Časť 52.

116 6 4
                                    

Dojedla som a umyla som si tanier. Vtedy som začala zívať. Sadla som si na gauč. Mala som pocit že tam zaspím tak som sa postavila. "Idem spať dobrú noc,, povedala som a odišla som z izby. Išla som do Jiminovej teraz už aj mojej izby a lahla som si do postele. Prešlo asi 20 minút a ja už som bola v polospánku ked do izby niekto vletel a rehotal sa. Ani som sa nechcela otočit lebo som vedela že to sú ti blázni. Predstierala som teda že spím. "Sestričká,, kričal Yoongi. "Nechaj ma ty idiot,, povedala som a snažila som sa zaspať. "Nechaj to na mna Yoongi,, povedal Jimin a zasmial sa. "No už sa bojím,, povedala som a snažila som zaspať. Jimin prišiel ku mne a sadol si na postel. Otočila som sa mu chrbtom. "Lepšie pre mna,, zasmial sa a začal ma štekliť. Začala som sa smiať na celý dom. Chalani sa tiež rozrehotali. "Dobre, dobre čo chcete?,, smiala som sa. Jimin prestal. "Máme pre teba prekvapenie,, povedal Jungkook. "Obliekaj sa,, povedal Tae. "Fajn ale vypadnite,, povedala som. Jimin si lahol do postele. "Kým sa prezlečeš chcem si pospať tiež,, povedal a ja som sa zasmiala. "Tak na to zabudni,, povedala som. "Vypadni,, povedala som a on sa zasmial. "Čo ak nie,, povedala som. "Fajn,, povedala som urazene. "Pospi si,, zasmiala som sa. "Fajn,, povedal a zavrel oči. "Ty to mysliš važne?,, spýtala som sa. "A čo si si myslela?,, uškrnul sa Jimin a ja som sa začervenala. "Um nič,, povedala som, vzala som si veci na oblečenie a odišla som z izby. Yoongi, Jungkook a Taehyung sedeli u nás v izbe a kukali telku. Vošla som do kúpelne a prezliekla som sa.

Vyšla som von a chalani na mna pozreli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyšla som von a chalani na mna pozreli. "Kde je Jimin?,, spýtal sa Yoongi. "Spí,, zasmiala som sa. "Zobuď ho,, povedal Tae. "Keď mi poviete kam ideme,, prekrížila som si ruky. "Idem ho zobudiť ja,, uškrnul sa Yoongi. "To nedopadne dobre,, povedal Jungkook. "Zapchajte si ušiiii,, zakričal Tae. Yoongi vošiel do jeho izby a snažil sa nespiať. "Jimiiiiiiiin ty idioooooot vstaaaaaavaj,, skríkol Yoongi. Potom sa rozrehotal. "Ach bože Yoongi,, povedal Jimin. Musela som sa zasmiať. Vtedy do izby prišiel Namjoon. "Yoongi ukludni sa lebo ja ti vravím budeš spať na ulici,, povedal Namjoon. "Namjooon Yoongi ma zobudiiiil,, fňukal Jimin. "Môžem ťa zobudiť ja?,, spýtala som sa. "Aňo,, povedal a usmial sa. "Jiminie vstávameeeee,, povedala som. "Okay,, povedal a vstal. Išiel do svojej skrine a vybral si mikinu. Pozrel na mna. "Chceš aj ty?,, spýtal sa. "Ano,, povedala som a on mi podal jeho mikinu. "Ďakujeem,, povedala som a usmiala som sa. "Fajn už podme vy zalubenci,, zasmial sa Yoongi. Vyšli sme z izby a odišli sme do garáže. Tae šoféroval a Yoongi bol vedla neho. Ja som sedela v strede medzi Jungkookom a Jiminom. "Koľko bude trvať cesta?,, spýtala som sa. "Pol hodinka,, povedal Yoongi. "Okay tak si pospím,, povedala som. Oprela som si hlavu o sedadlo a zaspala som.

