"Chan- ahh dur. " Baekhyun, boynunu emmeye başlayan adama söyledi.
Baekhyun, Chanyeol gelmeden önce güzelce duşunu alıp, temizlenmişti. Üzerine mavi bir gömlek, altına ise gri bir kot çekmişti.
Şu an Baekhyun, Chanyeol'un kollarının arasındaydı ve uzun olan tam anlamıyla kapıyı açar açmaz üzerine atlamıştı.
"Dur-mak iste-miyorum" Chanyeol, Baekhyun'un kokusunun içinde kayboluyordu. İnsanı kendine bağımlı eden tenin kokusu, Chanyeol'u resmen ele geçiriyordu.
Baekhyun, boynunda çoktan birkaç tane hickey oluştuğuna emindi. Chanyeol, kapı açıldığı an onun dudaklarına yapışmıştı. Baekhyun'u kavrayıp, kucağına almış, içeri girdiklerinde de Chanyeol kapıyı ayağı ile kapatmıştı. Baekhyun şimdi girişteki ufak dolabın üzerinde oturuyordu. Chanyeol onu oraya oturttuktan sonra, bacaklarının arasında durmuştu ve başı Baekhyun'un boynuna gömülüydü. "Anladım sevgilim, beni özledin ama ilk önce yemek yeriz diye düşünüyordum. "
Chanyeol, başını kaldırıp ona baktı. " Aç mısın?"
Baekhyun, gözlerini kırpıştırdı. " Sen değil misin?"
" Evet açım, ama sana. Seni yemek istiyorum" Chanyeol eğilip onu yeniden öptü.
Baekhyun, kıkırdadı. " Çoktan başladın bile beni yemeğe" elini boynunda gezdirdi.
" Çok tatlısın ve ben tatlılardan daha çok hoşlanıyorum" Chanyeol, sağ elinin tersi ile onun yanağını okşadı. " Ama senin karnın açsa ilk önce bir şeyler yiyelim"
Baekhyun, yüzünü okşayan eli tuttu. " Çok aç değilim, sadece birlikte yemek hazırlamanın güzel olacağını düşünüyordum. " söyledikten sonra elin içine bir öpücük kondurdu.
" Evlendikten sonra onun için bolca vaktimiz olacak. " Chanyeol onun gözlerine şehvetle bakıyordu.
" Evlendikten sonra mı? " Baekhyun, sabah onun söylediği nişanlım lafını hatırladı. Yüzüne yerleştirdiği baştan çıkarıcı gülümseme ile kollarını onun boynuna doladı. " O zaman banyoda sevişmek ister misin?"
Chanyeol'un ağzı şaşkınlıkla genişledi. " Banyo da? Biz ?"
" Hmm , güzel olmaz mı?" Baekhyun, onun dudaklarına baktı. " Küvette denemek istiyorum. " söyledi ve dudaklarını onun dudaklarına bastırdı.
Chanyeol, Baekhyun'un edepsiz hallerine alışabilirdi. Çok zor bir şey değildi. Baekhyun'un her seferinde, onu bu derece kendine aşık etmesine şaşıp kalıyordu. Çok güzeldi. Çok tatlıydı. Sevimli ve yaramazdı. Kızdığı zaman gözü hiçbir şey görmüyordu. En olmadık anlarda utanabiliyordu. Chanyeol gerçekten onu çok seviyordu.
**(Smutumsu Kısım) **
" Ahhh! Orası Chanyeol Nnghh! " Baekhyun, onun kucağındaydı. Baekhyun'un dediği şeyi yapıyorlardı.
Baekhyun'un odasında olan banyodaydılar. Chanyeol buraya kadar onu kucağında getirmişti. Hızlıca soyunup, ateşli bir sevişmenin ortasına gelmişlerdi. Baekhyun küveti sıcak suyla doldurup, ilk onun oturmasını istemişti. Daha sonra Baekhyun, önceden oraya getirdiği lube ile onun gözlerine bakarak kendini hazırlamıştı. O narin ve uzun parmaklarını teker teker içine gönderirken, Chanyeol, delireceğini hissetmiş, küvetten çıkıp onun yanına gelmek istemişti; ancak Baekhyun, bunu yaparsa onunla sevişmeyeceğini söyleyip tehdit edince, oturmak zorunda kalmıştı. Tek yapabildiği, suyun altında kendini çekmek olmuştu.
" Bebeğim -Nghh- bunun için beni eve çağırdığını söylersen, kalp krizi falan geçirebilirim. " Chanyeol, elleri ile onun kalçasını ayırarak penisine alan yaratmaya çalışıyordu. Baekhyun, onun üzerinde oturuyordu ve ritmik olarak kalkıp geri iniyordu. Defalarca yapmalarına rağmen Baekhyun'un hala sıkı olması onu çıldırtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL DORADO √
Fiksi PenggemarKim Kai 》》 Tamirhanesinde ,arabaları birer canavara dönüştüren bir tamircidir. Tamirci olmadan önce büyük bir yarışcı olan Kai , yaşadığı talihsiz kazayla çok sevdiği pistlere veda etmek zorunda kalır. Ancak arabalara olan tutkusunu ve aşkını engell...