Časť 4.

216 8 0
                                    

Zobudila som sa na to že mi niekto klope na dvere od izby. Rozospato som išla k dverám a zbadala som tam Jimina. "Dobré ránko och prepáč asi som ťa zobudil,, povedal Jimin. "Nie vpohode aj tak už by som dlhšie ani nespala,, povedala som a pretierala som si oči. "Jin už robí raňajky tak som ťa mal isť zobudiť,, povedal Jimin a ja som sa usmiala. "Idem len sa nachystám,, povedala som a zavrela som dvere. Dala som si rýchlu sprchu a prezliekla som sa.

Otvorila som dvere od izby a na moje prekvapenie stál tam Jimin s mobilom v ruke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otvorila som dvere od izby a na moje prekvapenie stál tam Jimin s mobilom v ruke. "Čo tu robiš?,, spytala som sa. "Počkal som na teba,, povedal a usmial sa. "Aw ďakujem,, povedala som a tiež som sa usmiala. Išli sme do výtahu a Jimin stlačil tlačitko 10. Vošli sme do spoločenskej miestnosti. "Dobré ránko,, pozdravili ma všetci. Sadla som si za stôl oproti Yoongimu a vedla mna si sadol Jimin. Dojedla som praženicu. Asi je čas povedať Yoongimu o babách. "Um Yoongi?,, prehovorila som. On na mňa pozrel. "Ano?,, spytal sa. "Vieš cele prazdniny som mala naplánované s kamoškami no ale prišla som sem a oni by vas chceli spoznať tak či by na niake dva tyzdne mohli prísť sem,, povedala som a na moje prekvapenie sa Yoongi usmial. "Samozrejme konečne ťa tu mám tak kludne ale pošleme po nich súkromné lietadlo,, povedal a ja som sa rozžiarila. "Aw ďakujem Yoongi,, povedala som. Bežala som do izby a zobrala som mobil.

Dance girls❤️

Simča: baby môžte prísť na 2
týždne chalani vám pošlu súkromné
lietadloooo!

Viky: OMG to nemysliš važne
idem sa baliť!

Linda: to faaakt?! Tiež sa
idem baliť!

Sofi: mg rada pridem!

Vaness: určite pridemeeee!

Nikita: OMG už ti nemusim
zavidieť!:))

Simča: zajtra na letisku o
10:30

Viky: okay

Som veľmi rada že prídu. Bude to super a aspoň nebudem sama zo samýmy chalanmi. Vtom do mojej izby prišiel Jimin. "Och ahoj,, pozdravila som ho. "Ahojky,, pozdravil ma a usmial sa tým jeho krásnym úsmevom. Čo nie žiadny krásny! Simona spamätaj sa! "Môžem si prisadnúť?,, spýtal sa Jimin. "Och jasne ano kludne,, povedala som a on si sadol vedla mna. "Pozvala si už kamarátky?,, spýtal sa Jimin. "Ano pozvala som keď vtom mi pípol mobil ktorý som mala položený na stole. Zobrala som ho. Bola to správa v našej skupine. "Dance girl?,, spýtal sa Jimin zjavne si prečital nazov skupiny. "Ano to je naša skupina,, povedala som a písala som tam. "Maš rada tanec?,, spýtal sa Jimin. "Milujem,, povedala som a usmiala som sa. "Tiež rád tancujem,, povedal Jimin a usmial sa. Vtom nam do izby vtrhol Yoongi. "Simi nevidela si,, povedal no potom zbadal Jimina. "Hladám ťa po celom dome ideme do štúdia,, povedal a ťahal Jimina von. Odišli a ja som ostala sama. Rozhodla som sa že pôjdem do spoločenskej miestnosti. Tam bol emmm neviem ako sa volá:) Sadla som si na sedačku a on sa na mňa usmial. "Ahoj Simi,, pozdravil ma. Jasne oni si moje meno zapamätaju lebo som len jedna. "Um ahoj prepač nepamätam si tvoje meno,, povedala som mu. "Nevadí som Jungkook,, povedal. "Aha jasné,, povedala som lebo už som si spomenula. "Nechceš isť niekam do mesta?,, spýtal sa ma. "Rada pôjdem,, pkvedala som a išli sme.


My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now