımdan ya!" diye bağırdım balonu bir kenara bırakarak.
"Duru ne oldu teyzem?"
"Kader Teyze çişim geldi diyorum dinlemiyor beni!"
"Git işe ya ben ne yapayım?" dedim hırsla.
"Tuvaletin yerini unuttum! Eşek misin?! Göstersene öküz!"
Koluma vurduğunda zaten belli bir yaşı geçtikten sonra çocuk sevmiyorken ona tahammül etmemin bedelinin yüksek olmasını umuyordum.
"Bana bak, yürü şuradan sağa dön karşında işte! Bir çıksan göreceksin."
"Üfff."
Saçını savurup odadan çıktı.
Uyandığımdan beri balon şişiriyor, pasta yapmaya çalışıyor, yemekleri kontrol ediyor ve mahalleye masa sandalye taşıyordum. Bugün Sezen'in doğum günüydü.
Mahalleyle birlikte belki de kutlayabileceğimiz son doğum günüydü. İçim bir yandan buruk bir yandan da en yakınım için heyecanlıydı.
Tüm mahalleli evden eve girip çıkıyor ortaya attığımız uzun masaya yemeklerini koyuyorlardı. Her şey tamam olmaya yakındı. Sezen mahalledeki kızlarla çarşıya çıkmıştı. Aslında ben gidecektim ama burada bana fazladan ihtiyaç olur diye gidememiştim.
"Ay bu ne! Ayyy!"
İçeriden bas bas bağıran Ceylin'le birlikte olduğum yerde sıçradım. Tabii bir de Ceylin vardı...
"Ne oldu kuzum?"
Annemin endişeli sesiyle hızlıca ben de koridora çıktım. Ceylin benim odamda masamın tepesine çıkmış çığlık üstüne çığlık koparıyordu.
Baktığı yere baktığımda yatağımın üstünde gördüğüm yılan tüylerimi diken diken ederken ben de çığlık atıp çabucak Ceylin'in yanına çıktım. Korku içinde birbirimize sarılıp ayaklarımızı yukarı kaldırdık.
Annem koşarak yatağın üstüne gelip baktığında yılanı görünce bir an geriye sıçradı ancak sonra kaşlarını çatıp tuttu.
O eline alınca biz daha çok çığlık attık. Bir anda üstümüze fırlattığında ikimiz de korkudan bayılma seviyesine gelmiş, kendimizi odadan dışarıya zor atmıştık.
Annem kahkahalarla arkamızdan güldüğünde duvarın kenarında bekleyen Duru'nun kıkır kıkır güldüğünü görünce sakinleşip büyük bir şokla baktım.
"Anne! İğrenç!" Ceylin üstünü silkeleyip ağlarken annem ellerini beline koydu.
"Ağlama annem, oyuncakmış o."
Ceylin de sakinleşti ancak hemen sonra kaşları hızla çatıldı.
"Kim yaptı bunu?!" diye bağırdı.
Duru hızlıca yaslandığı duvardan ayrıldı.
"Ben Deniz gece korksun diye yapmıştım! Nereden bileyim sen odaya gireceksin!""Kızım sen benim elimde kalacaksın bak!"
Üzerine yürüdüğümde annem hızlıca omzumu tuttu. Kahkahalarını zor bastırmıştı.
"Anneciğim yapma çocuk daha o."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür Retrosu (bxb)
Teen FictionBurslu bir çocuk, kolejin kötü çocuğuyla tanışırsa ortaya çıkacak hikaye diğerlerinden pek de farklı olmazdı. Yani, sanırım olmazdı.