Şu aralar ruh halim biraz çalkantılı umarım bölüm güzel olmuştur T.T
*******
--Kai, Sehun'u öptükten 2 saat sonra--
Sehun, Kai'nin onu öptüğü andan beri ayrı bir evrene geçmiş gibiydi. Kendini hiç olmadığı kadar sarhoş hissediyordu. Kai, onu ne kadar süre öpmüştü emin değildi, ancak gazeteciler istediklerini alınca ,sessizce onları yalnız bırakıp gitmişlerdi. İkisi de konuşmamıştı ya da konuşamamıştı. Sadece Sehun, Kai'yi tekrardan hastaneye bırakmış oradan da eve geçmişti. O süre boyunca aralarında geçen konuşma , ''Bıraktığın için teşekkür ederim.'' Ve ''Önemli değil'' olmuştu.
Kai, neden öyle davranmıştı bilmiyordu. Anın gazına gelip o şekilde davrandığı çok bariz bir şekilde ortadaydı. Yaptığı şeyden çoktan pişman olmuştu. İşleri daha ne kadar berbat edebilirdi ki... Kesinlikle başı ağrıyacaktı, hem de fazlasıyla. Gazeteci ordusu onları yalnız bırakınca konuşmak istemişti ancak Sehun'un ifadesi o kadar karışıktı ki susmayı tercih etmişti. Sehun'un şaşkın olduğu çok belliydi. Eğer hemen konuşursa daha fazla etkileneceğini düşünerek susmuştu. Gerçi konuşsa bile ne diyebilecekti ki...
Sehun, trans halinde eve girip doğruca odasına yöneldi. Chanyeol'un evde olmaması çok işine gelmişti. Adı emindi onun bu halini görünce ahiret sorusu gibi sorular sorup, hayatından 3-5 sene götürecekti. Hoş gerçi Kai çoktan götüreceği kadarını götürmüştü. Odaya girip kapıyı ardından kilitledi. Böylece kendine gelene kadar kimse onu rahatsız edemeyecekti. Ceketini çıkarıp odanın bir köşesine fırlattıktan sonra kendini yumuşak olan yatağa bıraktı. 5 dakika boyunca beyaz boyalı tavanı izledikten sonra, olan şeyin anca farkına varabilmiş olsa gerek ki yavaşça gülümsemeye başladı.
''Kai beni öptü mü şimdi?'' kendi kendine sormuştu. Ardından havayı tekmelemeye başlayarak yatakta çığlıklar atmaya başladı.
''Tanrım Kai beni öptü. İnanamıyorum KAİ. BENİ. ÖPTÜ.'' Tüm cümleyi üzerine basa basa tekrar edip, heyecanla cıvıldamaya devam etti.
Odanın içinde aptalca şeyler yapıp tepinmeye devam etti. Arada elini dudaklarına götürüp hayal ediyordu. Kai, onu öpmüştü. Beklediği böyle bir şey değildi ama olsun; yine de onu öpmüştü. Yeteri kadar sevinip , tepindiğine karar verdiğinde, asıl büyük sorun aklına gelmişti.
Chanyeol, onu bu sefer kesinlikle Han Nehrinin üzerindeki köprüden aşağı atacaktı. Saatine baktı Sehun. Tahminen iki yada iki buçuk saat geçmiş olmalıydı. Hemen tableti alıp internete girdi. Ve sonuç kesinlikle düşündüğü gibiydi. Tüm haber siteleri, magazin sayfaları her yer, ikisinin öpüştükleri resimle birlikte yazılmış makalelerle doluydu.
''Eski Yarış Pilotu Kai, Yeni Yarış Pilotu Sehun İle Aşk Yaşıyor!''
''Oh Sehun, Parkta Tamircisi İle Öpüşürken Yakalandı.''
''Kim Kai, Sevgilisi Oh Sehun'a Ateşli Bir Öpücük Verirken Görüntülendi.''
Bunun gibi nice tuhaf haber başlığı ile yayınlamışlardı. ''En azından yarını bekleseydiniz.'' Söylendi Sehun. Haberin altına yapılmış bir sürü yorum da vardı.
-234- ''Woow!! Ben bile sevgilimi bu kadar ateşli öpmemiştim kkkk.''
-345- ''İnanamıyorum. Sehun'un biseksüel olduğunu duymuştum ama Kai de mi öyleymiş''
-789- ''Veee Kim ateşli Kai, Oh seksi Sehun'u sömürürken yakalanır kkkk.''
-346- ''Gözlerim, ağlamak istiyorum T.T Sehun Oppa bunu bana nasıl yaparsın?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL DORADO √
FanfictionKim Kai 》》 Tamirhanesinde ,arabaları birer canavara dönüştüren bir tamircidir. Tamirci olmadan önce büyük bir yarışcı olan Kai , yaşadığı talihsiz kazayla çok sevdiği pistlere veda etmek zorunda kalır. Ancak arabalara olan tutkusunu ve aşkını engell...