Bolo to proste Interview s BTS a rozprávali sa tam o všeličom. Veľmi som nevnímala o čom. Pustila som si to a mobil som si položila na kuchynskú linku a robila som si večeru. Spravila som si večeru a sadla som si ku stolu. Popri jedení som počuvala. "Mali ste niekedy niaky vztah?,, spýtala sa tá moderáotrka. Všetci odpovedali bla bla bla no ale keď prišiel rad na Jimina to už pre mna nebolo bla bla bla. "Ja som vztah mal asi pred rokom (staršie Interview) s dievčatom ktoré som miloval ale nevišlo nám to,, povedal a ja som si až vtedy uvedomila že nanho pozerám a nespúštam z neho oči. Vypla som mobil a zjedla veceru a išla som sa osprchovať. Keď som bola hotová sadla som si na gauč a zapla telku. Zustila som však že v telke nič nedávajú. Vypla som mobil a len som si oprela hlavu o gauč. Možno by som aj zaspala keby na nezobudilo pípnutie na mobile.
Ja nejdem do Kórei. Ja idem spať:).
Zobudila som sa na ten hrozný zvuk ktorý poznáme všetci. Ten hrozný zvuk budíka. Vstala som a prezliekla som sa.
Nasledne som si išla robiť raňajky. Nakoniec som niečo s toho mála jedla v chladničke spravila a zjedla som to. Potom som si spravila hygienu a išla som do obchodu. Nakúpila som čo som potrebovala. Vtedy mi napísal Yoongi že sa chce stretnúť. Napisala som mu že sa stretneme za 5 minút v kavairni a napísala som mu adresu. Ja som tam už bola takže som si sadla a objednala som si kávu. Za 10 minut tam bol aj Yoongi. Vystúpil z auta ktoré riadil Jimin. Mám také podozrenie že to spravil naschvál. Obydvaja vystúpili. Pockaj to aj on ide sem? Yoongi sa chcel stretnuť so mnou. Vošli dnu. Yoongi si objednal kávu a sadol si ku mne. "Čo také súrne si potreboval?,, spytala som sa. Už to mi bolo dosť že na nas každý kukal lebo proste Yoongi a Jimin s BTS len tak nakráčali do kaviarne a rozprávajú sa s obyčajnou 23 ročnou babou asi nevidia Armys každy den heh. "Chcel som ti oznámiť že si máš baliť kufre lebo zajtra odchádzame do Kórei,, povedal Yoongi a mna skoro vystrelo. "Prosím myslím že som dala jasne najavo že nechcem isť,, povedala som. "Ja viem ale to nie ja to Nikita,, povedal nevinn Yoongi. "Aha takže takto hej,, povedala som a postavila som sa. "Oni so mnou hrajú niaku hru?,, spytala som sa. "Dotiahli ma na ten váš fan meetting a teraz do Kórei?,, spytala som sa. "Nemôžeš sa spytať ich ako tu kričať na celú kaviarnu?,, spýtal sa Yoongi a len len že sa nerozrehotal na celý Londýn. Išla som zaplatiť a Yoongi s Jiminom a takisto aj celá kaviarna ma celý čas pozorovali. Vtedy ma to napadlo. Jasne už viem prečo. Pozrela som na Jimina. Kvôli nemu. No tak na to nech zabudnú. Ale zas môzem sa stretnúť s Itzy heh. Okay idem. Prešla som k nim. "Vidíme sa zajtra,, povedala som a Yoongi sa usmial. "Chcem sa stretnúť s Yunou,, povedala som a odišla som.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...