Mivel közeledett a karácsony ,ezért másnap már haza is utaztunk Monacoba.
Mivel én megígértem anyáéknak hogy szenteste elmegyek hozzájuk vacsorázni, így Max is hazautazott karácsonyra.
Mivel külön töltöttük az ünnepeket, így szilveszterkor majd együtt leszünk majd.
Épp Lilivel beszélgettem amikor pittyent a telefonom hogy üzenetem jött.
Charlotte írt, hogy mit csinálunk este, mert együtt vacsizhatnánk közösen.
Mint kiderült Pierre is itt van a városban, így egy jó kis közös baráti vacsora lenne.
Mivel Lili velem volt, ezért csak Maxot kellett róla megkérdeznem.
-Szia bébi, már hiányoztam is?-mivel nálam aludt ezért reggel ment el, mert edzenie kell és még egy pár dolgot el kellett intéznie.
-Hogyne életem. Ezért hívtalak, mert Charlotte most írt, hogy lenne-e kedvünk este együtt vacsizni velük. Pierre is itt van és Lili is jön. Benne vagy?
-Persze.
-Oké akkor írok neki.
-Majd írd meg hányra kell menni.
-Miért egész nap el leszel?
-Van egy kis dolgom, így igen. De estére végzek majd. Szia drágám.
-Szia.-kicsit furcsáltam hogy már le is tette,de biztos sok dolga van.
-Na akkor ti is jöttök?
-Igen, úgyhogy írok is Lottenak. Amúgy Pierre is ott lesz.-néztem a barátnőmre, aki csak zavarában másféle kezdett el nézni. Ez nem nagyon vall rá, hogy zavarba jönne a pasi miatt.
-Tudom, és?
-Mi az hogy és? Mi van veletek?
-Semmi. Nincs semmi.-állt fel és elkezdett járkálni előttem.
-Oké, akkor ne mond el.- úgy tettem mint akit nem érdekel, de tudom milyen. Nem tudja magában tartani a dolgokat.
-Csókolóztunk. Jó tudom ez nem olyan nagy dolog, de igen. Még tegnap. Akkor jött a városba , és találkoztunk. Rendszeresen beszélünk, és nem tudom csak megtörtént.
-Micsoda? Ezt miért nem mondtad el eddig?
-Mégis mit csináljak vele? Nem tudom hogy most mi lesz este. Lehet rohadt kínos lesz majd.
-Dehogy lesz. Felnőtek vagytok, nem lesz gond. Beszéltetek azóta?
-Még nem. Ő sem írt és én sem írtam neki.
-Oké, inkább ülj le. Kezd zavarni hogy járkálsz.
-Hozzál valamit inni légyszíves. De valami alkoholos legyen-feküdt el a kanapén, amint felálltam.
-Remélem a bor jó lesz.-Felvegyük Lilit vagy oda jön?-Kérdezett rá Max, amint beültünk az autóba.
-Felvesszük. Úgy is útba esik.
-Oké, akkor szólj neki hogy úton vagyunk. 5 perc és nála leszünk.
-Oké.-gyorsan írtam egy üzenetet Lilinek hogy készüljön el, mert úton vagyunk.
Ez lesz az első olyan alkalom hogy találkozunk a többiekkel, mióta megtudták hogy együtt vagyunk Maxal.
A verseny után számukra egyértelmű volt hogy együtt vagyunk, és elmondásuk szerint örülnek nekünk.
-Na megérkezetünk. Márcsak Lilinek kellene jönnie.
-Már írtam neki. Pillanatok múlva már itt is lesz.-igazam is volt. Pár perc várakozás után már pattant is be az autóba.
-Sziasztok drágáim. Bocs hogy várnotok kellett.
-Semmi baj. Jól nézel ki.-fordultam hátra a két ülés között.
-Köszi.
-Úgy tudom Pierre is ott lesz.-nézett bele Max a visszapillantóba.
-Most ezt miért nekem mondod?
-Na ugyan miért?-kezdte el vele piszkálni a holland.
-Vani, neveld meg az uradat.
-Ne piszkáld, mert a végén még kiugrik az autóból.-szóltam rá a hollandra nevetve.
-Ugyan már ,akkor nem látja a franciát.-mintha meg sem hallotta volna amit mondtam neki ,ugyan úgy mondta tovább.- Habár Pierre biztos meg ápolná. Most úgy is szünet van.
-Na jól van. Elég volt. Tényleg kiugrom az autóból.
-Max,tényleg hagyd abba.
-Jó oké, befejeztem.- ezek után már nem piszkálta vele tovább Lilit, ugyhogy az út elég jó hangulatban telt.
-Oké hölgyeim, megjöttünk. Remélem már itt vannak.-amint kiszálltunk a kocsiból, Max már fogta is meg a kezemet és már indultunk is befelé.
-Sziasztok.-Köszönt egyből Charles ahogy meglátott minket.
