Selam, nasılsın?
Özel bölümleri okumayı ihmal etme, oy vermediğin bölümlere oy vermeyi unutma ♥️
Twitter'da #HERANwattpad hashtagi ile bölümü okuduktan sonra atacağın tweetleri bekliyor olacağım ♥️
Twitter hesabını HeranWatty kullanıcı adıyla bulabilirsin.
Instagram'dan önemli duyurular, bölümleri pekiştirmek için attığım kesitler, eğlenceli editler için heran.wattpad profilini takip etmeyi unutma lütfen ♥️
Sınır: 165 oy ve 255 yorum
Bölümde bazılarınızı rahatsız edebilecek söylemler, eylemler mevcuttur.
Çok uzun bir bölüm. Bol bol yorum bekliyorum hepinizden.
Yorumlarda herkesi görmek istiyorum. Yorumlarını düzenli okuduğum birkaç kişinin yokluğu beni rahatsız ediyor, onlar bence kim olduğunu biliyor. Ulaşabildiklerim oldu ama ulaşamadıklarımı bekliyorum. Özletmeyin, arayı açmayın lütfen ♥️
Keyifli okumalar, sınıra dikkat edeceğim ♥️
☾ ☾ ☾
"Git."
Beren onu duyduğunda afallar gibi olsa da belli etmedi. Direnmesini belki de yalvarmasını istemişti. İşini kolaylaştırmak yerine zorlaştıracağını düşünüyordu ama Baran onu şaşırtmıştı.
Gözlerini Beren'den çektikten sonra sessizce yanından ilerleyerek adımlarını eve yöneltti Baran. Hızır, Yıldırım ve Aziz Beren'e bakarken, Beren'de onlara çatılmış kaşlarıyla bakıyordu. Diğerlerininde onun gibi şaşırdığını düşündü Beren. Öyleydi de, kimse Baran'ın böyle söyleyeceğini tahmin etmemişti.
Baran çoktan eve girdiğinde Beren hızlıca toparlanıp koşar adımlarla Baran'ı takip ederek eve yöneldi. "Beren," dedi Hızır, onun Baran'ı daha fazla sinirlendireceğini düşünmüştü. Seslenmiş olsa da Beren duymazlıktan gelerek adımlarını hızlandırdı.
"Baran!" diye seslendi, eve girer girmez. Koridorda ilerleyerek gördüğü her kapıyı açmaya başladı Beren. Kapısını açtığı her odanın boş olduğunu gördükçe bir anda pes edip koridorda ilerlediği yoldan geri dönerek merdivenlere yürüdü. "Baran!" diye bağırdı tekrar, sabrını tüketmek üzereydi.
"Beren! Çıkma yukarı falan! Gözükme şimdi-"
"Niyeymiş?" dedi Beren, Aziz'in lafını bitirmesine izin vermemişti.
"Kızım delirdin mi sen?! Sinirlenmiştir abim şimdi-"
"Umurumda mı? Baran!" Aziz'i umursamadan merdivenleri çıkmaya devam etti. Baran'ın dün yapmış olduğu gibi yine bir yerleri kırıp dökeceğini düşünüp herhangi bir gürültü duymayı beklese de evin içi sanki sessizliğe gömülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERAN
Romance"Sessizliğin bu kadar gürültülü olacağını senden önce bilmezdim." (Kitap yetişkin içeriklidir.) 02.12.21