Časť 48.

107 6 5
                                    

Mala som chuť odtial zdrhnúť alebo niečo. "Toto je väčší stres ako keď si išla do JYP však?,, objavila sa pri mne Chaeryeong. "O dosť,, povedala som. "Neboj sa to dáš maš obrovský talent,, povedala Chaeryeong. "Ale keď ja neviem z čoho mam stres keď som vystupovala už milion krát,, povedala som. "Ja by som vedela,, povedala Chaeryeong. Pozrela som na nu. "Bojíš sa že zlyháš,, povedala Chaeryeong. "Zlyhanie suvisí aj s tvojou minulostou,, povedala Chaeryeong. "Musiš si povedať že je to minulosť a ty sa musiš sustrediť na prítomnosť a svoju Kpopovú budúcnost,, umsiala sa Chaeryeong. "Mimichodom Yuna a Soobin budú mať príhovor pred tým ako pôjdeš vystupovať,, povedala Chaeryeong. "To je užasne,, povedala som. "Sme tu pre teba keby hocičo,, povedala a usmaial sa na mna. "Ďakujem,, objala som ju. "Myslím že by si mala isť,, povedala Chaeryeong a odtiahla sa. "Tak fajn,, povedala som a postavila som sa tak že som videla na pódiu ale mna nebolo vidieť. Na pódium prišla Yuna so Soobinom. "Ahojte chceli by sme vám povedať pár slov pred tým ako odhalíme novú sólistku,, povedala Yuna. "Táto sólistka si prešla niekoľkými vecami v živote o ktorých bude asi tažko rozpravať ale verte mi má užasný talent,, povedala Yuna a ja som sa usmiala. "Môžem potvrdiť že vocal ma najkrajší na svete,, povedal Soobin. "Prosím privítajte na pódium Somi,, povedala Yuna a aj so Soobinom ustúpili. Svetlá zhasli a ja som prešla na pódium. Vtedy sa zažali svetlá a hudba začala hrať.

Dospievala som. Z pódia išiel obrovský potlesk. Toto bol užasný pocit. Stres zo mna opadol. Neverila som že niečo taketo v živote dokážem.

Yoongi pov

Dospievali sme a sadli sme si na svoje miesta. Teraz mali isť odhaliť niaku novú sólistku od JYP. Bol som celkom zvedavý. Na pódium však prišila Yuna a za nou Soobin. "Ahojte chceli by sme vám povedať pár slov pred tým ako odhalíme novú sólistku,, povedala Yuna. "Táto sólistka si prešla niekoľkými vecami v živote o ktorých bude asi tažko rozprávať ale verte mi má užasný talent,, povedala Yuna. Ach bože obkecávačky. Ja už chcem vedieť ako spieva. "Musím potvrdiť že vocal ma ten najkrajší na svete,, povedal Soobin. Heh ten sa asi zamiloval. Pozrel som na Jimina. Bavil sa s Jungkookom. "Ach bože moc to obkecávajú,, povedal Jimin. Naklonil som sa k nim. "Čo Jimin čakáš niake pekné dievča čo,, zasmial som sa a on sa zamračil. "Možno,, povedal. "Tak Soobin už je zamilovaný tak možno to je nadherná baba,, povedal Jungkook. Jin mi uvolnil miesto aby som si sadol vedla Jimina. "Privítajte na pódiu Somi,, povedala Yuna a so Soobinom odstúpili. "Konečne,, povedali sme naraz ja, Jimin a Jungkook. Zhasli svetlá. Videli sme len obrys dievčata ako kráča na pódium. Svetlá sa zažali a hudba začala hrať. Svetlá osvietili to dievča a. "Čo to?!,, vykríkli sme naraz. Pozreli sme na seba. Bola to Simona. Moja stratená sestrička. Chalani vyzerali rovnako prekvapene ako ja. No musím povedať spievala užasne. "Toto dievča si nečakal čo Jimin,, zasmial som sa. "Ty si fakt idiot Yoongi,, povedal Jimin. "Kto by čakal ju,, spýtal sa Jimin. "Akú ju?!,, spýtal som sa. "Simonku,, povedal som. Jimin si vzdychol. Sima dospievala s my sme zatlieskali.

