Woaahh 41. bölüme geldiğime inanamıyorum :D 41 kere maşallah bana :D Sizler olmasaydınız asla gelemezdim o ayrı tabi <3 <3 <3
Baekhyun'un bu haline de ayrı bir ölüyorum*-*-*-**-*-*-*
Medyadaki şarkı ile özellikle smut olan yeri okumanızı istiyorum . Çünkü ben dinleyerek yazdım ve ilk defa içime sindi orası :D geri kalan yer de de .... (devamı bölüm sonunda)
********
''Düzgün sür şu arabayı Sehun!'' Chanyeol elindeki telsiz yardımıyla, Sehun'a bağırdı.
''Hyung daha ne kadar düzgün sürebilirim, Tanrı aşkına! Arabayı uçurmamı mı istiyorsun!'' Sehun da tıpkı onun gibi karşılık verdiğinde, pistin ilk virajını alıyordu.
''Cevap verme bana Sehun, gerekirse o araç uçacak.''
''Tabi bende tek boynuzlu atım.''
''Göz devirme bana Sehun.'' Chanyeol onu görmüyordu, ama kesinlikle göz devirdiğine emindi.
''Emredersiniz efendim.''
''Bak hala ciddiye almıyorsun.'' Chanyeol onu izlerken, her seferinde bir şekilde sinir küpü oluyordu.
''Kim seni ciddiye almıyor Yeolie?'' Baekhyun, pisteki araca bakan Chanyeol'un arkasından gelip sarılmıştı.
Chanyeol, anlık temas ile irkilse de, sesin sahibi ile anında kim olduğunu anlamıştı. Chanyeol, telsizin düğmesini kapattı. ''Bebeğim gelmiş.'' Deyip, Baekhyun'un kolları arasında dönüp, ona sarıldı. Baekhyun'un başı onun omzuna yaslanırken, Chanyeol çoktan bir tane öpücüğü, rengi değişen saçların arasına bırakmıştı.
''Evet geldim. Sabah bana, seni özledim, diye mesaj atınca dayanamadım.'' Baekhyun, mırıldandı.
''İyi ki mesajı atmışım o zaman. Tanrım, çok özledim seni.'' Chanyeol onun tatlı kokusunu içine çekmek için başını onun boynuna gömdü.
''Bende seni özledim Yeolie'' Baekhyun, kıkırdadı. Chanyeol yine onun boynunu öpüyordu. ''Yapma şunu açık alandayız.'' Kendini geri çekerken, aynı zamanda, onlara bakan var mı diye de etrafı kolaçan ediyordu.
''Görseler de bir şey fark etmeyecek, çünkü sevgili olduğumuzu çocuklar zaten biliyorlar.'' Chanyeol, Baekhyun'un etrafında olan ellerini çözdü ve onun minik yüzünü büyük ellerinin arasına aldı. ''Hem bana ait olduğunu bilmeliler de'' eğilip onun ince dudaklarına kendi dudaklarını bastırdı. Baekhyun, ona karşılık vermek için ellerini onun beline sarıp, gömleğinin kenarlarını sıkıca tuttu.
Chanyeol, kısa öpücük ile tamamen başka şeyler düşünmeye başlamıştı. ''Bak ne diyeceğim. Hangarın içinde bildiğim, ufak ve gayet rahat olan bir oda var. Oraya gidip sevişmek ister misin?''
Baekhyun, şaşkınca Chanyeol'un yüzüne baktı. ''Sehun'u çalıştırdığını sanıyordum.''
''Nasılsa beni dinlemiyor. Gel hadi.'' Chanyeol ellerini onun yüzünden çekip, Baekhyun'un elinden tutmak için aşağı indirdi.
''Chanyeol, sen ciddisin!'' Baekhyun, koca adamın arkasında sürüklenirken söyledi.
''Evet bebeğim, gayet ciddiyim.''
*****
''Channie mmmm'' Baekhyun, oturtulduğu masanın üzerinde, Chanyeol onun göğüs uçlarını emerken inledi.
Chanyeol dediği şeyi yapmıştı. Onu üst katta olan ufak depoya getirip, kapıyı sıkıca kapattıktan sonra kilitlemişti. Daha sonrada Baekhyun'u duvar ile arasına sıkıştırıp, deli gibi öpmeye başlamıştı. İkisinin de üst tarafı çıplak kaldığında, Chanyeol onu yan tarafta olan masanın tepesine oturtmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL DORADO √
FanficKim Kai 》》 Tamirhanesinde ,arabaları birer canavara dönüştüren bir tamircidir. Tamirci olmadan önce büyük bir yarışcı olan Kai , yaşadığı talihsiz kazayla çok sevdiği pistlere veda etmek zorunda kalır. Ancak arabalara olan tutkusunu ve aşkını engell...