Selam, nasılsın?
Özel bölümleri okumayı ihmal etme, anlaştık mı? ♥️
Twitter'da #HERANwattpad hashtagi ile bölümü okuduktan sonra atacağın tweetleri bekliyor olacağım ♥️
Twitter hesabı yeni açıldı, yakında paylaşımlarım olacak. HeranWatty kullanıcı adıyla bulabilirsin.
Instagram'dan önemli duyurular, bölümleri pekiştirmek için attığım kesitler, eğlenceli editler için heran.wattpad profilini takip etmeyi unutma lütfen ♥️
Sınır: 165 oy ve 255 yorum
Keyifli okumalar, öptüm ♥️
☾ ☾ ☾
Silahını Baran'ın karşısında Hızır'a tekrar kaldırdı. "Senin çevren bana zarar verirse... O halde bende zarar veririm,"
Beren'in elindeki silahtan ardı ardına iki kez mermi sesi yükseldi. Hedefini yine kaçırmamıştı.
Merminin sesiyle birlikte evin içinden çığlıklar yükselirken Hızır'da acıyla bağırmıştı. "Hızır!" Baran, Beren'den uzaklaşarak yere eğilerek Hızır'ı kontrol etmeye çalıştığında adamlar silahlarına davranıp Beren'e doğrulttu. "Hızır? İyi misin?" Baran sorusunu sorarken Hızır'ın yüzünü kendine çevirmiş, bilincinin açık olup olmadığını anlamak için uğraşıyordu.
Beren gözlerini devirdikten sonra bir adım geri çekildi. Hızır yüzünü buruşturmuş ve gözlerini açamadan Baran'a cevap vermek yerine acılı bir sesle bir süre ofladı. Hızır sonunda mimiklerini oynatarak bir tepki verdiğinde Baran derin bir nefes almıştı."Bir şeyi yok işte, ağlama sende Hızır!" dedi Beren, sinirli bir sesle. "Topuklarına sıktım sadece,"
"Götürün Hızır'ı, silahlarınızı da indirin!" Baran, adamlarına bağırdığında adamları bir yerlere koşturmaya başlamıştı.
"Sana demiştim Baran! Bir dahaki sefere o tetiğe basarım dedim!" dedi Beren, kendini açıklamaya çalışır gibi. Adamların üçü Hızır'ı kaldırmaya çalışırken Baran Beren'in söyledikleriyle daha fazla öfkelenip ayağa kalktı. "Sen... Deli misin sen?!" Baran hızlı bir hareketle Beren'in elindeki silahı almış, emniyet kilidini etkinleştirip beline sıkıştırdıktan sonra Beren'in üzerine yürümeye başladı.
"Bana laf anlatma! Gidiyorum, Zeynep'i getirsinler! Söyle adamlarına!" Baran dişlerini sıkarak Beren'in çenesini tek eliyle kavrayıp sarsmaya başladı. "Hiçbir yere gitmeyeceksin! Ben ne dersem onu yapacaksın!"
Beren iki elini de Baran'ın bileğinin üzerine koyup tüm gücüyle aşağı çekti. "Bırak! Sen kimsin de senin dediğini yapacağım ben?!" Baran'ın elinden kurtulduktan sonra hızlı adımlarla tekrar geriye çekildi. Baran'ın üzerine yürümeye devam edeceğini düşünmüş olsa da adamlar Hızır'ı kaldırıp eve taşırken Baran onları takip ederek hızlı adımlarla eve ilerledi.
Eve götürmelerine şaşırmıştı. Bir arabayla hastaneye gideceklerini düşündüğünden Beren de merakla eve ilerlemeye başladı. Eve adımını attığında Baran'ın döndüğü köşeyi görüp adımlarını hızlandırdı. Ev fazlasıyla büyüktü, bu karışıklıkta onları takip ederek yeni bir şey göreceğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERAN
Romance"Sessizliğin bu kadar gürültülü olacağını senden önce bilmezdim." (Kitap yetişkin içeriklidir.) 02.12.21