40.fejezet

745 33 0
                                    

Ez a szezon szinte nem is alakulhatott volna jobban a Red Bull számára. Nem elég hogy Max lett idén újra a világbajnok, de még a konstruktőri díjat is megnyerték, még a szezon vége előtt.
Minden jól ment ugyan a verseny szempontjából, egészen braziliáig.
Ott olyan történt ,amire szerintem senki sem gondolt volna.
Max nem adta át a helyét Checonak,hiába kérték, amiből hatalmas botrány lett.
Én nem szólok ebben bele, hiszen ez a csapat dolga és nem az enyém.
Épp a paddockban sétálok a ferrárihoz, mert Charlotte is itt van, amikor Daniel szembe jött velem.
-Hé, Vani.-köszönt oda a maga módján az ausztrál.
-Szia Daniel. Sajnálom a versenyt.
-Á már mindegy. Amúgy is ez az utolsó szezonom, de azért nem így akartam befejezni.
-Ugyan már Dan. Ez bárkivel előfordulhat.-Sajnos Danielnek nem hosszabítottak és új csapata sincs. Ezért ez a szezon számára jelenleg az utolsó.
-Mi volt ez Maxal és Checoval? Mindenki erről beszél.
-Nem tudom. Fogalmam sincs mi történt. Még nem találkoztam azóta Maxal, de hallom én is miket beszélnek.
-Hát ez most jól elbaszták. Nem hiszem hogy Max hibája lenne, nem is úgy ismertem meg. Ezt a csapat cseszte el. De elég rendesen.
-Nem tudom Dan. Hallottam amit Checo mondott, elég feszült volt. Hiába is beszélnék most vele, nem hiszem hogy bármit is használna.
-Hát szerintem is inkább most hagyd. Ezt beszéljék meg egymást között. Majd megnyugszik mindenki.
-Már most mindenki erről beszél. Akárhová megyek ezt beszélik. Pedig mégcsak most volt vége a versenynek.
-Én vissza megyek a szállodába. Velem tartasz?
-Ha nem probléma akkor igen. Írok Maxnak egy üzenetet, mert ők mostanában úgy sem végeznek.
-Oké, akkor gyere. Gyorsan felkapom a cuccom és mehetünk. Neked minden megvan?
-A táskámért még be kell mennem az irodába és megvagyok. De te addig menj nyugodtan majd a garázsnál találkozunk jó?-kérdeztem rá Danielnél hogy így jó-e neki.
-Persze, sietek akkor.-így mind a ketten elindultunk,hogy minnél előbb el tudjunk menni. Gyorsan írtam Charlottének és Maxnak hogy a szállodába találkozunk inkább.

Max csak este ért vissza a szállodába.
Nem mondott semmit, csak annyit hogy megbeszéltek mindent. Nem is akartam faggatni, úgy sem mondaná el.
Másnap hazautaztunk, de tudtuk hogy ez óriási port fog kavarni. A média is ezzel foglalkozott, és minden közösségi oldal ezzel volt telle.
Rengeteg komment volt, egy-egy ilyen kép vagy videó alatt. Arról ne is beszéljünk hogy mennyi üzenetet kaptam én is.
Egyedül voltam otthon, hiszen Max elment edzeni. A közösségi oldalakra inkább nem is mentem fel. Nem akartam látni miket írnak. Épp a konyhába voltam amikor csörgött a telefonom.
-Szia Viktória.
-Szia Vanessa. Max ott van?
-Nincs, elment edzeni. Miért?
-Hála istenek.-nagyon meglepődtem hogy ezt mondta.
-Minden rendben van Vik?
-Nem, nem igazán. Láttad a közösségi oldalakat? Mindenki Maxot szidja.
-Igen láttam.
-Nem akarom megmondani neki, de rengeteg üzenet kapok. Nagyon sok bántó üzenetet.
-Probálj meg nem foglalkozni velük Vik.Tudom hogy nehéz de, én is kapok ilyeneket, de meg sem nézem inkább.
-Nem könnyű, megszoktam már hogy megtalálnak a rajongói, vagy éppen azok akik nem szeretik, de ez most más. Nem tudom mit tegyek.
-Beszéljek Maxal?
-Ne, nem akarom neki megmondani. Csak azért hívtalak hogy nálad mi a helyzet, de ezek szerint nálad is ugyan az mint nálam.
-Sajnos igen. Nem tudom elképzelni sem hogy ő akkor miket kaphat.
-Azt én sem, és nem is akarom. Elég nekem ez is.- épp nyílt az ajtó, és Max jött be rajta.
-Most leteszlek jó? Majd később beszélünk még.
-Megjött a bátyám? Ne mond meg neki hogy miért hívtalak.
-Rendben. Szia Vik.
-A húgommal beszéltél?-jött be a konyha, semmiféle köszönés nélkül.
-Szia drágám, igen a húgoddal beszéltem. Miért talán baj?-nem mondott semmit, csak oda jött hozzám és adott egy csókot.
-Szia bébi. Nem ,már miért lenne baj?
-Nem tudom. Csak úgy megkérdeztem.
-El kell utaznom a gyárba. Ma este megy a gépem.
-Miért? Márcsak 1 futam van vissza a szezonból. Miért kell elmenned?
-Tesztelni. És felkészülni az utolsó versenyre.
-Megbeszéltetek mindent?
-Megmondtam ha kell segíteni Checonak segítek. -nem faggattam tovább arról, hogy mit miért is tesz. Nála jobban senki sem tudja a döntései okát.
Nem beszéltem Maxnak az üzenetekről és remélem nem is fog róla tudomást szerezni. Sajnos ez nem éppen így történt.
A fürdőből jöttem már ki amikor Max a nappaliban állt a kezében a telefonommal.
-Kereset valaki?-kérdeztem rá mert nem szokott a telefonomba belenézni.
-Igen. Charlotte és Lili is.
-Oké, megnézhetem?-nyújtottam felé a kezemet, de nem adta oda a telefont.
-Mikor akartad elmondani?Hm? Jogom van tudni róla ha valaki bánt téged.-emelte fel a hangját.
-Max, én csak nem akartalak vele terhelni. Van épp elég bajod neked most, és ezek az emberek csak az interneten irogatnak. Nem érdekel, és ne kiabálj itt nekem.
-De engem igen is érdekel. Nem fogom hagyni, hogy téged valaki is csak szóban is bántson ,az miatt mert velem van baja. Ebből elég legyen. Mindennek van egy határa.
-Tudom Max. Tudom hogy mindig megvédesz. De ezzel most te sem tudsz mit csinálni. Hadjuk az egészet, majd lecseng.
-Nem fogom annyiban hagyni. Ha velem van baja, akkor ne a családomat bántsa.

Nem gondoltam volna, de a Red Bull is kiadott egy közleményt a hétvégét illetőleg. Max aznap este elutazott a gyárba és sajnos nem is jött haza csak csütörtökön.
Holnap már az utolsó versenyre kell utaznunk, amit abu dhabiban tartanak meg ismét. A tavalyi futamról még mindig beszélnek az emberek, hiába van majdnem vége a mostani szezonnak is.
Nagyon sokan úgy gondolják, hogy ami történt a versenyen a fiúk között az most egy óriási szakadékot okozott a kapcsolatukban.
-Szeretnék majd veletek közösen beszélni a hétvégén.-épp a bőröndömet pakoltam be, amikor elmondtam az ötletemet neki.
Max csak a szoba közepén állt, hiszen ő már rég bepakolt.
-Miért?
-Mit miért? Szerinted?-indultam el a gardrób felé ,hogy újabb adag ruhát hozzak ki.
-Nem kell velünk közösen beszélni. Mi mindent megbeszéltünk  Checoval és a csapattal is. Minden rendben van.
-Tudom, ezt már mondtad. De szeretném ha biztos minden rendben legyen.
-Minden rendben van, hidd el. Nem fogunk közösen beszélni mint egy párterápián. Felnőt emberek vagyunk,és  megoldottuk a problémánkat.
-Jól van. Akkor legyen ahogyan te akarod. Amúgy is ez nem egy párterápia lenne.-csuktam le a bőröndöm tetejét.
-De bébi ez az lenne. És nem fogok Checoval egy ilyenen részt venni.
-Jól van. Tudod mit, nem mondtam semmit.
-Most ugye nem vágod be a durcit? Ugyan már bébi, azért vald be ez kicsit furcsa lett volna.-jött utánnam  ki a konyhába.
-Én csak segíteni akartam nektek, de már nem lényeges.
-Nagyon sokat segítettél már így is. Mindenkinek segítesz, akinek szüksége van rá. Márcsak egy valamiben kellene segítened.
-Ugyan mi lenne az?-állt meg előttem és a kezeit a derekamra tette.
-Elég feszült vagyok, így az utolsó verseny előtt. Tudod a tavaly történtek miatt. Segíthetnél levezetni a feszültséget,és tudok is egy jó megoldást rá.-kacsintott rám.
-Te olyan perverz alak vagy.-mire bármi mást mondhattam volna ,már kapott is fel a vállára és indult is el velem a szoba felé.

Strange Feelings (M.V.)Where stories live. Discover now