Časť 9.

169 9 4
                                    

"Sima vstávaj!,, budil ma nieči hlas. Otočila som sa na druhý bok. "Simča vstávaj všetci už sú hore,, povedal dalši dievčenský hlas. Počkať dievčenský? Jaj veď včera prišli baby. "Prečo musim vstávať?,, spýtala som sa. "Lebo mas raňajky na stole a Tae na teba čaká,, povedala zjavne Viky. "Prečo na mna čaka Tae?,, spýtala som sa. "Lebo si mu slúbila že pôjdes s nim von s Yeontanom,, povedala Viky. Ja som pomaly otvorila oči a pošuchala som si ich. Vstála som a ospalo som prešla ku skrini. Vybrala som si prvé veci na ktoré som narazila rukou.

Potom som si išla spraviť hygienu a s babami sme išli do spoločenskej miestnosti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Potom som si išla spraviť hygienu a s babami sme išli do spoločenskej miestnosti. Tam už pri stole a na sedačke sedeli chalani a aj baby. Ja som si sadla za stôl. Jin predo mna položil tanier s vianočkou. Zjedla som a chcela som si isť sadnuť na sedačku ale zastavil ma Tae. "Ano viem poďme,, povedala som a vyšli sme von zo spoločenskej miestnosti. Išli sme do vytahu a Tae ešte isiel pre Yeontana. Potom sme vyšli von a mna ofúkol ranný vánok. Chvílu sme sa len rozprávali a potom sme išli okolo velkej budovy podobnej tej našej. Nasledne z nej vyšlo dievča. Tae vyzeral trochu nervózny. "Podržiš to nachvilu,, povedal a podal mi vodítko. Chytila som ho a Tae išiel za tou babou. "Soyeon počkaj!,, kričal za nou a ona sa otočila. "Čo chceš nemam celý den,, povedalo to dievča. "Len či by si nechcela isť niekedy na obed napriklad dnes,, povedal Tae. "Nie nemôžem a ani nechem,, povedalo to dievča nasadlo do auta. Tae prišiel za mnou a zobral si vodítko. "Kto bola ta baba?,, spýtala som sa. "Tiež je spevacka a no pači sa mi,, povedal Tae. Prišli sme pred nasu bytovku a nič sme nehovorili. Nastúpili sme do výtahu a ja som vystúpila na svojom poschodí. Vošla som do svojej izby kde na sedačke sedeli baby. "Čaute,, pozdravila som ich a ked som sa vyzula skočila som k nim na sedačku. "No čau ako bolo?,, spýtala sa Nikita. "Uplne normálne,, povedala som. "No čo pači sa ti už niekto?,, spýtala sa Viky. "Um nie,, povedala som. "To ti neverím,, povedala Linda. "Musí sa ti niekto páčiť,, povedala Nikita. "Čo ty a Jimin?,, spýtala sa Vaness. "Čo ja a Jimin?,, spýtala som sa. "No vela spolu trávite čas hovoril Jungkook,, povedala Vaness."Bože ja ho zabijem,, povedala som si v hlave. "Medzi nami nič nie je,, povedala som. Vtom do našej izby vrrhol Jungkook. Hneď som sa postavila a kráčala k nemu. Chytila som ho za ruku a ťahala som ho na chodbu. "Prečo babám kecáš také hovadimy,, povedala som mu. "Ake hovadiny?,, spýtal sa Jungkook. "No tak napríklad že s Jiminom spolu trávime vela času a určite medzi nami niečo je,, povedala som. Vtom spravil niečo čo som nečakala. Pritlačil ma k stene. "Ale vy spolu trávite vela času,, povedal a mali sme tváre asi 3 centimetre od seba. Pozerala som nanho prekvapene. Vtedy sa odtiahol. "Neboj sa páči sa mi niekto iný,, povedal a vošiel do mojej izby. Kto sa mu pači? Ja to zistím.

Soyeon

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now