-Sziasztok-ültünk le az asztalhoz. Én Charlotte és Max mellett ültem, míg Lili Pierre mellé ült.
-Szia-hallottam hogy Pierre köszön Lilinek, ahogyan a lány is neki.
-Na akkor rendeljünk valami italt csajok, mert a fiúk nem ihatnak mert vezetnek.-tetszett Charlotte ötlete, így amint kiért a pincér mind a hárman rendelt egy pohár bort.
-Na szép, ti boroztok mi meg ihatjuk a vizet.
-Ez van Pierre, fogadd el.-szólt rá Lili, mire a férfi súgott neki valami. A barátnőm csak lehajtotta a fejét és úgy vigyorgott.
Ahogy megkaptuk az italunkat, már rendeltük is meg a vacsoránkat.
Nagyon jó volt ez az este a többiekkel, szinte mindenről tudtunk beszélni.
-Amugy mesélj már haver, mégis hogy a fenébe tudtad megszerzi magadnak Vanessát?-Tette fel a kérdést a francia férfi, mire a holland csak átdobta a kezét a székem támláján és úgy vigyorgott a férfira.
-Aki tud az tud.
-Na persze, mert te annyira nagy nőcsábász vagy.-szólt rá Charles is.
-A megnyerő személyiségemmel.
-Na persze, pont te.-ezen mindenki jót nevetett, hiszen ezt senki sem hitte el .
-Na de komolyan Vani, mégis mit láttál benne?-Tette fel a kérdést most már nekem a francia férfi.
-A megnyerő személyiségét-nevettem fel amint megláttam a férfi arcát.
-Na jól van, össze is illetek.-szólt ránk, de mi csak egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
-Terveztek valamit szilveszterre?-Néztem körbe a társaságon de mindenki csak a fejét rázta.
-Nyugger banda.-szólt be Lili.
-Mert te nem vagy az, ugye? -fordult felé Pierre.
-Képzeld nem.
-Miért, csak nem van valami programod szilveszterre?-na erre én is kíváncsi vagyok, mert eddig nem mondott semmit.
-De van.
-És ugyan mi?
-Buliba megyek.-nézett bele a francia szemeibe.
-És kivel? Vani sem mondott semmit.-ebben igaza van, még nekünk sem volt semmilyen programunk.
-Nem mindegy az neked? Megyek és kész.-zárta le ennyivel a beszélgetést.
-Menjünk mi is.-nézett ránk Pierre, hogy mit szólunk hozzá.
-Mármint hova?
-Charles ne legyél már ilyen. Hát buliba. Lili majd bevisz mindket is, ugye?-erre ő csak bólintott egyett, de láttam rajta hogy most nagyon jár az agya.
-Na benne vagytok?-mivel mindenki belement, így megvan a szilveszteri programunk is.
-Hol lesz amúgy a buli?
-Majd megtudod Max, ne legyél ennyire kiváncsi.-én csak elmosolyogtam, mert ismerem már a barátnőmet.Már hazafelé tartottunk, és Lili velünk tartott most is, hiába ajánlotta fel Pierre hogy hazaviszi.
-Na hol is lesz az a buli?-kérdeztem rá mert kiváncsi voltam mit talált ki.
-Hát..tudod ..ott a..-kezdett el hirtelen valamit kitalálni.
-Nincs is semmilyen buli ugye?-nézett rám Max, miközben vezetett. Én csak megráztam a fejem mire ő elnevette magát.
-Hát ez jó.
-Jól van na, majd keresek valamit.-szólt rá a barátnőm.
-És ugyan mit 2 nap alatt?-kérdezte meg a holland, mire ő csak dünnyögött valamit.
-Majd kitalálunk valamit. Biztos lesz valami buli ahová még beférünk.-probáltam kicsit megnyugtatni .
-Csak azt nem értem, akkor miért mondtad hogy buliba mész, és azt meg főleg hogy mi is mehetünk.-na ez egy jó kérdés, de már sejtem ki miatt mondta.
-Na szerinted?-tettem fel a kérdést, de választ nem igazán vártam.
-Gasly miatt? Most komoly?
-Igen miatta. Csak hadjatok már Pierrel. Most nagyobb gondom is van. Kell valami buli.
-Ezt még mindig nem értem. -értetlenkedett Max, de elintéztem annyival, hogy majd elmondom neki otthon.
-Keresünk valamit nyugi. Ez monaco, biztos lesz valami.-akkor még nagyon reménykedtünk, de lehet nem kellett volna.
YOU ARE READING
Strange Feelings (M.V.)
FanfictionEgy fiatal hirtelen haragú, adrelarin függő férfi ,aki szinte minden héten veszélyezteti az életet ,csak azért hogy ő legyen a következő világbajnok. Egy fiatal okos nő, aki annyi meg annyi ember problémáját probálja megoldani, de a sajátját egyedül...