Geçen bölümde yapılan yorumlara wattpad izin verdiği sürece bakıp cevap vermeye çalıştım ama umarım atladığım falan olmamıştır... eğer öyle olan varsa özür dilerim... Ve wattpad yöneticileri sizleri kınıyorum ... Birde özellikle şarkı ile okumanız tavsiye edilir :3
*******
''Kai-ssi, Sehun ile sevgili olduğunuz doğru mu?'' basın açıklaması için gelen gazetecilerden birisi sordu.
Ünlü bir otelin konferans salonu kiralanmıştı. Sahne benzeri yüksek bir yerde uzunca kurulmuş masanın arkasında Sehun, Kai, Chanyeol ve ekibin avukatlığını yapan Bayan Shin vardı. Sehun ile Kai yan yana masanın orta kısmında; Chanyeol Sehun'un diğer yanında, avukat hanımda Kai'nin diğer yanında oturuyordu. Kai, kendisine yöneltilen soru ile sırtını dikleştirdi. Basın açıklaması başlar başlamaz böyle bir sorunun geleceğini, Chanyeol, buraya gelmeden önce açıklamıştı. 'Bu ve bunun gibi sorulara ortak verilen cevaplar daha inandırıcı olur.' Demişti.
Sehun, Kai'ye gelen sorunun ilk önce kendisine sorulacağını düşündüğü için biraz şaşırmıştı. Cevap vermesi için, herkesin pür dikkat Kai'ye baktığı gibi, O da dönüp yanındaki adama baktı.
Derin bir nefes aldı Kai. Yüzüne hafif bir gülümseme yerleştirip, ''Sehun-ssi ile sevgili değiliz.'' Yanıtladı. Aynı gazeteci tekrar sordu.
''Peki Sehun-ssi ile olan öpüşme anınız için ne diyeceksiniz. Basit bir öpüşme gibi görünmüyordu.''
''Başkasının gözüyle bakıldığında bir çiftin paylaştığı öpücük gibi gözükse de sadece iki normal arkadaşın birbirine verdiği öpücükten fazlası değildi.'' Kai, yanıtladığında Sehun ,arka planda kırılan porselen takımının sesini duydu. Canı acımıştı.
''Yani diyorsunuz ki bir anlamı yoktu.''
''Evet öyle'' Kai, bunu söylediği için nedense daha sonra pişman olacağı hissine kapıldı. Yan tarafında oturan sarışının ona baktığını biliyordu. Dönüp ona baktı. Göz göze geldiklerinde Sehun'un göz bebeklerinin titrediğini gördü. Acaba kırılmış mıydı?
''Sehun-ssi , sizde öyle mi hissediyorsunuz?'' soru başka biri tarafından sorulmuştu. Sehun, Kai'nin yüzüne bakmayı bırakıp, soruyu soran kişiye döndü.
''Kai-ssi gibi bende aynı şekilde hissettim. Yani basit bir dudak temasından fazlası değildi. O sırada etrafımızı saran gazeteci ordusundan kurtulmak için yapılmış ufak bir aldatmacadan ibaretti. '' Sehun, bunu söyledikten sonra salonda ufak bir uğultu yükseldi. Ayağa kalktı. ''Hepinizden bunun adına özür dilerim. Ama o sırada başka bir alternatifimiz yoktu.'' Deyip olabildiğince saygıyla eğildi.
Kai, içine batan ufak bir iğnenin sızısını hissetti. Nedense kötü hissetmişti. Ancak Sehun, o kadar doğal gözüküyordu ki , onun için gerçekten bir şey ifade etmediğini anlamıştı. Oysa ki o öpücüğü isteyerek vermişti Sehun'a. Ona bakmayı kesip önüne döndü.
Sehun'un özründen sonra, bu konudan rahatsız olan üç beş homurtudan sonra asıl yere gelinmişti. Kai'nin onların resmi olarak ekibine katılmasını sağlayacak anlaşmayı imzalamak.
Basının önünde yapmalarının diğer bir amacı da, onlar hakkında çıkan -yarıştan diskalifiye mi olacak- söylentisini kapatmaktı. Chanyeol, gerekli olan her şeyi çoktan hazırlamıştı. Kai, önüne konan anlaşmanın kurallarını daha önce okuduğu için, bu sefer okuma gereği duymadan herkesin önünde imzayı atmıştı. Ufak bir alkış ve arka arkaya patlayan flaşlar ile verilen pozlardan sonra, iki üç kişiye soru soracak kadar zaman kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL DORADO √
FanfictionKim Kai 》》 Tamirhanesinde ,arabaları birer canavara dönüştüren bir tamircidir. Tamirci olmadan önce büyük bir yarışcı olan Kai , yaşadığı talihsiz kazayla çok sevdiği pistlere veda etmek zorunda kalır. Ancak arabalara olan tutkusunu ve aşkını engell...