21. Bölüm

6.2K 539 158
                                    

Öncelikle, biraz geçiş bölümü gibi oldu . Kafanız karışırsa sorun olur mu ? :D Spoiler olamayacak şekilde cevaplarım.

*******


''Hazır mısın?'' Chanyeol, elindeki telsiz ile eğitim için araçta hazır bulunan Sehun'a sordu.

''Hazırım hyung. Hazır olduğumu biliyorsun.'' Telsizin içinden gelen alay dolu sesi ile yanıtladı Sehun. Beyaz renkli aracın ön kaputunda büyük kırmızı renkli KIA yazısı duruyordu. Aracın çoğu yeri sponsorların reklam çıkartmaları ile doluydu. En büyük sponsor KIA olduğu için en çok yerde ona ayrılmıştı.

''Tamam bir haftalık eğitim için start veriyorum o zaman. 1...2... başla!!'' Chanyeol, söyledikten sonra Sehun, başlangıç çizgisinden hızla çıktı ve Chanyeol kronometreyi çalıştırdı.

''Eee nasıl çıktı?'' Chanyeol, yan tarafa dönüp gözlem odasının geniş penceresinden bakan Kai'ye sordu.

''Arabaya çok yükleniyor. Daha yeni bakımdan geçirmiştim ben onu.'' Gözlerini devirip hoşnut olmayan bir ses ile yanıtladı Kai.

''Hıh, çakma sarışından beklenen hareket.'' Kai'nin diğer yanında olan kızıl saçlı çocuk cevaplamıştı.

''Baek!'' Kai uyaran ses tonu ile , '' O konu da anlaştığımızı sanıyordum.''

Baekhyun, gözlerini devirip , ilerde odanın ortasına yerleştirilmiş deri koltuklardan birinin yanına gitti ve kendini bıraktı. ''Bir şey demedim.''

''Telsizi sana vermemi ister misin?'' Chanyeol, elindeki dikdörtgen ve anteni olan aygıtı Kai'ye uzattı. ''Seni dinleyecektir.''

''Neden beni dinlesin ki, onu yönlendiren sensin. Ekibin teknikeriyim ben sadece.'' Kai, söyledi.

''Emin ol benden daha çok işe yarayacaksın. Ayrıca onun sunbaesisin. ''

''Sunbae mi?'' Baekhyun, kusarmış gibi yaptı. Kai, ve Chanyeol'den tuhaf bakışlar almasına neden oldu. ''Ne? Kai tamir ediyor. Yarışmıyor.''

''İfade tarzını beğenmesem de Baek haklı'' Kai , söyledi.

''Dostum sadece deneyemez misin?''

''Taaamam!'' Kai, telsizi alıp bir süre baktı. Sonra pencereden dışarı bakıp, pistte tur atan arabayı buldu. Telsizin konuşma kısmına bastı.

''Sehun, arabaya fazla yükleniyorsun.''

Sehun, kulaklığına dolan ses ile irkildi. ''Kai sen misin?''

''Evet benim. Araca fazla yükleniyorsun. Bu yüzden de eylemsizlik fazla oluyor ve hızını azaltıyor. Araca nazik davran.'' Kai, bunları söylerken onu eğiten hocasını hatırladı. Kai de aynı hatayı yaptığı için azar işitmişti.

Sehun, kaskın içinde saklı olan yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. ''Tamam sunbaennim.''

Kai, telsize bakıp nefesini bıraktı. ''Benimle dalga mı geçti biraz önce.''

''Sehun bu, o arabanın içindeyken egosu fazla büyüyor.'' Chanyeol, gülerek söyledi.

''Büyüyor mu bence son seviyesinde '' Baekhyun söyledi.

''Her neyse ben diğer arabalara bakmaya gidiyorum.'' Kai, elindeki telsizi Chanyeol'e uzattı.

''Devam etseydin-''

''Hayır gerek yok.'' Kai, odanın çıkışına yöneldi. Çıkıp kapıyı arkasından kapattı.

Chanyeol, anlamayan bir ifade ile önce kapanan kapıya, sonra Baekhyun'a baktı. ''Alındı mı?''

EL DORADO √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin