Sehun'un dinlediği şarkı medyada ekli :D
Ayrıca Kaibaek'i sevin olur mu ??? Ama Baekhyun'u da biliyorsunuz biraz cazgırdır... Neyse daha fazla spoiler vermeden erken gelen bölümü okuyun ve yorum yapın... yorum yapmadan geçenin kulağına böcek kaçsın ... teşekkürler *-*
********
Range Rover'ın kapısını sertçe çarpıp arabadan dışarı çıktı. Neden bu şekilde sinirlendiği konusunda en ufak bir fikri yoktu. Ama o tamirci bozuntusu , haddini aşmıştı. Yarışçı olduğunu söylediğinde ki , alaylı yüz ifadesi ve gülüşü gözünün önünden gitmiyordu.
Chanyeol, arabadayken soramamıştı. Çünkü Sehun , sinirli olduğunda başka bir insana dönüşüyordu. O hali ile uğraşmak cidden zordu. Eve doğru giden figürün peşinden oda , eve girdi.
Sehun , rahatlamak için, evin spor yapmak için ayrılmış olan bölümüne geçti. Ortada asılı olan kum torbasına doğru ilerledi. Yumruğunu sıkıp, tüm gücüyle sert bir tane yumruk indirdi. O yumruğu diğerleri takip etti. Hem söyleniyor, hemde yumruklarını düzensiz bir şekilde savurmaya devam ediyordu.
" Sehun!" Chanyeol, onun için endişelendiğinden, durması için seslendi. Daha fazla bu şekilde, yumruklarını savurmaya devam ederse, bileğine zarar verecekti.
" Oh Sehun! "
"..."
" OH SEHUN! "
" NE? "
Chanyeol onun bileğini tutup, kendisine bakmasını sağladı. " Derdin ne senin, kendine zarar vereceksin"
" Bırak kolumu hyung" sinirle tısladı.
" Ne olduğunu anlatana kadar bırakmayacağım. "
" Bırak dedim hyung" gözlerinden alev saçıyordu.
" Tamam. O tamirciye kızgın olduğun belli. Kum torbasını yumruklamak mı istiyorsun, buyur yumrukla ama ilk önce şu ellerini sar. Bileğine zarar vereceksin."
" Umrumda değil. " bileğini kurtarıp odadan çıktı.
Odasına gelip kapıyı kapattı. Rahatlamak ve aklını boşaltmak için müzik çalardan bir şarkı açtı. R&B tarzındaki şarkının sesini yükseltip, banyoya doğru yöneldi. Üzerinde ki kıyafetlerden kurtulup, suyu neredeyse soğuk denilebilecek bir ısıya ayarladı. Su yavaşça vücudunda akarken, tüm hararetini almasına izin verdi. Ellerini duvara yaslayıp , başını aşağı doğru eğdi. Su omurgasından aşağı akarken, aklındaki karmaşık düşüncelerde uzaklaşıyordu.
Berraklaşan düşünceleri arasında, onun çarpık bir şekilde gülümsemesine neden olan fikirler filizlenmeye başlamıştı. Ve bu fikirler hiçte iyi şeyler değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL DORADO √
Fiksi PenggemarKim Kai 》》 Tamirhanesinde ,arabaları birer canavara dönüştüren bir tamircidir. Tamirci olmadan önce büyük bir yarışcı olan Kai , yaşadığı talihsiz kazayla çok sevdiği pistlere veda etmek zorunda kalır. Ancak arabalara olan tutkusunu ve aşkını engell...