Simi pov

Dospievala som. Od divákov išiel obrovksý potlesk. Prečo som sa Idolkou nestala už skôr? Veď toto je užasné. Yuna sa mi hodila okolo krku. "Bolo to užasne,, povedala. Soobin ma objal tiež. "Bez vás by som to nedokázala,, povedala som a usmiala som sa. Yuna si od Soobina zobrala mikrofón. "Čo hovoríte na novú sólistku?,, spýtala sa divákou. Všetci začali jačat. "Toto znamená že užasne,, povedala Yuna a usmiala sa. "Čo na to hovoriš ty?,, spýtala sa ma. "Bol to užasný pocit,, povedala som. "Nechápem prečo som nechcela byť Kpop idolka,, povedala som. "Však je to najlepši pocit,, zasmiala sa Yuna. "Chcela by som ešte niečo povedať,, povedala som. "Len do toho,, povedala. "Ospravedlňujem sa všetkým za to že som spravila hlúpu vec,, povedala som a do oči sa mi začali tlačiť slzy. "Som si vedomá toho že dané osoby vedia že sa jedná o nich ale nemusite to dávať na javo,, povedala som a utrela som si tečúcu slzu. "Chcem len povedať že sa ospravedlnujem,, povedala som a urela som si slzy. Yuna ma objala.

Yoongi pov

Pozrel som na chalanou a tý na mna. Jednalo sa o nás. Prišlo mi jej lúto. Nemohla za to. Chvílu som rozmýšlal. Potom som sa rozhodol spraviť niečo šialené. Postavil som sa a prešiel som na pódium.

Simi pov

"Myslím že máš spoločnosť,, povedala mi Yuna ked ma obýmala. Odtiahla som sa a pozrela som za seba. Stál tam Yoongi. Utrela som si slzy. On nastavil ruky na objatie. Rozbehla som sa k nemu a objala som ho. "Ty za to nemôžeš,, povedal Yoongi a stískal ma. "Mám ta rád a vždy budem,, povedal. "Si moja sestra si moja najbližšia osoba na svete,, povedal. Usmiala som sa. Yoongi sa odtiahol. Zobral si od Soobina mikrofón. Sledovala som čo robí. "A teraz sa chce ešte niekto podraviť zo Simonkou vsakže,, uskrnul sa Yoongi a pozrel smerom na divákou. "Tento divák asi dobrovolne nepríde,, zasmial sa Yoongi a zišiel s pódia.

Yoongi pov

Zišiel som s pódia a namieril som si to k chalanom. "No pod pán Park,, zasmial som sa a ťahal som ho aby vstal. Jungkook išiel vybuchnúť smiechom. Za to Jiminovi do smiechu nebolo. "Nechaj ma Min,, protirečil. "No taaaak,, smial som sa. Potom mi pomohol aj Jungkook a spolu sme ho dotiahli na pódium.

Simi pov

Dotiahli Jimina až na pódium. Stáli sme oproti sebe a pozerali sme na seba. Mne sa znova spustili slzy. Rozbehla som sa k nemu a objala som ho. Asi to nečakal. Nakoniec objal aj on mna. "Myslel som že spolu už neprehovoríme,, povedal Jimin. "Tak to aj ja,, povedala som. "Koľko krát sa ešte rozídeme?,, spýtala som sa. "Netušim,, zasmial sa Jimin. "Chcem aby to tak ostalo už navždy,, povedala som. "Ver mi že aj ja,, povedal Jimin. Odtiahla som sa. "Rozlúč sa z babami s ITZY lebo od dnes uz bývaš u mna,, povedal Jimin. "To mi už došlo,, zasmiala som sa. "Alebo si kúpime vlastný dom,, povedal Jimin. "Tak na to zabudni,, zasmiala som sa. "Prečo?,, spýtal sa. "Nebudem ti variť každé ráno o 6:00 ty decko,, zasmiala som sa. "Jin aj tak varí lepšie ako ja,, zasmiala som sa. "Tak fajn ale odteraz spiš v mojej izbe,, zasmial sa Jimin. Prikývla som. Jimin na ku mne naklonil. "Čo to robiš?,, spýtala som sa. "Prečo tu a teraz?,, spýtala som sa. "Je to jendo,, povedal a pobozkal ma. Toto mi tak strašne chýbalo. Odtiahli sme sa a všetci začali tlieskať. Na pódium prišli aj ostatný s BTS a objali ma. Potom sme zišli s pódia a išli sme domov. Rozlúčila som sa ešte s babami a išli sme domov. Celú cestu som mala hlavu položenú na Jiminovom ramene. Myslím že sa rozídeme ešte tisíc krát ale vždy nás to dá dokopy.


Hellou... chcem len upozorniť že príbeh ešte nekonči. Možno to tak vyzerá ale ešte budú časti.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now