Nastal ten osudný deň vysvedčenia. Rozdávali sme si vysvedčenie. "Super,, povedala som si keď som videla. Samozrejme myslela som to ironocky.
Matika: 3
Slovenčina: 2
Dejepis: 2
Geografia: 1
Biológia: 1
Literatúra: 1Okay mala som tam viac známok ale takto to asi niako vyzeralo. Išla som domov zo skoly a ked som odomkla byt išla som oči vyvaliť. V strede obývačky bol zrejme zbalený kufor a na ňom položené letenky.
Letenka: južná Kórea
"Nie pane bože nie!,, vykríkla som. Volala som hneď mame. Zdvihla mi to. "Mami to čo ma znamenať?,, spytala som sa. "Tvoj brat ťa pozval do Kórei som rada že sa tešim poslal ti súkromné lietadlo ide ti zajtra o 8:30,, povedala mama. "Mami ja nechcem isť,, povedala som. "Zlatko všetko už je vybavené uvidiš že to bude super,, povedala a zrušila. Super idem do Kórei za bratom ktorého som nevidela 11 rokov. Hneď som volala do našej skupiny s babami. Po chvilke mi to zdvihli. "Ahoj deje sa niečo Simi?,, spýtala sa Linda. "Čakala som niečo hrozne ale toto je stokrát horšie!,, kričala som do mobilu. "Pane bože čo to je?,, spýtala sa Viky. "Ja letim do Kórei za bratom!,, kričala som. "Ale veď to je super,, povedala Niky. "Bože už musím isť musím sa vyspať,, povedala som a zrušila som. Sadla som si na gauč a rozmýšlala som. Určite ma Yoongi nepozval za tým je mama. Ani neviem ako ale zaspala som.
Zobudila som sa. Všade bola tma. Pozrela som sa mobil ktorý mi takmer vypálil zrak. "5:52 super,, povedala som si a išla som do kúpelne. Osprchovala som sa a dala som si na seba oblečenie.
Potom som išla do kuchyne a spravila som si raňajky. Keď som zjedla spravila som si kávu. Bez nej nevydržim. Potom som pozrela na mobil. "6:35 je čas isť,, povedala som a vzdychla som si. Išla som na autobus ktorý ide na letisko. Keď som prišla na letisko išla som k jednej pani ktorá držala ceduľku z nápisom SÚKROMNÝ LET MIN SIMONA. Okay prišla som k nej. "Dobrý den vy ste Min Simona?,, spýtala sa ta pani. "Ano som mám súkromný let do Kórei,, povedala som. "Dobre lietadlo tu už je tak môžeme isť rovno dovnútra,, povedala a ukazala mi že mam isť za nou. Prišli sme k veľkemu čiernemu lietadlu. Vošla som dnu a sadla som si. "Cesta potrvá viac ako 10 hodín,, povedala letuška a ja som vyvalila oči. Ak ty ja vydržim 10 hodín tak si budem gratulovať. Lietadlo vyštartovalo a ja som si dala do uši sluhadlá. Ešte pred tým som napisala babám do skupiny.
Dance girls❤️
Simča: ahojte už som v
lietadle:(Linda: prečo si smutná?
určite sa ti tam bude páčiťViky: Linda má pravdu:)
Nikita: závidím ti môžme za
tebov niekedy prisť?Sofi: ano prosím
Simča: jasne ze môžte;))
Linda: okay tak si to uži
Odložila som mobil do kabelky a oprela som si hlavu. Normálne sa mi podarilo zaspať
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...