Zobudila som sa na otváranie dverí. Nevedela som kde je sever. Otvorila som oči. Ležala som na Jungkookovi. On pozeral telku. Vtedy som si až vsimla že do miestnosti prišiel Jimin a hladí na nas ako na neviem čo. "Čo tak kukaš ja som tiež nekukal keď ste boli vy dvaja spolu v lietadle,, povedal Jungkook a zasmial sa. Ach bože. Jimin sa radšej nevijadril a sadol si tiež na gauč. Až vtedy som si uvedomila že stále lezim na Jungkookovi. Posadila som sa. Chvílu sme len mlčky sedeli a nikto nič nehovoril dokým do izby neprišiel Jin. "Preboha to vy takto skoro už čakáte jedlo?,, spýtal sa a plesol rukami. "Jin pomôžem ti?,, spytala som sa. "Nie vpohode,, povedal a začal robiť jedlo. Zachvilu tu už boli všetci a sadli sme si ku stolu. Sedela som vedla Jungkooka a z druhej strany vedla Jimina. Dojedli sme a išla som do svojej izby. Prezliekla som sa.
Spravila som si hygienu a sadla som si na gauč. Vtedy za mnou prišli baby že ideme do študia. Okay aspon si zatancujem. Chcela som sa prezliecť ale povedala som si že v takomto oblečeni tancujem na vystúpeniach takže pohoda. Zachvílu sme boli pri študiu. Dozvedela som sa ze chalani idú trénovať choreografie. Sadla som si k stene a pozorvala som ich. Boli ako jeden. Chvílu ešte tancovali no potom sa išli venovať hudbe. My sme si zatancovali a potom sme isli už. "Simi choď zavolať prosím Jungkooka je vo svojom študiu je tuto hneď za rohom,, povedal Namjoon a ja som prikývla. Isla som k jeho študiu a zaklopala som. Otvoril mi Jungkook. "Ou ahoj,, povedal. "Ahoj mame už isť,, povedala som. "Povec že ja ešte nejdem,, povedal Jungkook. "Hm môzem ostať?,, spytala som sa lebo ma zaujímalo ako vyzerá jeho študio. "Jasne kludne,, povedal a ja som vošla dnu. Sadla som si na malý gauč čo tam mal a poobzerala som sa tam. On sedel za počitačom a zjavne vymýšlal skladbu. Napísala som Yoongimu nech ma nečakajú že prídem a Jungkookom. "Do kedy zvykneš byť tu?,, spytala som sa. "Dosť dlho niekedy aj do desiatej do jedenastej v noci,, povedal Jungkook a ja som vyvalila oči. "Ty si blázon,, povedala som. Neviem kolko sme tam boli ale dosť ma bavilo pozorovať ako Jungkook vymýšla text. "Okay na dnes by stačilo,, povedal a vypol počitač. Postavila som sa a vyšli sme zo študia. Bola už tma. Pozrela som na mobil. 19:37?! Veď mi sme tam strávili skoro 4 hodiny. S Jungkookom sme prišli domov. "Kludne sa ešte niekedy zastav,, povedal a ja som prikývla. Odišla som do svojej izby. "Kde ste tolko?,, spýtala sa Viky. "Chalani vymysleli že si dnes dáme takú spolocnu party,, povedala Nikita. "Um super,, povedala som. Potom sme išli do spoločenskej kde už bol alkohol. Ja piť nebudem. Sadla som si na gauč a pozorovala ako sa pomaly stávaju šialený. Jimin, Taehyung, Jungkook a Yoongi boli už na mol. "Čo keby sme si zahrali flašu?,, spýtal sa Yoongi. "Nehrám,, povedala som. "Ale budeš hrať sestrička,, povedal Yoongi tahal ma do kruhu. Zamračila som sa. Toto sa mi vôbec nepáčilo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Ficção CientíficaVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...