Sizi çok beklettim fakat olaylardan sonra geri dönmek benim için biraz zor oldu. Anlayışınız için teşekkür ediyorum. Uzun zamandır benimle olanlar bilir, bu kadar ara vermem. Bundan sonra yine beraberiz, umarım hepinize ilaç gibi gelir bu bölüm.
Fazla sabırsızsanız, sizi Instagram'a davet ediyorum. Orada yeni bölümden alıntılar paylaşıyorum.
Bu bölümde kelime hataları hatta cümle hataları bile görecek olabilirsiniz. Birkaç güne düzenleyeceğim.
Kırklı bölümler yoğun geçecek demiştim. Bize şarkıların eşlik etmesi güzel olabilir diye düşündüğüm için bu bölümlere kadar ayırdığım şarkıları sizden saklamıştım... Bilenleriniz kesin vardır tabii. Benim kelimelerim bazen yetmiyor... Bu yüzden ilk şarkıyı artık paylaşmak istedim. Paragrafların arasına şarkının sözlerini de ekleyeceğim. Şarkıları her bölüm için özenle seçeceğim, bölümlere çok yakışacağını düşünüyorum. Mutlaka dinleyin.
Ayrıca Spotify'da rhemelicious kullanıcı adıyla beni bulabilirsiniz.
Daha gelecek listeler var! Beren'den Baran'a, Baran'dan Beren'e şarkı yollasak olmaz mı? Şimdiden iki liste bulabilirsiniz!
Trendeki yolculuğumuz bu bölümde de devam ediyor.
Sınır: 250 oy + 450 yorum
☾ ☾ ☾
Sonraki Gün- Sena Şener
(Baran'dan, Beren'e)
☾ ☾ ☾
"Tanıştığımızdan beri söylediğin iki şey vardı. İki cümleyi de her duyduğumda imkansız diye düşünürdüm. Aslında onları gerçekleştirdiğinde anlamam gerekiyordu. Ama ben sadece direndim. Üstelik neden direndiğimi bile bilmiyordum." Beren o konuşurken ne söylediğini bulmaya çalışıyordu.
"Büyülü olduğundan bahsediyordun," Baran istemsizce kafasını hafifçe sallarken dilini alt dudağında hızlıca gezdirdikten sonra konuşmaya devam etti. "Haklıydın, büyün bende bile tuttu."
Sanki bunu söylediği için az da olsa rahatlamış gibi hissederek sessizce nefes verdi. Baran dudak çevresinin karıncalandığını hissederken Beren ise neden böyle konuştuğunu anlamaya çalışıyordu. Anlamadığını düşünüyordu ama bedeninde değişik bir heyecan vardı. Nefesleri hızlanmış, sanki Baran'ın ne söyleyeceğini biliyordu. "Ve bir şey daha gerçekleşti."
"Baran sana aşık oldu,"
Baran bakışlarını ondan çektiğinde Beren yutkundu. Göğsü aşağı inmiş, bedeninde duyduğu heyecan artmaya devam ediyordu. "Baran bana aşık mı olmuş?" dedi mırıldanır gibi.
"Sen," Baran tekrar konuşmaya başladığında sonunda söyleyebildiği için rahatladığını düşünse de onun ne söyleyeceğini merak ediyordu. "Söylediğim hiçbir şeyi anlamadın. Belki de anladın... Ama anlasaydın ne gitmekten bahsederdin... Ne de kaçmaktan. Başkalarının-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERAN
Romance"Sessizliğin bu kadar gürültülü olacağını senden önce bilmezdim." (Kitap yetişkin içeriklidir.) 02.12.21