A csomagomat magam után húzva, indultam ki a reptérről. Nem tudtam hogy merre is kell mennem, de szerencsémre volt egy tábla amire a nevem volt ráírva, így oda találtam a sofőrhöz.
Miután bepakoltuk a bőröndömet a kocsiba,már indultunk is el a szállodába. Mivel még délelőtt van, így délutánra már egy megbeszélésen kell lennem. A Fia vezetőivel és a csapatok vezetőivel lesz ma egy találkozom.
Igen, elfogadtam az állás, de erre a barátnőmnek volt a legtöbb köze.
Ő beszélt rá erre az egészre, hogy ilyen csak egyszer van egy életben, és így is kevés embernek adatik meg, hogy minden héten másik országba legyen.
Ebben mondjuk igaza van, de nem az miatt vagyok itt ,hogy a városokat járják hanem hogy dolgozzak.
A szüleim hát.. anya örült neki, szerinte ez egy nagyszerű lehetőség és vállaljam el ,apa mintha büszke lett volna rám, de ki nem mondta. A tetteiben nyilvánult meg. Egy városban éltünk, így nagyon izgulniuk miattam nem kellett, de így hogy járom a világot már más a helyzet.
Nagyon meglepődtem amikor azt mondta hogy ő visz ki a reptérre, nem számítottam rá. De örültem neki, így el tudtunk búcsúzni, és most itt vagyok, belgiumban.
Sose jártam ebben az országban ,de nagyon tetszik. Nagyon szép a város ,és remélem azért lesz egy kis időm majd körülnézni.
A szálloda hatalmas volt, és én a 10. emeltem kaptam szobát. A szoba nagyon szép volt, letisztult és hatalmas. Volt egy kis erkély is, amit imádtam. Jó lesz itt esténként kicsit kiülni.
Még van egy kis időm addig amíg találkoznom kell a fejesekkel,így neki álltam kipakolni a bőröndömből. Szerencsére nincs kikötés milyen ruhában jelenjek meg,így azt húzhatok fel amit csak szeretnék. Egy kikötésük volt, hogy ne hadjam el a kártyáimát, mert azzal tudok bemenni a paddochba és kb. mindenhova.
Mivel még volt időm ezért gyorsan lezuhanyoztam, és átöltöztem valami kicsit normálisabb ruhába.
Amint készen voltam feldobtam egy alap sminket és már indulásra készen álltam.
A megbeszélés itt lesz a szállodában, így nem kell messzire mennem.-Hello, Dr. Delon, milyen volt az útja?-jött oda hozzám Jean Todt, a Fia elnöke.
-Jó napot Mr. Todt. Egész jó, rosszabbra számítottam.-néztem a férfira aki csak bólogatott.
-Ennek örülök. Nem sokára itt lesz mindenki, úgyhogy javaslom hogy menjünk is be.-mutatott egy elég nagy teremre, és ahogy látom már vannak bent egy páran.
-Rendben, akkor menjünk.-elindultunk a terem felé, aminek az ajtajára a konferencia felírat volt írva.
Igazam volt voltak már bent, így nem mi vagyunk az elsők. Bent volt már az orvosi egység vezetője és ahogy láttam már egy pár csapatfőnök is. Legalábbis a ruhájuk alapján arra következtetek.
-Foglaljon helyet Dr. Delon nyugodtan, nem sokára mindenki itt lesz majd.-így leültem egy távolabbi részre, hogy ne akadáljak senkinek sem.
-Szia , Thomas vagyok az egyik orvos. -mutatkozott be egy fiatal férfi.
-Szia Vanessa. Én vagyok az új pszichológus.-fogtam meg a felém nyújtott kezét.
-Hallotam, részben miattad is van ez a kis összejövetel. Így megismered az összes csapatfőnököt. Utánna márcsak a pilóták lesznek majd vissza.
-Értem. Ismered a pilótákat?-kérdeztem rá, mert én szinte semmit sem tudtam róluk.
-Nem nagyon. Persze mindegyiknek megvan a kartonja, abban az esetben ha valami baj lenne, meg ugye a covid miatt kellett őket teszteli ,de ennyi. Csak akkor találkozunk ha valami baj van.-mesélte el, de abba kellett hagynia mert úgy néz ki mindenki megérkezett.
-Nos, hölgyeim és uraim. Jobban inkább urak vannak jelen.-végig néztem a társaságon ,és azt kell mondanom hogy ebben igaza volt Jeannek. Elég sok férfi van itt.
-Mindenki tudja a változásokat, amiket a szezon második felétől vezettünk be. Erről nagyon nem szeretnék többet beszélni. A kisebb viták elkerülése végett leszögezném, hogy minden csapat tartsa be a szabályokat, vagy komoly következményei lesznek.
-Gondolom a költségsapkára gondolsz ugye?-Tette fel a kérdést az egyik férfi. Fehér ingben van, és ha jól látom akkor a Mercedes felirat van a ruháján.
-Igen, részben arra gondoltam Toto. De már ezt átbeszéltük.
Azért is vagyunk ma itt, hogy bemutassam önöknek az új sportpszichológust, aki jelen lesz minden versenyen. Így a pilóták nyugodtan tudnak vele beszélni, és ha szeretnének ezen kívül még a csapattagok is. De jobban inkább a pilóták miatt van jelen.
Szóval uraim, hadd mutassam be önöknek Dr. Delont. Sokszor fognak még találkozni, ebben biztos vagyok.
-Jó napot. Dr. Vanessa Delon vagyok. Elnézést kérek előre is, ha esetleg valakinek nem igazán tudom a nevét, de rajta vagyok az ügyön.-ezen egy páran jót nevettek, de voltak olyanok is akiknek nem igazán tetszett.
Miután mindenki bemutatkozott, egy páran ott maradtak beszélgetni.
-Ezek szerint nem követi nyomon a versenyt?-kérdezett rá egy bajszos alacsonyabb férfi.
-Nem igazán. Egy pár futamot láttam, de az már elég rég volt.
-Semmi baj, majd most annyit fog látni, hogy már meg is fogja majd utálni-nevetett fel a saját viccén.
-Nem mindenki olyan mint te Günther. Izgalmas a verseny, ha jó autód van.-Szólt közbe az a férfi, aki már a megbeszélés elején is közbe szólt.
-Te már csak tudod Toto. De nyugi, mivel most itt van a kishölgy, biztos te is beszélhetsz majd vele egy egy rosszul sikerült verseny után.-veregette meg a vállát egy másik férfi.
-Jó napot Dr.nő Christian Horner vagyok, a red bull racing csapatfőnöke.
-Jó napot. Dr. Vanessa Delon.-fogtam kezét a férfival.
-Látom már bemutatkoztatok.-nézett a két férfira. Én csak értetlenül álltam ott, hiszen nem értettem semmit.
-Ahogyan te is Horner. Tudod attól nem lesz jobb a kocsitok ,hogy a drnővel jóban leszel. A pilótáid személyiségén semmilyen orvos nem tud változtatni.- szólt be neki Toto.
-Te márcsak tudod Wolf. Ebbe most nem megyek bele. Tudod valakinek munkája is van, így nem ér rá a te hülyeségeiddel foglalkozni.
-Hát persze, munka mi?-már épp mondani akart valamit Hornernek, amikor valaki oda jött hozzánk, így megszakadt a beszélgetés.
-Jó napot, Mattia Binotto vagyok. A scuderia ferrari csapatfőnöke.-nyújtotta felém a kezét, amit meg is fogtam.
-Jó napot. Dr. Vanessa Delon. -mutatkoztam be ma már sokadjára.
-Kicsit elmondaná, hogy hogyan is lesz ez a beszélgetés? Minden pikótának lesz ideje magával beszélni egy versenyhétvégén, vagy esetleg máskor kell majd?-hát igen, erre még nem tértünk ki.
-Már megvan a sorrend, természetesen ha egy pilótanak vagy csapatnak esetleg nem jó az időpont, akkor azon tudunk változtani. De minden pilóta sorra kerül még a futam előtt. És természetesen akinek szüksége van rá, a futam után is. De azt majd abban a helyzetben megbeszéljük, hiszen gondolom mindenkinek elég sok dolga van még a futamok után.
-Nagyszerű. Akkor gondolom már átküldte a csapatoknak a listát, ugye?
-Igen, már minden csapat megkapta. Holnaptól már munkába is állok, ha esetleg magunknak is jól esne egy beszélgetés, nyugodtan keressenek meg. Az elérhetőségeimet már megkapták, bármikor kereshetnek, csak lehetőleg éjjel ne-kuncogtam fel egy kicsit, amin mindenki jót nevetett.
-Ne aggódjon dr.nő , nem áll szándékunkban megzavarni az alvását.-biztosított róla Horner.
-Csak Vanessa, ha lehetne. Úgy sokkal könyebb lesz majd. -kértem meg őket.
-Rendben akkor mi tegeződjünk. Ha már a keresztnevén szólíthatjuk akkor tegeződjünk.-szólt közbe Günther.
-Ha önöknek nem gond?-Néztem végig rajtuk, de mindenki beleegyezzet.
Ezek után még beszélgettünk egy darabig, így sikerült megismernek mindenkit.
Holnapi nap lesz a nehezebb, hiszen akkor már a pilótakkal kell dolgoznom.Akkor még nem sejtettem hogy még egy ismerős alakkal is sikerül találkoznom.
YOU ARE READING
Strange Feelings (M.V.)
FanfictionEgy fiatal hirtelen haragú, adrelarin függő férfi ,aki szinte minden héten veszélyezteti az életet ,csak azért hogy ő legyen a következő világbajnok. Egy fiatal okos nő, aki annyi meg annyi ember problémáját probálja megoldani, de a sajátját egyedül...