35. Bölüm

4.8K 460 348
                                    


"Efendim, Bay Yixing geçen gün adresini bulduğumuz adamın evinde şuan" sokaktaki arabasının içinde, Lay'in geldiği yeri gözetliyordu.

"Anladım Mino, sen bulunduğun yerden ayrılma. Yixing'in başına bir şey gelecek olursa, o zaman müdahale edersin. Şimdilik bekleme de kal" Scott, Kore'de ki adamından aldığı rapor ile söyledi.

" Peki efendim" Mino denilen adam söyledi.

Scott kapanan telefon ile oturduğu yerden kalktı. " Yixing, onunla karşılaşmak için daha erken değil mi? Kalbin yeniden kırılacak ve ben, onu tamir etmek için yine senin yanında olacağım." söyledi. Scott telefonu eline aldı. " Bayan Rose, bana Güney Kore için, en yakın zamana uçak bileti ayırtın.''

*******

"Anlatın bakalım neymiş şu önemli konu?" Kris servisi yapıp, kendine boş bir yer bulup oturdu.

Chanyeol, elindeki biranın metal açma yerini kaldırıp, "Haberleri izliyor musun kuzen? " sordu.

" Iki gündür başka şeylerle uğraştığım için vakit bulamadım ama ne alakası var haberlerle?"

" Benim hakkımda bir haber çıktı hyung." Sehun söyledi.

" Normal bir şey değil mi bu?" Kris , onların ne söylemeye çalıştığını anlamıyordu.

" Şöyle kuzen, Sehun'un ilk katıldığı yarışta, yani daha acemi olduğu zamanlarda, rakibinin kaza yapmasına neden olduğu bir video vardı hani"

"Evet?"

" Işte geçen gün, haberler de o video gösterildi. Üstelik sadece bu değil, Yixing'in yaptığı kaza ile de birleştirip gösterildi."

Kris'in ifadesi okunamıyordu. " Yani?"

" Ne yani hyung! O videoyu çeken kişi Yixing'ti. Sadece onda vardı. O görüntüleri, basına o vermediyse kim vermiş olabilir?" Sehun, Kris'in sakin kalmasına sinir olduğu için çıkıştı.

Lay, kendi köşesinde oturmuş, elindeki su bardağının içinde olan suyu izliyordu. Onların ne konuşacağını merak ediyordu ama Kris'in onun adını duymasına rağmen, sakin kalan görüntüsü sinirlerini bozmuştu. Konuşmaya katılmak yerine dinlemek daha mantıklıydı. Çünkü onlara göre Lay sadece yeni menajerdi.

" Evet Kris, Yixing'in ailesinden biri bunu yapmış olabilir ama şöyle de bir ihtimal de var-" Chanyeol söyleyecekken, Kris, lafını böldü.

" Yixing hayatta"

" İşte onu diyorum- Sen ne dedin?" Chanyeol, şaşkınlıkla sordu. Sehun ve Kai de ona eşlik ederek şaşkınca ona bakıyordu.

Kris'in sakin bir ifadesi vardı.

Lay, duyduğu şey ile Kris'e baktı. O da şaşkındı.

" Yixing hayatta diyorum." Kris yineledi.

" Nasıl bundan eminmiş gibi konuşabilirsiniz?" Lay refleks olarak sorduğunda, hepsi ona bakmıştı.

" Eminim çünkü." Kris onun gözlerinin içine bakarak söyledi. Lay, nabzının hızlandığının farkındaydı. Kris'in kendinden emin bir şekilde onun hayatta olduğunu söylemesine heyecanlandığı için mi, yoksa korktuğu için miydi, bilmiyordu.

Lay, onun gözlerinde dolaşan, doğru söylüyorum, kıpırtısını görüyordu. Kris, onun hakkında bir şeyler öğrenmiş olabilir miydi ya da belki onu tanımış???

" Nasıl eminsin hyung? Biz onun kazada yanarak öldüğünü gördük, sonra cenaze... " Sehun, duyduğu şeyin şokunu yaşıyordu. En iyi arkadaşı hala hayatta olamazdı. Sehun, onun kömürleşmiş bedenini araçtan çıkarılırken, oradaydı.

EL DORADO √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin