Zobudila som sa a všade bola tma. Pozrela som na mobil. 3:36. Bola som strašne hladná. Vstala som z postele a išla som do spoločenskej miestnosti. Vošla som dnu a na kuchynskej linke som videla malú krabicku v ktorej bol donut, vedla nej pohár mlieka a na taneri cestoviny. Na krabičke bol papierik s nápisom: Pre Simonku!. Ja Jina zbožnujem. Zobrala som si to do izby a sadla som si na postel. Zjedla som cestoviny a donut som polozila na nočný stolík. Myslím že do rána už nezaspím. Zobrala som mobil a pustila som si Netflix. Presli 3 hodiny. Už pomaly začalo svitať. Netušim prečo tak skoro ale začalo. Vstala som s postele a išla som si dať sprchu. Prezliekla som sa do čistých vecí. Isla som do spoločenskej miestnosti. Pri stole už sedeli Jungkook,Jimin a Taehyung. Ja neviem oni sa vstávaju o piatej alebo ja neviem. Pribehla som k Jinovi a objala som ho. "Ďakujem,, povedala som a aj on ma objal. "Nemaš zač som rad že ta to potešilo,, povedal a ja som si sadla. "Simči čo mam spraviť na raňajky?,, spýtal sa Jin. "Ja neviem,, povedala som. "Týto tu sú tu od pol šiestej ráno a žobrajú jedlo,, chytil sa za hlavu Jin a ja som sa zasmiala. Jimin ma skenoval pohladom. Nadvihla som jedno obočie. Potom na mna pozrel aj Jungkook. Ako fakt? Ach jaj prečo ja. Jin nakoniec spravil palacinky. Zjedla som a umyla som si tanier. Odišla som do svojej izby. Tam už sa v kúpelni pripravovala Viky. "Na raňajky sú palacinky,, povedala som a Viky sa potešila. Rozbehla sa na raňajky. Vtedy mi prišla správa. Jungkook.
Zobrala som si mikinu a isla som dole. Tam už čakal Jungkook. Isli sme do študia. Prišli sme tam a Jungkook si zapol počitač. Sadla som si k nemu a pozerala. "Mám už polku hotovú,, povedal. "To je super,, povedala som. "Stay alive,, spýtala som sa keď som si prečitala názov. "Ano ideme to spievať s Yoongim,, povedal Jungkook. "Aha tak to sa tešim,, povedala som a usmiala som sa. "Budem to mať tak možno o mesiac,, povedal Jungkook. Chvílu ešte pozeral do pocitača ked ho zrazu vypol. "Poď za mnou,, povedal a ťahal ma za ruku. Zamkol svoje študio a išiel do ich spoločného študia. Zavrel dvere. Boli tam samé stojany s mikrofónmy, klavír, rôzne gombíky na hlasitosť a vela iných vecí. Jungkook vybral zo stojanu mikrofón a podal mi ho. "Čo robis?,, spytala som sa. "Ideš spievať,, povedal išiel pustiť hudbu. "Počkaj čo idem spievať?,, spýtala som sa. "Uvidiš,, povedal a zapol niečo. Pustil Dalla Dalla od Itzy. Normálne som sa do toho chytila. Spievali sme spolu a strašne ma to bavilo. Nakoniec sme už museli isť lebo večer mali prísť BlackPink. Prišli sme domov a išla som sa prezliecť. Obliekla som si košelu a suknu. Sadla som si na gauč a pustila som si telku.
Prešli 2 hodiny a prave si robím Make-up. Make-up som si spravila a išla som do spoločenskej miestnosti. Zachvílu sme tam boli všetci a Namjoon išiel dole ich zobrať hore. Zachvílu prišli. Lisa a Rosé sa ku mne rozbehli a objali ma. Jennie prišli k Jiminovi ktorý ju zabíjal pohladom. "Ahoj zlatko,, povedala a pobozkala ho. Jimin sa nebránil. Počkaj on je znova s Jennie. Do oči sa mi tlačili oči. On si to ale všimol. Postavil sa a išiel ku mne ale ja som sa rozbehla preč. "Simi počkaj chcem ti to vysvetliť!,, kričal Jimin a bežal za mnou. Nastúpila som do výtahu. Vystúpila som ale Jimina som sa nezbavila. Išiel pešo po schodoch. Rozbehla som sa von. Vonku bola už tma. "Simi stoj!,, kričal. "Zabudni nechaj ma ja pokoji nechcem ťa už nikdy vidieť!!,, kričala som a pritom mi stekali slzy. Zachvilu som sa ho striasla. Zorientovala som sa kde som a išla som tam kde som chcela.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...