Časť 33.

108 4 0
                                    

"Simi vstávaj sme tu,, budil ma Jungkookov hlas. Pošuchla som si oči. Otvorila som ich. Chvílu som si musela zvyknúť na svetlo. Vtedy som si až uvedomila že Jungkook stojí ale ja mam opretú hlavu. Bože nie nie nie. Rýchlo som sa posadila. Nechcela som pozerat za mna. Ja som zaspala na Jungkookovi nie na Jiminovi. Pozrela som sa na Jimina. Naštastie spal tiež. Fuuu dúfam že som si nanho položila hlavu už ked spal. Postavila som sa a vyšla som von z liatedla. Tam už čakali ostatný. Bola tma. Heh časový posun jasne. Niake auto nás zaviezlo pred ten istý dom ako pred dvoma rokmi. Vošli sme dnu. "Takže Simi svoju izbu poznaš mame tu aj dve nove izby takže dve baby pôjdu tam a jedna bude s tebov v izbe zložte si tam kufre a podte na večeru,, povedal Namjoon a išli sme do výtahu. Je tu uplne všetko rovnaké. Aj tak by som bola radšej doma. Vošla som do svojej izby. Presne taká ista. Dala som si kufor do izby a s Viky sme išli do spoločenskej miestnosti či ako ju to nazyvajú. Vošli sme a tam už rozvoniavalo jedlo. Nechápem ako Jin mohol tak rýchlo niečo uvariť. Sadla som si ku stolu. Jungkook, Jimin a Tae hrali videohry. Nevedela som čo mam robiť tak som ich pozorovala. Hru jasne?! Nie ich. Vtedy Jin položil pred nás jedlo. Chalani sa rozbehli k stolu. "Jaj bože tito traja sú ako deti,, povedal Jin. "Súhlasím Jin,, povedala som a pustila som sa do jedla. "Jaj Jin to tvoje jedlo mi chýbalo asi najviac,, povedala som a Jin sa usmial. "Tak ďakujem,, povedal s usmevom. "Konečne aspoň niake dievča ktoré mi pochválilo jedlo nie samí chalani,, povedal Jin a ja som sa zasmiala. "Jin a my sme vzduch?,, zasmiala sa Nikita. "Jasne že nie,, povedal Jin. Zjedli sme a ja som pomohla Jinovi umyť riad. Potom som si sadla na gauč kde chalani znova hrali videohry. "Chceš Simi? ja už idem do izby,, povedal Tae a podal mi ovládač. Zobrala som si ho a začali sme hrať. Normálne som vyhrala nad dvoma chalanmi. Oni na mna prekvapene pozreli. Položila som ovládač ktorý hneď zhrabla Nikita. Odišla som do svojej izby a osprchovala som sa. Išla som si lahnut.

Zobudila som sa uprostred noci a už som nevedela zaspať. Pozrela som na mobil. 2:56. Vstala som dosť skoro. Akože važne dosť skoro. Som hladná. Dala som si papuče a vyšla som z izby. Vyviezla som sa hore výtahom do spoločenskej. Pozrela som sa do chladničky. "Yoongi zase si hladný?,, ozval sa zrazu hlas a mna trhlo. Vtedy sa v kuchyni zjavil Jungkook. Ako to že vzdy ked videm uprostred noci sem tak tu vždy niekto je? "Ja nie som Yoongi,, nadvihla som jedno obočie. "Simi?,, spytal sa a zasmial sa. "Podobaš sa na svojho brata,, povedal a ja som sa zasmiala. "Prečo?,, spytala som sa. "Preto som ti povedal Yoongi on tiež vždy chodí po nociach hladať jedlo,, zasmial sa Jungkook. "Nemala by si teraz jesť,, povedal Jungkook. "Prečo?,, spýtala som sa. "Ver mi raz som to spravil a potom som sa budil každú noc na to že som hladný,, povedal Jungkook. "Ou tak to nechcem,, povedala som a išla som od chladničky. "Ak chceš môžeš ostať so mnou hore,, povedal a pozrel do zeme. "Jasne rada aj tak už nezaspím,, povedala som a on sa usmial. Sadli sme si na gauč a začali sme sa rozprávať. Ani nieviem ako ale zaspala som.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now