30.fejezet

771 30 0
                                    

Már alig vártuk az estét. A csajokkal megbeszéltük, hogy együtt készülünk el, így mindenki tud segíteni a másiknak.
Egy fekete szoknyára esett a választásom, aminek a háta eléggé ki volt vágva.
A hajamat csak begöndörítettem és a sminkemet Lotte csinálta meg.
-Na csajok, igyunk erre az évre, és arra hogy a következő még ennél is jobb legyen.-egy tálcával a kezében jött oda Lili, amin kis feles poharak vannak.
-Akkor igyunk az új évre.-emeltem fel a poharat.
-Az új évre.-gyorsan lehúztuk az italunkat, hiszen a fiúk nemsokára itt lesznek.
-Fu Lili, ez mi volt?
-Vodka. Miért Lotte?
-Nem nagyon szeretem a vodkát, de ez most jó volt.-ezen mind a hármat jót nevettünk.
-Amugy Max tudja, hogy neked 2 nap múlva lesz a szülinapod?
-Micsoda?-nézett rám Charlotte nagy szemekkel.
-Bizony, ezért szoktuk egybe tartani. Ki tud még 2 nap múlva is inni?
-Jól van csajok nincs ezzel semmi. Amúgy szerintem nem, vagyis nem tudom.-még egyszer az elején, valahogy szóba került ez a téma ,de az már elég rég volt. És akkor csak úgymond ismerősök voltunk.
-El kell neki mondani.
-Dehogy mondom neki. Csajok ,nincs ezzel semmi. Lilivel mindig szilveszterkor ünnepeltük meg, a magunk módján.
-Ez igaz. De ő akkor is a párod. Tudnia kellene.-ölelt meg Lili amihez Charlotte is csatlakozott.
-Olyan jó hogy itt vagytok. De készüljünk el ,mert lassan menni kell.

Amint a fiúk megjöttek, már mentünk is ki hozzájuk az autóhoz.
Max nem látta a ruhámat mert egy kabát is volt rajtam,így csak annyit tudott hogy egy szoknya van rajtam.
Az út nagyon jó hangulatban telt, mindenki hozta a formáját.
Egy elég jó kis discoba mentünk, én még sose jártam itt , de már hallottam róla.
-Hát Lili elég jó kis helyet találtál-nézett rá a francia a pultnál állva. Mindenki kért magának egy kör italt és utánna megkeressük a helyünket.
-Ugye, remélem megfelel.-kezdett el vele a barátnőm incselkedni.
-Meg, nagyon tetszik-na ez volt az a pont amikor inkább elfordultam tőlük, mert Pierre elég szépen végig mérte.
-Na bébi? Jó lesz?-állt a hátam mögé Max, és úgy hajolt a fülemhez.
-Tökéletes. Nagyon ügyes voltál.-fordultam meg a karjai között és a kezeimmel körbe öleltem a nyakát.
-Nagyon szexi vagy ebben a ruhában.-simított végig a kezével a hátamon, amit a ruha nem fedett.
-Reméltem is hogy tetszeni fog.
-Ezek szerint csak miattam vetted fel? Tudod, otthon akár ruha nélkül is lehetnél. Az jobban tetszene-csókolt bele a nyakamba, ami miatta egy apró sóhaj hagyta el a számat.
-Ez majd inkább otthon.-válltam el tőle, mire egy félmosolyra húzta az ajkait.
-Hohó, ezt most hadjátok, majd otthon jó? Most bulizzunk végre.-jött oda Lili és már húzott is el a kezeimnél fogva.
-Gyertek csináljuk egy képet.-Charlotte mindekit egy helyre küldött, és valakit megkért hogy csináljon rólunk egy csoportos képet.
Persze itt még nem maradt annyiban, mindenki mindenkivel fotózkodott, addig amíg valami válalható képek készülnek.

