"Ka-kai ngghh!" Sehun çaresizce inledi. Teselli sevişmesi, Sehun'un ısrarı üzerine banyoya taşınmıştı.
Kai, Sehun'un bileklerinden tutup geriye doğru çekti. Sehun'un kalçaları Kai'nin önündeydi.
"İyi misin? " sordu Kai, aynı zamanda git gellerine de devam ediyordu.
" E-evet, de-devam -Nghh- et!" Sehun, kafasını aşağı eğip gözlerini kapattı. Kai ile bu şekilde sevişmeyi kendisi istemişti.
" Canını yakmak istemiyorum Sehun"
Sehun, başını kaldırıp Kai'ye baktı. " İyi böyle, içimde olduğunu hissetmek, güzel hissettiriyor."
Kai, kaşlarını kaldırıp, " Sehun! " söyledi. Sıcak suyun, banyonun ısısını artırması yetmezmiş gibi, ayrıca hareket etmelerinden dolayı da Sehun'un yanakları kızarmıştı. Çok savunmasız görünüyordu. " Şu an ne kadar güzel göründüğünün farkında mısın? "
" -Nghhh- biliyorum. Kai ge-geliyorum" Sehun, başını kaldırıp, Kai'nin omzuna yasladı.
Kai, onun bileklerini bırakıp, kollarını karnına sardı. Kai de sınıra gelmişti.
"AHH!" Sehun seslice inlediğinde, karşıdaki buzlu camı kirletmişti.
" Nghh Sehun! " Kai de son vuruşunu yaptığında, tüm tohumlarını onun içine bırakmıştı.
Sehun'un bacaklarındaki güç neredeyse tükenmek üzereydi. " Kai... Daha fazla ayakta durabilir miyim bilmiyorum."
Kai, onun boynuna, kulağına yakın kısma bir öpücük kondurdu. " Küvete oturmak ister misin?"
" Hmmm olur "
Küvete sıcak suyun dolmasını bekleyip, içine girmişlerdi. Sehun bu sırada, Kai'nin sayesinde ayakta durmuştu.
Şimdi Kai sırtını duvara yaslamış, Sehun da onun önünde, bacaklarının arasında oturuyordu. Kai'nin bacakları, köpüklü suyun üzerinden görünüyordu.
Kai kollarını ona sarmış, Sehun da başını onun omzuna yaslamıştı.
Sıcak suyun etkisi ile ikisi de rahatlamış ve gevşemiş hissediyordu.
" Az kaldı öyle değil mi? sordu Kai.
" Neye?" göğsüne değen köpükler gıdıklıyordu.
" Dünya Şampiyonası'nı kastediyorum." normal bir şeymiş gibi onun omzunu öptü.
" Grand Prix'i diyorsun." Sehun nefes alıp, " Bilmiyorum, çok az kaldı. Kendimi hazır hissediyorum, ama sanki yine bir aksilik çıkacakmış gibi geliyor."
" Böyle düşünmene neden olan şey, Lay ile mi ilgili?" Kai de onun yaptığı şeyleri biliyordu.
" Hayır hayır, Yixing hyungu anlayabiliyorum. O zaman her şeyi yanlış biliyordu ve bu yüzden öyle bir şey yaptı. Hem bana, fiziksel olarak zarar vermek isteseydi, daha kötü bir şey yapardı. Şimdi iyiyim ve oda gerçekleri öğrendi. Kris hyung onunla ilgilenecektir."
" Peki, neden bir şey olacakmış gibi hissediyorsun?"
" Bilmiyorum, sanırım şu an kafam güzel" kıkırdadı Sehun.
Kai de onun gibi gülümsedi. " Neden?"
"Imm, çünkü sen yanımdasın ve senin kollarının arasındayım. Üstelik biraz önce seviştik. Sanırım sıcak su yüzünden de, kendimi garip hissediyorum. " Sehun ona baktı.
" Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi?" Kai onun gözlerine baktı.
" Biliyorum, ve ben de seni seviyorum." Sehun içten bir şekilde gülümseyip, onu öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL DORADO √
FanfictionKim Kai 》》 Tamirhanesinde ,arabaları birer canavara dönüştüren bir tamircidir. Tamirci olmadan önce büyük bir yarışcı olan Kai , yaşadığı talihsiz kazayla çok sevdiği pistlere veda etmek zorunda kalır. Ancak arabalara olan tutkusunu ve aşkını engell...