Časť 55.

95 5 7
                                    

Prišli sme k budove kde sa natáčali rôzne relácie do telky. Vošli sme dnu a oni nám ukázali kde sú šatne a tak. Pripravili sme sa a išli sme sa pripraviť na natáčanie. Ked vyhlásili že začiname moderátorka začala rozprávať. "Tak dnes tu vítame jednu z najznámejších kpopových skupín príchádzajú BTS,, povedala a chalani išli na scénu. Posadali si na gauč alebo na stoličky. "No ale BTS nie su jediný dnešný hostia,, povedala moderátorka. "Tak isto privítajme aj novú sólistku Somi,, povedala a ja som prešla k chalanom. Sadla som si vedla Jimina ktorý mi tam samozrejme nechal miesto. "Tak aké boli vaše prvé pocity ked ste uvideli Somi spievať,, položila otázku moderátorka. "Je to nádherné, talentované, nadané dievča,, povedal Jimin. "Súhlasím s Jiminom,, povedal Jungkook. "Vedel som že má talent ale že až takýto,, povedal Yoongi a usmial sa. "Je užasné že nám vstúpila do životou a som rád že moju sestru si oblúbili chalani hned,, povedal Yoongi. "Kto by si ju neoblúbil?,, spytal sa Tae. "Aww chalani už dosť lebo za rozplačem,, povedala som. "Je niečo čo sa zmenilo keď prišla Somi?,, spytala sa moderátroka. "Konečne nemusím variť pre samých chalanou,, povedal Jin a všetci sa zasmiali. "Konečne mi niekto pomôže s tolkými bláznami,, zasmial sa Namjoon. "Konečne mám parťáčku ked idem tancovať,, povedal Hobi. "Konečne mám spoločníka na prechádzky s Yeontanom,, povedal Tae. "Konečne mám niekoho s kým sa môžem baviť 24/7 a nikdy nás to neomrzí,, povedal Jungkook. "Našiel som dievča ktoré ľúbim ako nikoho iného,, povedal Jimin. "Konečne sa mi vrátila moja sestrička ktorú som nevidel 11 rokov,, povedal Yoongi. Pozerala som na nich. Mala som chuť plakať. Takéto veci som ešte od nikoho okrem dievčat nepočula. "Chalani,, "ja neviem čo povedať ste užasný,, povedala som. "Rodinné objatie!!,, zakričal Yoongi a všetci ma objali. Toto je moja rodina. Niekto kto sa o mna zaujíma, má ma rád, vždy mi je na pomoci. "Mám vás moc moc moc rada,, povedala som. "Aj my teba,, povedali všetci na raz. Každý sme si sadli na svoje miesto a ešte chvílu sme o niečom kecali. "Teraz si dame pauzu a po krátkej prestávke budú vystúpenia nových skladieb,, povedala a my sme sa išli prezliecť. Nakoniec spievame len nové skladby. Išla som do šatne a prezliekla som sa.

Potom mi jedna pani spravila Make-up a bola som hotová

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Potom mi jedna pani spravila Make-up a bola som hotová. Chalani mali isť vystupovať prvý. Sadla som si tak aby som videla a oni už išli na pódium.

Tak ak toto nebude do 1 hodiny najväčši hit tak ja už neviem. Veď to bolo užasné. Zatlieskala som a isla som na pódium ja.

Dospievala som a počula som veľký potlesk. Odišla som a prezliekla som sa späť. Potom sme prišli na pódium. "Takže dnes to boli BTS a Somi,, povedala moderátroka a mi sme sa poklonili. Zakývali sme divákom a odišli sme. Zobrali sme si veci a išli sme do auta. Vonku už bola tma lebo aj keď sa to nezdá boli sme tam skoro 3 hodiny. "Wow Simi to bolo užasné,, povedal Yoongi. "Som na teba pyšny,, povedal Jimin a dal mi pusu do vlasov. "Ďakujem,, podakovala som. Pozerala som von s okna. Pamätáte si ešte na moje nočné mory? Tak som zabudla povedať že ešte som sa ich nezbavila. Stále ich mám. Myslím že je to ale jedno. Stále sa zobudím s tým že Jimin je pri mne a ja som v jeho objatí. Dúfam že sa medzi nami už nič nestane a už budeme navždy spolu.

Hiii... dalšia časť je na svete. Myslím že už príbeh je skoro na konci. Očakávajte tak ešte 2-4 časti.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now