-Gyere táncoljunk.-fogtam meg Max kezét és húztam fel a székről.
Épp a kedvenc számom kezdődött el, így hátat fordítottam a férfinek és úgy kezdtem el táncolni.
Éreztem hogy a karjaival megfogja a derekamat és húzott magához közelebb.
Csipőmet a zene ütemére kezdtem el mozgatni, és ő is felvette velem a ritmust.
Táncoltunk már Maxal, de ez most más volt. Mintha teljesen össze illettünk volna. Lehet csak az alkohol miatt éreztem így.
-Nemsokára éjfél. Gyere igyunk valamit addig.-mivel elég  sok számot végig táncoltunk, ezért már  eléggé fáradt és szomjas is voltam.
-Oké,menjünk.-vissza érve az asztalhoz, mindenki ott volt már rajtunk kivül.
-Na végre. Azt hittem sose jöttök már vissza.
-Táncoltam a barátnőmmel Gasly. Neked is kellene már valaki ,hogy ne minket piszkálj állandóan.
-Nagyon vicces vagy Max. De mivel mindenki itt van, akkor igyunk végre.-mindenki kért magának egy kör italt, és már megrendeltük a pezsgőket is.
-Hát akkor koccintsunk a 21es évünkre, és arra hogy a következő is ugyan ilyen, ha nem, ennél jobb legyen.-Pierre gyorsan elmondta a kis beszédét és mindenki koccintott mindenkivel.
Lassan eljött az éjfél, és már a visszaszámlálás is megkezdődött.
Körbe néztem a társaságon, és nem is lehetnék jobb emberekkel körül véve.
-5,4,3,2,1, Boldog új évet.-kiáltottuk egyszerre és gyorsan Max felé fordultam.
Ő is ugyan így tett és már húztam is magamhoz egy édes csókra.
-Boldog új évet doktornénim.
-Boldog új évet én szuper Maxom.-egy gyors csók után már válltunk is el egymástól. Abban a pillanatban Lili már a nyakamban is volt.
-Boldog új évet Vani.
-Neked is Lili.-miután elváltunk ezt eljátszotta Maxal és a többiekkel is.
Mindenki felköszöntött mindenkit, így ismét kezdetét vette a buli.
Újra elmentünk táncolni, hiszen a buli nem állt meg,sőt mégcsak most kezdődött.

Már egy ideje nem láttam Maxot. Szólt hogy elmegy egy kicsit, de mindjárt jön vissza. Nem foglalkoztam vele mert azt hittem a mosdóba megy.
-Charlotte nem tudod Max hova ment?-hajoltam oda a lányhoz, hogy hallja amit kérdezek tőle.
-Nem, de biztos mindjárt jön. Nyugi nem veszett el.
-Remélem is. Nem iszunk valamit?-nagyon meleg volt bent, és már szomjas voltam.
-De menjünk.-így vissza indultunk az asztalunkhoz ahol a a monacói és a francia férfi ült.
-Max hol van?-Kérdezett rá Pierre mire én csak meghúztam a vállamat.
-Nem tudom. Majd jön.-ültem le a többiek közé, mire a melletem ülő férfi egy pohár pezsgőt tolt elém.
-Igyunk inkább.-már majdnem koccintottunk amikor az elveszett bárány is vissza tért közénk.
-Naná, én is itt vagyok ám.-ült le mellém és már karolt is át.
-Merre voltál?
-Volt egy kis dolgom. De már itt vagyok.-mást nem mondott, én pedig nem faggattam.
Neki is öntöttek a pohárba és már koccintottunk is.
Háttal ültem az embereknek  így nem láttam, hogy a többiek miért mosolyognak annyira. Charlotte kezében a telefonja volt már, de azt hittem csak ír valakinek, hát tévedtem.
Egyszer csak egy kisebb tortát hozott valaki és tette is le az asztalra.
Egy kis tüzijáték volt beleszúrva, amit meggyújtott és már ment is el onnan.
-Boldog szülinapot.-kiáltott fel mindenki.
Nem akartam hinni a saját szememnek. Erre nem számítottam, de rettenetesen jól esett.
-Nagyon boldog születésnapot bébi.
-Köszönöm szépen Max.-szinte beleugrottam ülve a nyakába. Ezek szerint ide tünt el egy időre.
-Köszönöm szépen srácok. Erre nem számítottam.
-Nana, ma nincs sírás.-szólt rám Charlotte nevetve, mire csak gyorsan megtöröltem a szemeimet.
-Ki kér tortát?

Hajnalban estünk haza, vagyis inkább reggel. Annyira jól sikerült a buli, hogy szinte alig akartunk eljönni.
Ahogy beértünk a lakásba, Max már dobta is le a cipőimet a földre, mert már a liftben levettem.
-Hé!
-Semmi bajuk nincsenek, nyugi.-már vette is le a sajátját és hajította az enyémek közé.
-Annyira fáradt vagyok.-ásítottam egy hatalmasat.
-Én pedig éhes. Nem vagy az?-indult a konyha felé, mire én is utánna mentem.
-De mondjuk az vagyok.
-Akkor együnk és majd utánna alszunk.-gyorsan kipakolt a hűtőből mindent ami egy szendvicshez kell.
Így másnaposan, új év első reggelén, kissé részegen ültünk a konyhában, és a szendvicsünket ettük.
Most minden olyan volt mintha egy normális huszonéves pár lennénk. Nem volt semmilyen verseny, sem sajtó.
Nem foglalkozott most velünk senki, és mi sem foglalkozunk mással.
Sajnos ez a nyugodt pillanat is előbb utóbb megszakad, és vissza kell térni az álom világból a kegyetlen valóságba.

Strange Feelings (M.V.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon