Časť 22.

132 6 11
                                    

Išla som za Soobinom a sadla som si za stôl kde sedeli aj ostatný. Porozhliadla som sa. V kuchyni mali kuchára. Pche nam varí Jin a je najlepši kuchár. Pozrela som na svoje jedlo.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nechcela som to jesť ale boli to cestoviny a nevydržala som. Nakoniec som to zjedla. "Dajte už ten rohovor nech môžem isť domov,, povedala som a Soobin prikývol. Vstal od stola a tahal ma za ruku niekam. Zavrel dvere zjavne od jeho izby. "Vieš odkáž BTS že toto im vynahradíme,, povedal Soobin a ja som nadvihla obočie. "To nie je sučasť rozhovoru,, povedal. "Vieš čo nechcem aby si tu bola ja by som ta aj pustil domov ale chalani chcú tie peniaze a tak,, povedal a ja som sa zamračila. "Aké peniaze?,, spytala som sa. "No vieš dnes sem ma prísť Lee know so Stray Kids a oni chceli niake dievča na fotenie a preto chalani navrhli teba,, povedal Soobin. "No ale ja sa nerada fotim lebo tam nikdy nevyzeram dobre,, povedala som a zasmiala som sa. "Ale prosim ta ved si nadherne dievča,, povedal a ja som sa začervenala. Akože važne sa tu bavím so Soobinom? "Môžem im aspoň zavolať alebo napisat ze som vpohode?,, spytala som sa. "Um tak fajn ale chalanom nič nehovor,, povedal a ja som prikývla. Vybral svoj mobil a zavolal Yoongimu. Keď to Yoongi zdvihol dal to na videohovor a na reprák. "Co chceš Soobin?,, spytal sa podraždnene no potom som sa ku kamere dala ja. "Simi!,, vykríkol. "Si v poriadku?,, spytal sa. "Som uplne vpohode,, usmiala som sa. "Kedy sa vratiš?,, spýtal sa. "Neviem,, povedala som a usmev mi zmizol. "Počkate chvilu Jiminovi strašne chýbaš a strašne sa o teba bojí idem za nim,, povedal Yoongi a mne sa do oči narhnuli slzy. Chudak Jimin. "Jimin otvor!,, kričal Yoongi. "Nechaj ma na pokoji,, počula som slabo Jimina. "Ak nema naladu tak ho nechaj,, povedal Soobin. Vtedy nam začal sekať hovor. Nakoniec sa uplne vipol. "Skoda,, povedala som. "Neboj čoskoro budeš s nimi,, povedal a usmial sa.

Prešli už dva dni čo som tu a dnes ma prisť ten Lee know mal prisť hned v prvý den ale odložil to. Ja ho poznam pretože Stray kids som jednu dobu počúvala. Keď prišiel všetko prebehlo lahko. Povedala som mu že nemam zaujem a on to niako neriešil. No velmi si ma oblubil.

Som tu už stvrty den a celkom mi už aj chybajú chalani. Teda nie že by mi do teraz nechýbali. Do mojej izby prišiel Soobin. "Poď si tu zavreta už skoro päť dni ideme von,, povedal a zobral ma za ruku. Išli sme po meste a Soobin ma zobral do nákupneho centra. Prechádzali sme sa len tak ked zrazu Soobin zastal. "Mam u teba už dôveru tu mas mobil,, povedal a podal mi môj mobil. Ver tomu že si to nemal robiť. Ked už sme boli skoro na odchode všimla som si znamu tvár. Bol to Jungkook. Pozrela som na Soobina či ho nevidí. Musím sa k nemu dostať ale ako? Soobin ma silno držal za ruku. Nemam inú možnosť. "Prepač Soobin,, povedala som a dala som mu. "Čo?,, spýtal sa no ja som sa rozbehla za Jungkookom. Ked som k nemu dobehla chytila som ho za ruku a tahala preč. Podla mna si ani neuvedomil kto som. Ked uz sme boli vonku bezpečne vziadlený zastala som. "Simi!,, skrikol Jungkook a objal ma. Objala som ho tiež. "Vieš ako si mi chýbala?,, povedala a ja som oprela hlavu o jeho hruď. "Prepačte že mi to tak trvalo. "Podme rýchlo domov,, povedal a pre zmenu tahal on mna. Zachvilu sme boli pri nasom dome. Jungkook napísal aby všetci prišli na naše poschodie. Samozrejme boli sme tam prvý. Ja som sa hneď rozbehla k Jiminovej izbe. Viem že by len tak na chodbu neprišiel. Ani som nezaklopala. Vošla som dnu a videla som Jimina ako sedí na sedačke so sluchadlami a ma zavreté oči. "Jiminie?,, oslovila som ho a on otvoril oči. Ked ma videl strhol zo seba sluchadla a bežal ku mne. Stála som pri vchdových dverách do jeho izby a on ma hneď ako prišiel za mnou objal. Hlavu si skryl do môjho krku. Stáli sme tam v objatí asi 2 minuty ked som zacítila nieco mokre na krku. "Jiminie ty plačeš?,, spýtala som sa. "Nie to bol bozk,, povedal a odtiahol sa. Potom sa ku mne priblížil a prisal sa na moje pery. "Ani nevieš ako som sa o teba bál,, zašepkal do bozkou. "A ty ani nevies ako si mi chýbal,, tiež som zasepkala do bozku. Vtedy som začula na chodbe hlas. "Kde je Simča?,, spytala sa podla hlasu zjavne Viky. "Určite sa v izbe olizuje s Jiminom,, zasmiala sa Nikita. Musela som sa zasmiať aj ja a Jimin sa zasmial tiez. "Podme za nimi,, povedala som a dala mu ešte jeden bozk. "Ale dnes spíš u mna,, povedal a otvoril dvere. Vsetci ma vyobimali a potom Jin zvolal. "Rodiné objatie!,, zakričal a všetci sme sa objali. "No dobre rodinka ja idem robiť večeru,, povedal Jin. "Nemam ti s niečim pomôcť?,, spýtala som sa. "Nie ty bud hlavne tu a chalanmi veď Jimin ani nechcel jesť. "Simi zahrame si videohry?,, spytal sa Jungkook. Prikývla som a isli sme do spoločenskej za Jinom.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now