Másnap már mentünk is Párizsba, hiszen ott lesz a díjátadó.
A szálloda nagyon szép volt, és ez város valami hihetetlenül gyönyörű.
-Ha szeretnéd maradhatunk még pár napot. Majd karácsony előtt hazamegyünk.-Max már végzett a fürdéssel és márcsak nekem kellene elkészülnöm.
-Jó lenne. Szerintem beleszerettem ebbe a városba. Imádom.-fordultam felé, az ablaknál állva.
-Na azért Monaco is gyönyörű. Jó ott nekünk.
-Nem is azt mondtam ,hogy ide költöznék, csak azt hogy imádom ezt a várost. Nagyon szép.-indultam el a fürdő felé, hogy én is le tusoljak.
-8Kor kezdődik a gála. Addigra készen leszel?-mivel most van délután 5 óra ezért úgy érzem simán megleszek addigra.
-Persze. Még van idő.
-6ra jön a sminkes és a fodrász is.-csak meg álltam az ajtóba, mert ez új információ volt.
-Micsoda? Én erről miért nem tudtam?-kicsit ideges is voltam miatta, hogy mégis mit kezdjek magammal, de ezek szerint lesz aki rendbe teszi az arcomat és a hajamat.
-Reggel írta Christian. Geri, a felesége mindent leszervezett. Neked csak fel kell majd öltöznöd. Tényleg, a ruhát még nem is láttam rajtad, nem akarod megmutatni?-indult el felém, mert eddig a bőröndje felett állt.
-Nem, és ne is gyere ide. Majd meglátod este. De én megyek lezuhanyzok.-mentem be a fürdőbe és zártam is be az ajtót.
Mivel volt még időm ezért csak egy kényelmes ruhát húztam fel, hiszen nemsokára úgy is át kell majd öltöznöm.
-Rendeljek fel valami kaját?-mivel nem nagyon ettünk ma még semmilyen tápláló ételt, ezért már elég éhesek voltunk mind a ketten.
-Igen, már jó lenne. Csak valami gyors kaja legyen.-kezdtem el magam bekenni a testápoloval, addig Max rendelt valami kaját.
-Azt mondták 10 perc és itt is lesz.
-De jó már elég éhes vagyok.
-Azért sokat ne egyél majd, vacsora is lesz.
-Kik lesznek még ott?-azt tudom hogy a red bulltól Christian ott lesz és a mercédesnek is ott kellene lennie.
-Hamilton nem jön. Legalábbis én úgy tudom.
-Hogy hogy?-ültem le mellé az ágyra.
-Szerinted?
-Ebben inkább ne menjünk bele. Lehet valami közbejött neki.
-Ilyenkor nagyon naiv vagy.
-Te meg bunkó. -álltam fel és inkább elkezdtem összeszedni a cuccaimat.
-Miért is vagyok bunkó? Csak te hiszed azt, hogy Lewisnek összejött valami azért nem jön el. Mindenki tudja hogy miért nem akar ott lenni.
-Jó hadjuk inkább. Úgy sem tudjuk igazából miért is nem lesz ott.Már készen van a hajam és a sminkem is, így csak fel kell vennem a ruhát. Most találkoztam először Gerivel, Christian feleségével de nagyon kedves volt.
Rengeteg tanácsot adott, hogy ne izguljak a kamerák miatt, és hogy milyen is lesz a mai este.
Vissza mentem a szobába, hiszen a ruhám ott maradt nálunk, addig Max is beült a fodrászhoz és majd ide jön vissza.
Már a cipőmet kellett csak felvennem amikor bejött a szobába és megállt az ajtóba.
-Wow. Gyönyörű vagy.
-Köszönöm. Te is nagyon helyes vagy.-bújtam bele a cipőbe és már mentem is oda hozzá.
-Nekem van a legszebb barátnőm. Ez a ruha nagyon szexi, főleg a szoknya része.-sejtettem hogy nem hadja szó nélkül.
-Nem lesz ez túl sok?-kicsit aggódok miatta hogy túl sok lesz a ruhám.
-Viccelsz. Ez tökéltes. Gyönyörű vagy benne.De gyere menjünk. -mivel a gála nem a szállodába lesz, ezért ideje volt útnak indulni ha nem akarunk elkésni.
-Küldtek értünk egy kocsit. Christiánék most mentek el. Ott talákoztunk velük majd.
-Tudom. Geri mondta. Nagyon kedves volt, és kicsit megnyugodtam.
-Ideges voltál?-állt meg előttem amint kiszálltunk a liftből.
-Egy kicsit. Nem tudom hogy mire számítsak, és hogy hogyan fogják majd fogadni hogy együtt vagyunk.
-Nem érdekel ki mit gondol rólunk. És téged se érdekeljen. -adott egy apró puszit az arcomra és újra útnak indultunk.
A kicsi már ott várt minket, így nem kellett rá várnunk.
Az út nem volt hosszú, így amint egyre közelebb értünk éreztem hogy kezdek újra ideges lenni.
