27. Bölüm

6.1K 526 338
                                    


''Baekhyun hazırlan seni almaya geliyorum.'' Telefonu açtığında karşıdan gelen neşeli ses ile uykusu açılmıştı.

''Ne, kimsin?'' uyku sersemi sordu Baekhyun. Gözlerini ovuşturup, esnedi.

''Uyuyor muydun sen?''

''Evet uyuyordum ama sayende uyandım. Saat kaç, sabahın köründe arıyorsun beni?'' homurdanarak söyledi.

''Sabahın körü mü?'' kıkırtı sesi duyuldu karşı taraftan. ''Saat akşam 6 Baekhyun. Cidden ne kadardır uyuyorsun.''

''6 mı?'' şaşkınca yan tarafında duran yuvarlak masa saatine baktı. Cidden o kadar uyumuş muydu yani. Gerçi tüm gece ağladığı ve sabaha karşı anca uyuduğunu varsayarsak gayet normaldi.

''Evet hadi uyuyan güzel, hazırlan çabuk, seni almaya geleceğim. Adresi Kai verdi. En fazla 1 saate oradayım.''

''Chanyeol, evden çıkmak istemiyorum. Şu randevu işini sonra yapsak olmaz mı?'' mızmızlanarak söyledi. Baekhyun, gerçekten de evden çıkmak istemiyordu.

''Eğer ben geldiğimde hazırlanmamış olursan, odana gelir, seni ben hazırlarım Baekhyun.''

''Neden böyle yapıyorsun, cidden canım istemiyor, sonra buluşalım lütfen'' bıkkınlıkla söyledi.

''Baekhyun, oraya geliyorum ve sen hazır olmuş oluyorsun. Yoksa cidden dediğim şeyi yaparım ve hazır seni soymuşken başka şeyleri de aradan çıkarırım haberin olsun'' Chanyeol'un sesi çok yaramaz geliyordu.

''Aklında ne varsa bir an önce kurtul o düşüncelerinden, pis sapık'' Baekhyun, huysuzca söyledi.

''Geliyor musun yani?''

''Tamam geliyorum '' pes ederek söyledi.

''Güzel, bak o zaman isteğin gibi giyinebilirsin tamam mı, yani ne giyeceğim diye falan çok kasma kendini. Seni çok eğleneceğin bir yere götüreceğim.''

''Chanyeol, konuşmaya devam edersen vaktinde hazırlanamam.''

''Aaa özür tamam görüşürüz o zaman.''

Baekhyun, telefonu ruhsuz bir şekilde kapatıp kenara koydu. Gerçekten de hiçbir şey yapmak istemiyordu. Çikolata yiyip göbek yapmak ve ağlayarak bilgisayar oyunu oynamak istiyordu.

''Hadi ama Baek! Kim ''Zombi Saldırısı 5'' i oynarken ağlar''

''Sussana sen otur fici yaz''

''Tamam çemkirme gidiyorum''

İşte öyle uslu uslu fic yazan masum kıza bile atarlanacak kadar depresyondaydı Baekhyun. Kai'nin ona söylediği şeyler çok gücüne gitmişti. Kendini hasta gibi hissediyordu. Kim bilir yüzü ne haldeydi. Tembelce yataktan kalkıp, banyoya girdi.

''AAAA!!! bu da kim?'' aynaya bakınca kendi görüntüsüne böyle tepki vermişti. Saçları kuş yuvası gibi olmuş, göz altları şişmişti. Gözlerinde oluşan çapaklarda çabasıydı. Yani şuan Baekhyun oldukça perişan bir haldeydi. Yorgunca bir nefes koyuverdi. O koca kulaklı yüzünden evden çıkmak zorundaydı.

''Neyse söz sözdür. Hadi Baekhyun hazırlan bakalım.''

-20 dakika sonra-

Neredeyse hazırlanması bitmişti. Gözlerine de eyeliner çekti mi hazırdı. Saçları temizdi ve alnına dökülüyordu. Doğal bir hava vermişti. Yüzüne sürdüğü BB krem sayesinde de oldukça pürüzsüz ve güzel gözüküyordu. Gözlerinin altı hala hafif şişti ama çok belli olacak şekilde değildi. Üzerine beyaz bir t-shirt, altına da dizleri yırtık olan açık mavi kot giymişti. Havalar ısındığı için üşümeyeceğine emindi. Depresif havası az da olsa gitmiş gibi görünüyordu.

EL DORADO √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin