BÖLÜM 31

17.4K 708 514
                                    

Desteklerin benim için çok önemli, son zamanlarda yorum ve oy sayıları bir hayli düştü. Sınırlama işlerine girerek, bölümleri bekletmek istemiyorum. Gerçekten büyük bir emek ve zaman verdiğim bu kitapta senden de bir iz görmek bana inanılmaz moral veriyor. Kitabın kurgusu, olayları her şey hazır aslında. Ama birkaç bölümdür yazarken zorlandığımı fark ettim. Bunun sebebi sanırım okunma sayısının yarısı bile olmayan oylar...

Bu konu hakkında bir hırsım yok ama bölümlerin görmezden gelinmesi beni üzüyor.

Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

Destekleriniz için şimdiden teşekkürler.

Kitabın sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutma!

Özel bölümleri mutlaka oku. Çok önemliler, daha da önemli olacaklar.


Instagram: heran.wattpad

TikTok: heran.wattpad // heran.watty





☾ ☾ ☾



"Sen yaktın kesin... Yine yaktın! Yine! Yine yaktın!" Hande, arabaya biner binmez kahkahaları eşliğinde bana keyifle söylenmeye başladığında kafasını bile tutamıyordu. Gözlerimi devirip kollarımı göğsümde birleştirerek kafamı cama çevirdim. Çakı'nın yine şoför koltuğunda olduğu Vito arabada, Hande ve Dilan karşıma oturmuştu. Kerim ortamıza, Emir ve bende cam kenarına oturmuştuk.

"Bahçe duvarından aştım..." Emir'in bir şarkıyı mırıldanmasını duyduğumda gözlerimi yavaşça kapattım. "Öptüm, sevdim helalleştim..."

Hande'nin de binmesiyle Çakı arabayı sürmeye başladığında diğerleri de Emir'in mırıldandığı şarkıyı bağırarak söylemeye devam etti. "Yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum hele..." Kerim, omuzlarını sallarken bir omzuyla da bana çarparak ittirmeye çalışıyordu. "Mail oldum gonca güle, acem şalı ince bele..."

Diğerleri şarkıyı söylerken, alkışla da tempo tutuyorlardı. Başka bir zaman olsaydı güleceğimi bilsem de somurtmaya devam ediyordum. "Değil mi Baran abi?" dedi Emir, söylediği şarkının arasında. Hande de kahkaha attıktan sonra şarkıya devam etti. "Bir bakışta yaktın beni-"

"Susun artık ya!" diye söylendim, biraz sesimi yükselterek. Hande sırtını koltukla buluşturup bana döndü. Hepsi fazlasıyla sarhoştu ve sarhoş hallerini çekmek istemiyordum.

"Karma seni de buldu Beren, hem de senin başlattığın karma."

"Ne diyorsun Hande?" dedim, sinirlenerek. Sarhoşluğundan zoraki konuşması bile sinirimi bozuyordu.

"Açılışta ortalığı karıştırdığın gibi bu gecede sen karıştın. Değil mi?"

Gözlerimi hızlıca Hande'den çekip tekrar camdan dışarıyı izlemeye başladım. Karışmamıştım, Baran'ın beni bilerek havuza atmasına sinirlenmemin üzerine bana söylediği sözler... Of, her şey karışıktı, ben de karışayım bir zahmet.

"Ya buradan başka bir yere geçelim, gece güzel geçsin." Emir tekrar araya girdiğinde yanaklarımı şişirip sessizce oflamaya devam ettim. "Çakı abi, ileride yol ayrımından sağa döner misin, efsane bir yere gidiyoruz! Benim kardeşim kız istemiş bugün ya! Burada mı biter gece?!"

HERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin