Som ako obyčajne doma vo svojej izbe sama. Hlavu mam zvesenú nad Matematikou. Chodím na vysokú no nastastie už za týžden začnu letné prazdniny. Mama spomínala že ma pre mňa niake prekvapenie. Ale povie mi ho až keď začnu prazdniny. Nemám rada prekvapenia. "Konečne to mam,, povedala som keď som dokončila tu sprostú matiku. Bývam sama ale mama ma často navštevuje. Pozrela som na hodiny. "To už je 17:43?,, povzdychla som si a išla som sa prezliecť. O 18:00 mi začina tanečna takže musím isť. Naštastie to mam kúsok. Isla som do svojej izby a zobrala som prvé sportové oblečenie ktoré mi prislo pod ruku.
Zobrala som kluče od auta a išla som. Nasadla som do auta a isla som. Prišla som zachvílu. "Stihla som to,, povedala som ked som si odlozila veci do šatne. Vyšla som von a tam už čakali ostatné baby. "Ahojte!,, pozdravila som ich. "Čauko,, ozyvalo sa viachlasne. Je 17:59 môžme isť,, povedala Laura. "Okay podme,, povedala som a isli sme do tanecnej sály. Neboli sme všetky. Niekolko nas chýba lebo už odišli na letné prázdniny. "Začneme rozcvičkou!,, zakričala nasa trénerka Lucka. Vtom sa otvorili dvere do sály a dnu vstúpilo 5 dievčat. Máme partiu. Ja, Linda, Nikita, Sofi, Viky, Vaness. "Ahojte!,, zakričala som no Lucka mi ukázala aby som stíchla. Začali sme tancovať a dosť rýchlo do ubehlo.
Tréning skončil a my sme išli do šatne. "Mama povedala že ma pre mňa niake prekvapenie,, povedala som babám cestou do šatne. "Dúfam že nič hrozne lebo dosť sa toho bojím,, povedala som s odporom. "Tvoja mama je super určite nič hrozné,, povedala Linda ktorá je mimochodom aj moja BFF. "Dúfam ze to je darček za dobré výsledky v škole ktoré aj tak nemam,, povedala som a prezúvala som sa. "To pochybujem myslím že pri tej tvojej povahe by nič neschovala,, zasmiala sa Vaness. Vtom som si všimla že Laura s Nelčou sa chychotajú a Laura niečo ukazuje Nelke na mobile. "Čo tam pozeráte? typujem Laura že si zase našla niakych pekných chalanou,, povedala som a Laura na mňa otočila mobil. "Je to Kórejska skupina a musiš súhlasiť s tým že su pekný,, povedala Laura.
Mne stále padal pohlad na chalana v pravo hore. "Bože veď to je Yoongi,, povedala som si v hlave. Zrak mi z neho spadol až vtedy keď Laura otočila mobil. "Ja si to nemyslím,, povedala som a vzala som si veci. Deje sa niečo?,, spýtala sa ma Viky. "Ano vpohode len Laura asi nevie že v tej skupine je môj brat,, povedala som a nasadala som do auta. "Tak vidíme sa zajtra,, povedala som babám. "Okay ahooj,, zakývali mi a ja som odišla. Prišla som domov a osprchovala som sa. "Zajtra zas do skoly boha,, povedala som si. Dala som si svoje oblúbené pyžamo a lahla som si do postele.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...