6. Bölüm

6.4K 598 190
                                    

6. BÖLÜM

Chanyeol, işini hallettikten sonra geriye kalan zamanını değerlendirmek için, süper markete girmişti. Ev için alışveriş yapılması gerekiyordu ve hazır vakti kalmışken o işi de aradan çıkarmış olacaktı. Ev de onların temizlik ve yemek işleriyle uğraşan ajummayı arayıp eksik olan şeyleri mesaj atmasını rica etmişti. Alışveriş listesi telefonuna mesaj olarak gelince , park yerinde olan arabasından inip, süper marketin kapısından içeri girdi. Kocaman bir yerdi. İnsanlar ve gereksiz alışveriş merakları... Eskiden süper marketler mi vardı... Her neyse Chanyeol, alışveriş arabalarından birini aldı ve büyük raflar arasında dolaşmaya başladı.

''Hmm bakalım ne alacakmışım. Salça'' kendi kendine mırıldanarak salçaların olduğu reyona doğru ilerlemeye başladı. Market o kadar büyüktü ki insan bazen kaybolacağını sanıyordu. Etrafa bakarak dikkatsiz bir şekilde araba önde, Chanyeol arkasında onu itekleyerek yürümeye devam ediyordu.

Salçaları bulduğunda, orta raflardan birinde duran kavanozu tam alacakken başka bir el , elinin altında kalmıştı. Kavanozu tutan iki kişinin de bırakmaya niyeti olmadığı için, aynı anda raftan çekmeye başladılar.

''Bırakır mısınız ilk önce ben aldım.''

''Ben ilk önce aldım''

Chanyeol, kafasını kaldırıp elin sahibine baktığında ağzı 'o' şeklini aldı. Dün çarpıştığı köpek yavrusu değil miydi bu...

''Şansa bak '' gülümsedi Chanyeol.

Diğeri de önündeki adama bakınca aynı şekilde onun da ağzı 'o' şeklini almıştı. ''Yine mi sen!''

''Kore küçük bir yermiş anlaşılan. Bir de ne kadar büyük ve karmaşık olduğundan bahsederler.''

''Küçüklükle alakası yok benim kötü şansımla alakalı olsa gerek'' Baekhyun'un yüzündeki ifade hiçte hoşnut değildi.

''Kötü şans?'' anlamayan bir ifade ile ona baktı Chanyeol.

''Seni kastediyorum Koca oğlan.''

''Ben mi ?''

''Neyse bırak şu kavanozu'' Baekhyun kavanozu Chanyeol'un elinden kurtarmaya çalışırken söyledi.

Chanyeol, bırakmak yerine daha sıkı tutmaya başladı. ''Neden bırakacakmışım, ben ilk önce aldım sen bırak''

''Zeki şey bilmem farkında mısın ama senin elin benim elimin üzerinde. Yani bu demek oluyor ki kavanoza ilk ben uzandım.''

''Ne fark eder, ilk ben gözüme kestirmiştim.''

''Öyle bilse olsa ilk ben aldım o yüzden çek elini.''

''Bir sürü kavanoz var neden onlardan birini almıyorsun?''

''Neden sen almıyorsun?''

''Kavanozu bana verecek misin yoksa kendi yöntemimle almamı, ister misin?'' gözlerini kısıp söyledi Chanyeol.

''Dene bakalım ve gör n'oluyor'' aynı şekilde karşılık verdi Baekhyun. Altta kalmaya hiç niyeti yoktu.

''Peki sen kaşındın.'' Chanyeol tek hamle ile onu kendine doğru çekti. Baekhyun, karşı bile koyamadan koca oğlan onu çoktan kucağına almıştı bile. Şaşkınlıktan kocaman olan gözleriyle ve dehşetle Chanyeol'e baktı. ''Hey n'apıyorsun? İndir beni''

Kavanoz Baekhyun'un elinde kalmıştı ama şuan Baekhyun elindeki kavanozla birlikte Chanyeol'un kucağındaydı.

''Sana kendi yöntemimle alacağımı söylemiştim.'' Chanyeol yüzündeki alaylı gülüşü ile Baekhyun'a bakıyordu. Gözlerini kırpıştırıp ona bakan köpek yavrusu , ilginç bir şekilde tam kucağına göre yaratılmış gibiydi. Sadece kavanozu almak için yapmıştı ama şu an az ilerisinde duran minik yüze bakmak, içinde bir yerde havai fişeklerin patlamasına neden olmuştu.

EL DORADO √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin