Časť 47.

100 6 0
                                    

Sedela som na svojom mieste a pozerala na pódiu. "Ach bože kedy to už začne?,, spýtala som sa sama seba a pozrela som na hodinky. "Okay ešte 7 minút,, povedala som. Počkala som tých 7 minút a už na stage prichádzala moderátorka. Povedala pár slov atd a začalo sa vystupovať. Prvé išli BlackPink. Idú spievať ich novú pesničku As if it's your last.

Dospievali a musím povedať že to nebolo také hrozné. Tú pieseň som si zamilovala. Zistila som že po vystúpeni nasleduje ešte kratučke Interview. Moderátorka prišla k BlackPink. "Takže toto bola ich nová pieseň As if it's your last,, povedala a všetci začali tlieskať. "Myslím že YG enternaiment musia byť ohúrený a hrdý na vaš talent,, povedala moderátorka a BlackPink sa poklonili. "Veľmi si to ceníme,, povedala Lisa. "Plánujete ešte vydať niaku pieseň?,, spýtala sa moderátorka. "No nemali by sme to hovoriť ale ano,, povedala Jisoo. "Tak myslím že všetci a hlavne Blinks sa majú na čo tešiť lebo určite to bude bomba,, povedala moderátorka. "Tak to teda budeeee!,, zakričala Rosé. "Máte niake novinky vo vašom živote?,, spýtala sa moderátorka. "No tak Rosé má pre vás jednu novinku,, zasmiala sa Jennie. "Ano mám,, povedala Rosé. "Tak von s tým,, zasmiala sa moderátorka. "Dnes nám YG enternaiment schválilo že môžem chodiť s Min Yoongim s BTS!,, zapištala Rosé. Vypleštila som oči. Čo to práve teraz povedala? "Wow tak to je užasne dúfajme že vám to vyjde,, povedala moderátorka. "Toto boli užasne BlackPink!,, povedala a oni sa poklonili. Nasledne odišli. Stále som spracovávala informáciu že Rosé chodí s mojim bratom. "Teraz idú na scénu užasný chalani s TXT,, povedala moderátorka. Na pódium prišlo 5 chalanou.

Myslím že to bolo dokonalé. Dospievali a ja som zatlieskala. Moderátorka prišla k nim. "Takže toto sú TXT s ich hitom Blue Hour,, povedala a všetci zatlieskali. "Aj vás sa spýtam máte niečo nové?,, spýtala sa. "No myslím že to niečo nové sa objaví aj dnes tu na pódiu,, zasmial sa Soobin a jednym okom pozrel na mna. "O takže niekto nový,, povedala moderátorka. "Dnes tu bude vystupovať moja sestra Yunjin v skupine Le sserafim,, povedal Beomgyu. "Ano obzvlášt užasná skupina,, povedala moderátorka. Ešte chvílu tam kecali. "Toto boli TXT,, povedala a oni odišli. "A teraz prichádzajú na scénu Stray kids,, povedala a odišla.

Dospievali a všetci jasali. Myslím že toto je tiež jedna s tých najpopularnejšich skupín. Moderátorka sa ich pýtala uplne to isté čo pri BlackPink a TXT. Bla bla bla a išla dalšia skupina. "Teraz ide na scénu dievčenská skupina IVE,, povedala moderátorka.

Myslím že začínam počuvať dalšiu skupinu. To bolo niečo užasné. "Wow baby toto bolo niečo užasne,, povedala moderátorka. "Ďakujeme,, poklonili sa. "Wonyoung tvoj vocal je niečo neuveritelné takisto všetkých,, povedala a oni sa usmiali. "Ďakujeme krásne,, povedali a ešte raz sa poklonili. Potom odišli. "Teraz prichádzajú na scénu baby s ITZY,, povedala a všeci začali jačať a ja spolu s nimi.

Toto bola zatial najväčšia bomba. Ja vravím že su dokonalé. Možno je najpopularnejšia dievčenská skupina BlackPink ale pre mna sú to ITZY. Bla bla interwiew a išla dalšia skupina menooom (G)-idle.

V tomto sú tieto vystúpenia dobré. Spoznáš nové užasne skupiny. (G)-idle sú užasné. Zamilovala som si to hneď v prvých dvoch sekundách. A niekoho som tam spoznala. Síce to bolo už skoro pred troma rokmi ale spoznala som tam babu ktorú mi raz vonku ukazoval Taehyung. Soyeon bola užasna. Proste best rapperka. Dalšia skupina je Le sserafim.

Hm čo by som povedala keď nemám slov. Toto bola BOMBA! OMG toto bolo najlepšie vystúpenie. Mám novú naj dievčenskú skupinu. Prepačte ITZY ale toto bolo dokonalé. Zamilovala som si to. Posledná skupina a idem jaaaaaa:(. Počas Interview pôjdem sa už nachystať. Na pódium prešlo 7 chalanou.

Toto bolo fajn. Nič viac nehovorím. Postavila som sa zo svojho miesta a išla som sa pripraviť. Mám strašný streeeees.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now