Dni ubiehali a zajtra je ten osudný den kedy ideme domov. Práve teraz stojím pred zrkadlom v Jiminovej izbe a pozerám čo na seba. Dnes večer je totiž party kde bude asi 6 Kpopových skupín. "Jiminiee!,, zakričala som. Zachvilu prišiel Jimin za mnou. "Ano?,, spýtal sa. "Pomôž mi vybrať,, povedala som a ukazala mu dve šaty.
"Ktoré?,, spytala som sa. "Jednoznačne tie prvé,, povedal. "Ďakujem,, povedala som. Obliekla som si ich a zobrala kabelku. Nasadli sme do limuzíny a išli na party. Vystúpili sme a v klube už hrala naplno hudba. Vošli sme dnu a tam už bolo celkom plno. "Takže odchdzame o 3 hodiny,, povedal Namjoon a všetci sa rozprchli. Pechádzala som sa. Zbadala som Soobina. Najprv som chcela ist preč ale potom ma napadlo sa ospravedlniť. Prišla som k nemu. Keď si ma všimol usmial sa. Akože on sa važne usmeje ked som ho zbila a kopla do brucha? Prišiel ku mne. "Prepač za to koleno do brucha,, povedala som. "To je vpohode,, povedal a ja som nadvihla jedno obočie. Dobre nemam naladu sa s nim baviť idem preč. Odišla som od nich. Bola som vo svojich myšlienkach ked som narazila do jednej baby. "Och prepač,, povedala som a podala som jej ruku. Zdvihla som ju. Vtedy som si to dievča obzrela. Kratke blond vlasy, tmavé oči a cervené pery.
"To je vpohode,, povedala. "Som Ryujin,, povedala. "Ja som Simi,, predstavila som sa ja. "Poď za mnou,, povedala Ryujin. Išla som za nou a prišli sme k stolu kde sedeli dalsie štyri baby. "Baby toto je Simča, Simi toto sú baby s Itzy,, predstavila nas.
"Ahoj ja som Lia rada ťa spoznávam,, povedala a usmiala som sa.
"Ahojky ja som Chaeryeong,, predstavila sa.
"Ahoj ja som Yeji dúfam že budeme dobré kamarátky,, povedala a ja som sa usmiala.
"Ahojky ja som Yuna velmi rada ta spoznávam,, predstavila sa posledná a ja som sa na nich usmiala. "Aj ja vas velmi rada spoznávam,, povedala som. "Ale ty nie si Kpop idolka nie?,, spytala sa Lia. "Nie nie som,, povedala som. "Som Yoongiho sestra,, povedala som a Chaeryeong sa usmiala. "Aha prišlo mi čudne čo tu robiš,, povedala. Chvílu sme sa rozprávali a potom som išla pre pitie. "Hej Simuši!,, zakričal na mna Jimin. Pozrela som jeho smerom. Prešla som k nemu. "Lee toto je moje dokonalé dievča Simča,, povedal Jimin. "My sa poznáme,, povedali sme naraz. "Čo odkial?,, spytal sa Jimin. "To je dlhý pribeh,, povedal Lee know. "Zajtra odchdzam domov,, povedala som. "Ou to je škoda,, povedal Lee. Potom sme už zachvilu išli domov a ja som sa vecer v kuplni skoro rozplakala. Tak som sem nechcela isť a teraz plačem že mam isť domov? Spamätaj sa Sima! Umyla som si tvár a isla som do postele.
Chcem vás len ubezpečiť že príbeh sa neskonči tím že Sima odíde domov. Bude pokračovať dalej. A ešte som chcela že na mojom profile pribudne dalši príbeh a ten kto ma rad vyšetrovacie príbehy si ho môže prečitať. 💕
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...