Zobudila som sa na Jungkookovom ramene. Začervenala som sa a dala som si ju preč. "Koľko ešte?,, spytala som sa. "10 minút,, povedal Yoongi. "Zapni niaku hudbu ked je už Simi hore,, povedal Jungkook. "Okay,, povedal Yoongi a zobral si mobil. "Akú Simi vyber si,, povedal Yoongi. "Tak ktorá je tvoja najoblúbenejšia pesnička?,, spýtal sa. "Od BTS,, doplnil a uškrnul sa. "Fuuuuu no mám rada I Need U, Fire, DNA,, povedala som. "Tak dáme Fire,, zasmial sa Yoongi. "Okay,, povedala som a on to pustil. Začali sme si spievať až do kym Tae nezaparkoval pred... "OMG my ideme do lunaparku!,, vykríkla som. "Vedel že sa ti to bude páčiť,, povedal Yoongi. "Komu by sa toto nepáčilo,, zasmiala som sa. "Tak to fakt netušim,, zasmial sa Yoongi. Tae zamkol auto a rozbehli sme sa do lunaparku. Išli sme na horské dráhy, do strašidelného domu, na ruské koleso a ešte vela toho. Práve sme vystupovali z horskej dráhy keď Jungkook zbadal stanok s cukrovou vatou. "Poď Simi kúpim ti a ťahal ma tam. "Jungkook šibe ti nekupuj jej ju zas bude jak opitá,, zasmial sa Jimin. "Tak si dáme všetci,, zakričala som. Dobehli sme k stánku a kúpili sme si každý vatu. "Uvedomujete si že Namjoon nás nechá spať na ulici že,, zasmial sa Tae. "To je jedno už raz sme sa dostali dnu,, zasmial sa Yoongi. "Počkaj to fakt Namjoon to mysli vážne?,, spytala som sa. "No vtedy sme ho ale vážne naštvali,, vybochol smiechom Yoongi. "A to ako prosím ťa?,, spýtala som sa a už teraz som vedela že to bude niaka totálna debilina ktorú by vymysleli len oni. "No my sme spravili nanho taký veľmi smiešny vtip,, zasmial sa Jungkook. "Bude to niaka debilina však,, zasmiala som sa. "To si píš,, povedal Tae. "My sme mu obalili auto lepiacou páskou,, povedal Jungkook a chalani vybuchli smiechom. "Ach bože,, povedala som ale musela som sa zasmiať. "Nechal nás pred domom ale bolo poobede takže nám to niako nevadilo ale najhoršie bolo keď nas zabudol večer pustiť,, zasmial sa Yoongi. "Ostali sme tam asi do desiatej večer,, povedal Yoongi. "Ostali by sme tam aj dlhšie kebyže nejde okolo jedno dievča,, povedal Taehyung. "Spýtal som sa jej či nemá sponku do vlasou a naštastie mala,, povedal Tae. "Neviem asi by kludne išla aj do obchodu ju kúpiť keď ju od nej chcú speváci s BTS,, zasmial sa Jungkook. "Potom sme tu branu niako otvorili a dostali sme sa dnu,, povedal Jungkook. "Tak to ste mali fakt štastie,, zasmiala som sa. Ešte chvílu sme sa kolotočovali a išli sme späť do auta. Cestou späť sme si púštali hudbu tak že to musela počut celá Kórea. Prišli sme domov. "Pôjdeme sa večer zabaviť,, vyhlásil Yoongi ked sme boli vo výtahu. "Myslím že Sima by sa mala vyspať na zajtrajšie Interview,, povedal Jimin. "Nie veď to je jedno keď máme konečne čas,, povedala som. "Tak fajn,, povedal Jimin. "Okay,, povedala som. Išli sme na Jinovu večeru ktorá bola ako vždy výborná a išli sme sa chystať.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now