♡3. Bölüm♡

7.6K 613 86
                                    

''Kai-ssi sizinle görüşmek istediğimiz bir konu var.'' Sehun ile Kai tokalaşmayı bitirdiğinde , ortamda oluşan tuhaf havayı dağıtmak için konuya girme gereği hissettiğinde söyledi Chanyeol.

Kai, meraklı gözlerle Chanyeol'e baktı. ''Tabi , buyrun sizi dinliyorum.''

''Chanyeol, etrafa göz attı. ''Rahatça oturup , konuşabileceğimiz bir yer var mı? ''

Kai, başıyla onayladı. ''Şöyle geçelim '' yol gösterirken söyledi.

Cam olarak tasarlanan, genellikle gelen misafirleri ağırladığı, oldukça güzel döşenmiş bir bölmeye geçtiler. Camlar da buz mavisi renginde stor perdeler vardı. Dışarıyı görecek şekilde ayarlanmış olarak duruyorlardı. Yine mavinin tatlı tonlarında olan koltuk takımı ile de, oda hoş bir yer haline gelmişti.

''Güzel bir yermiş.'' Chanyeol oturduktan sonra oda hakkındaki düşüncesini dile getirdi. Sehun, da Chanyeol'un karşısında olan diğer ikili koltuğa oturdu.

Kai, ikisini de rahat olarak görebileceği tekli koltuğa oturmadan önce, ''Aa, teşekkür ederim. Benim için önemli olan bir arkadaşım düzenlemişti. Bir şey içmek ister misiniz?'' dedi.

''Ben bir şey istemiyorum. Teşekkür ederim.'' Chanyeol nazikçe geri çevirdi.

''Ben bir su alabilir miyim?'' Sehun söyledi. Kai , gülümseyerek ,''Tabi, '' dedi ve 5 dakikalığına dışarı çıktı.

''Sehun, kendine gelip şu şekilde davranmayı keser misin ?'' Chanyeol Kai'nin onları yalnız bırakmasını fırsat bilerek Sehun'a tısladı.

Sehun gözlerini devirip, bacak bacak üstüne attı. ''Kendim gibi davrandığım için böyleyim hyung.''

''Tanrım! Unutmuşum bunun gerçek sen olduğunu. O zaman rol yap ve nazik ol''

''İki yüzlü olmak iyi değil diyen sen değil miydin?'' bilmiş bir şekilde sırıtıp söyledi Sehun.

''Nasıl sana bunca yıl katlandım bilmiyorum Sehun'' bıkkınlıkla söyledi Chanyeol. ''Her neyse en azından işi bağlayana kadar uslu dur.''

Başıyla onayladı Sehun. Sadece Chanyeol, o düşük çenesini kapatsın diye öyle yapmıştı. Uslu durmaya niyeti yoktu. Hem de hiç.

''Buyurun Sehun-ssi '' Kai elindeki , içecekle geldiğinde söyledi.

''Teşekkür ederim.'' Yapmacık bir şekilde söyleyip, özellikle Kai'in elinin olduğu yerden tutup içeceği aldı. Kai'in eli sıcaktı. Kai , bu teması önemsemeyip sadece gülümsedi.

Kai, kendisi için olan yere oturdu. ''Evet sizi dinliyorum'' Chanyeol'e bakıp söyledi.

Chanyeol, boğazını temizledi.'' Kai-ssi, lafı dolandırmayı pek sevmem , o yüzden direkt olarak konuya gireceğim. Bizim bir tamirciye ihtiyacımız var ve sizi önerdiler.''

Kai, merakla dinliyordu. ''Tamirci mi ? Arabanızla geldiyseniz sorun neyse bakabilirim.''

''Hayır , hayır öyle değil. Sizinle anlaşma imzalamak istiyoruz.''

''Anlaşma?''

''Evet , anlaşma.''

''Ne demeye çalıştığınızı anlamış değilim.''

''Hyungun demeye çalıştığı şey takımın bir tamirciye ihtiyacı olduğu.'' Sehun söyledi. ''Dünya çapında düzenlenen motor yarışlarına katılan bir takım için , tamirci olmanı söylüyor. ''

Kai'nin gözleri şaşkınlıkla genişledi. Motor yarışları lafını duymak, onu şaşırtan asıl etkendi. Ardından düz bir surat ifadesi takınıp, ayağa kalktı. ''Üzgünüm ama başka birisini bulun.''

EL DORADO √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin