Ez a negyedik versenyem a forma-1-el.
Épp monzában vagyunk a ferrari hazájában. Mondták hogy itt hatalmas tömeg lesz, és a szurkolók valami hihetetlenek, de erre nem számítottam. Már az első nap is rengetegen voltak, és mivel ma van a verseny napja az egész lelátó telle van.
-Itt vagyok.-rontott be hozzám Max. Ma ő az utolsó a verseny előtt.
-Neked is szia. -ültem le vele szembe a székre.
-Bocs, de most nem késtem. Elég nehezen verekedtem magam át a tömegen, főleg a ferrari előtt.
-Igen láttam, jó sokan vannak. Izgulsz a verseny miatt?-most már biztos hogy ő és Lewis versenyzenk a világbajnoki címért.
-Fontos lesz a verseny a bajnokság miatt, de már mindegyik az. A legjobbat hozom ki magamból.
-Ebben nem kételkedem. Csak vigyázz magadra.
-Csak nem izgulsz miattam?-hajolt előre egy huncut mosoly kiséretében.
-Na Max, ne kezd megint.-éreztem, hogy kicsit elpirultam. Daniel bulija óta szinte minden nap beszélünk, hol telefonon hol üzenetben. Úgy érzem elég jó a kapcsolatunk , és lehet kicsit többet is kezdtem érezni iránta mint szabadna. De ezt még magamnak sem merem bevallani. Előfordult már hogy együtt filmeztünk, mint mondjuk tegnap este is. Elég sok közös van bennünk, bár ő még mindig elég forró fejű, de haladunk.
-Akkor nálunk nézed a versenyt ugye?
-Nem ,már mondtam tegnap hogy most nem. A ferrarinál leszek.- az utolsó versenyen náluk voltam, és valamiért Max úgy gondolja ,innentől kezdve mindig ott nézem majd.
-Nálunk is tudnád nézni... Kisebb a tömeg is a garázsba mint náluk. -fordult el és nézett ki az ablakon.
-Ezt már megbeszéltük. Ne menjünk bele újra légyszíves.
-Jó hadjuk inkább.
-Ugye most ez miatt nem kapod fel a vizet? -nagyon remélem ez miatt nem fog megsértődni.
-Nem már miért kapnám, megmondtad hogy most a ferrárinál leszel.
-Jó akkor beszeljünk inkább arról ,hogy apukád hogy hogy nincs most itt?-az édesapja eddig majdnem minden versenyre elkísérte. Találkoztam már vele, hiszen Max bemutatott neki.
-Otthon kellett maradnia, volt egy kis dolga. Újra versenyezni akar, de most a raliban. Vagyis gondolkodik rajta.
-Ezek szerint lehet, nem tud majd itt lenne veled minden versenyen mint eddig?
-Igen lehet.
-És te hogy érzed magad ez miatt?
-Sehogy, ugyan úgy vagyok mint eddig. Nem vagyok már gyerek. Egész életemben támogatott és most vagyok a legközelebb ahhoz, hogy beteljesüljön az álmom és világbajnok legyek.
-De ebben apukádnak is nagy szerepe van. Ezt még te magad mondtad.
-Mégis mit akarsz Vanessa? Hmm? Mit mondjak? Igen, szükségem van rá a versenyeken? Ő egy biztos támaszom itt? Ő az aki mindig tanácsot add, ha valami bajom van?-egyre idegesebb volt ez miatt.
-Először is nyugodj meg. Normálisan is el lehet mondani, nem kell egyből felháborodni. Csak azt akartam hogy magadnak is beismerd ,hogy szükséged van rá. Ez nem rosz dolog Max. Mindenkinek kell egy támasz és neked jelen esetben apukád az. Ő volt egész gyerekkorodban melleted, és segített téged a maga módján.
-Sajnálom. Nem akartam rád förmedni. Csak ma valahogy nincs jó kedvem.
-dörzsölte meg az arcát közben.
-Semmi baj. Lehet kicsit én is most túlzásba estem. Sajnálom.-miután mind a ketten bocsánatot kértünk a másiktól, kicsit nyugisabban folytatódott a beszélgetés.A verseny elején óriási volt az ováció, amint a két ferrari pilóta is kihajtott a garázsból.
Ahogy a verseny elkezdődött nem sokkal később, egy óriasi baleset történt.
A tv-n márcsak azt láttuk hogy az egyik mercedesen majdnem keresztül hajtott egy Red Bull. Akkor még nem tudtam kik is ütköztek, de pár pillanat múlva már tudtuk.
Lewis és Max belesetezett. A garázsban mindenki arról beszélt ,mekkora tragédia is történhetett volna, hiszen Max kocsija szinte ketesztül ment a mercédesen.
Nagyon ideges lettem, hiszen aggódtam a fiúk miatt. De amint láttam hogy mind a ketten kiszáltak a kocsiból, kicsit megnyugodtam.
A verseny közepe felé úgy gondoltam, hogy átmegyek a mercédeshez, és megkérdezem Lewist hogy hogy van.
Elég nagy volt a felfordulás náluk, de szerencsére jól van.
Úgy tudom Maxnak be kellett mennie a versenybírákhoz, mert lehet megbüntetik majd. Szerintem ez nem volt szándékos ,és egy véletlen baleset volt, de én nem értek hozzá.
Vissza felé menet szemben jött velem egy nem túl boldog Verstappen.
-Max ,hogy vagy?
-Szerinted hogy vagyok? -állt meg velem szemben elég idegesen.
-Csak megkérdeztem.
-Kiestem a versenyből és lehet még meg is büntetnek. Hát képzeld, nem vagyok valami boldog. -emelte fel kicsit a hangját.
-Nem kell velem így beszélni, és a hangodat se emeld fel velem szemben. Azt neked sem tűröm el.
-Akkor meg nem kell ilyen hülye kérdéseket feltenni. Mindig ezekkel jössz. Elegem van már belőle.
-Tudod mit ,majd beszélünk ha lenyugodtál.
-Persze, menj inkább vissza a ferrárihoz, vagy tudod mit, menj inkább a mercédeshez. Biztos szükség van rád ott.-nagyon rosszul esett hogy ilyen csúnyán beszélt velem.
- Vissza is megyek. Ott legalább normálisan beszélnek az emberrel.-Fordítottam neki hátat es vissza is indultam a garázsba.
YOU ARE READING
Strange Feelings (M.V.)
FanfictionEgy fiatal hirtelen haragú, adrelarin függő férfi ,aki szinte minden héten veszélyezteti az életet ,csak azért hogy ő legyen a következő világbajnok. Egy fiatal okos nő, aki annyi meg annyi ember problémáját probálja megoldani, de a sajátját egyedül...