Amint megérkeztünk Max már szállt is ki a kocsiból, és elindult a másik oldalra hogy kinyissa nekem az ajtót.
-Együtt megcsináljuk.-fogtam meg a kezét amint kisegített az autóból és már indultunk is be.
Rengetek újságíró volt ott, mindenki fényképezett. Eléggé zavarba éreztem magam ,főleg amikor meg kellett állnunk hogy képeket készítsenek. Félre szerettem volna állni, de Max nem engedte el a derekamat.
-Maradj itt velem. És mosolyogj.-nézett le rám mosolyogva. Magamra erőltettem egy mosolyt, és úgy néztem bele a kamerákba.
Amint megvoltunk már mentünk is beljebb. Rengetegen kérdezték Maxot hogy ki is vagyok én, és mi van kettőnk között.
-Jézusom, azt hittem rosszul leszek. -szólaltam meg amint beértünk.
-De már a nehezén túl vagyunk. Gyönyörű vagy bébi, ma este mindenki engem irigyel.-állt meg előttem, és csak vigyorgott mint a vadalma.
-Ahogyan engem is. Nagyon szexi vagy te is ebben az öltönyben.-igazítottam meg a nyakkendőjet.
-Gyere lassan kezdődik. Keressük meg a helyünket.Szerencsére Christian és a felesége is ugyan annál az asztalnál ült ahol mi. Amíg a két férfi beszélgetett, addig mi is jól elvoltunk Gerivel.
Egyszer csak megszólalt valaki a mikrofonba, és kezdetét vette a díjátadás.
Sorba mentek fel a díjazottak. Nem sokkal később ,végre Max is sorra került.
Nagyon büszke voltam rá, ahogy ott állt a színpadon kezében a trofeával.
-Hölgyeim és uram, a 2021 formula-1 világbajnoka, Max Verstappen. Hatalmas tapsot az új világbajnoknak.-mindenki elkezdett tapsolni, és szinte látni lehetett a körülöttem ülő emberek arcán a boldogságot.
-Nos, hűha hát köszönöm. Nem is tudom mit mondjak. Először is köszönöm édesapámnak, hiszen nélküle most nem állnék itt. Ő támogatott egész életemben, és segített mindenben, ahogyan a családom is. Másodszor pedig a csapatnak. Nekik köszönhetem ,hogy itt vagyok, hiszen az ő érdemük is. Egy szuper autót raktak össze, és mégegyszer köszönöm nekik.
-Gratulálok ehhez a nagyszerű szezonhoz, még sok ilyet kívánunk neked.-miután gratulált neki a Fia elnöke is, már jött is le a színpadról vissza hozzánk.
-Szép volt Max. -Veregette meg a vállát Christian.
-Köszönöm Christian, és a támogatást is amit tőled kapok.
-Ez természetes Max.
-Nagyon büszke vagyok rád.-öleltem meg, ahogy felém fordult.
Miután mindenki megkapta a díjakat, és a vacsorán is túl voltunk, Maxnak el kellett mennie egy interjúra és fotózkodnia is kellett.
Jó ideig elvolt, de nem maradtam egyedül hiszen Geri végig velem volt.
-Na milyen volt az első gálád?
-Hát megmondom őszintén rosszabbra számítottam. De azért az a rengeteg fotós kimaradhatott volna.-néztem a nőre egy enyhe mosollyal az arcomon.
-Majd megszokod. Fogadj meg egy jó tanácsot, akármit is mondanak vagy írnak, ne foglalkozz vele. Lesznek majd olyanok, akiknek nem fog tetszeni a kapcsolatotok, de engedd el őket.
-Megpróbáltam majd. Remélem sikerülni is fog.
-Ott lesztek egymásnak akkor nem lesz gond. Na de ahogy látom, már jön is vissza az ünnepelt.
-Hölgyeim. Maradjunk még vagy menjünk?-kérdezett rá, de én szívem szerint már mentem volna.
-Döntsd el te. Nekem mindegy.
-Akkor menjünk. Már úgy is megvolt minden. Geri, ti maradtok?
-Nem hiszem Max. Szerintem mi is megyünk, amint Cristian befejezi a beszélgetést.-mivel nem akartuk egyedül hagyni ezért megvártuk amíg a férje vissza ér.
Együtt indultunk ki az épületből, de két kocsival mentünk vissza a szállodába.
-Hogy tetszett az este?
-Jobb volt mint amire számítottam. De azért örülök neki hogy vége van.-dőltem neki a vállának.
-Hát annak én is. Jó végre túl lenni rajta.
- miután vissza értünk a szállodába, mindketten csak pihenni akartunk. Elég hosszú volt a mai nap és jó végre a meleg puha ágyban feküdni, Max karjaiban.
VOUS LISEZ
Strange Feelings (M.V.)
FanfictionEgy fiatal hirtelen haragú, adrelarin függő férfi ,aki szinte minden héten veszélyezteti az életet ,csak azért hogy ő legyen a következő világbajnok. Egy fiatal okos nő, aki annyi meg annyi ember problémáját probálja megoldani, de a sajátját egyedül...