Sadla som si na gauč vedla Jimina a Jungkook zapol Play station. "Mame 3 joysticky takže Simi vyber si kto s tebov bude hrať,, povedal Jungkook a podal mi ovladačku. "Takže Nikita a poď ty Jungkook,, povedala som a podala som im ovladačky. Jimin sa zamračil. "Prečo nie ja?,, spytal sa. "Lebo my si dáme duo proti sebe,, povedala som s uškrnom. Jimin si ma uložil na svoju hruď a hladkal ma po vlasoch. "Musiš ich poraziť,, posepkal mi Jimin. "Tak to si piš,, povedala som a začali sme hrať. Normalne som porazila Jungkooka. Bola som na druhom, Nikita na prvom a Jungkook na tretom. "No Jungkook teba porazili dve baby,, zasmial sa Jimin. "Dobre môzme si teraz dať ja a Jimin duo?,, spytala som sa. "Jasne že môžte,, povedal Jungkook. Dala som Jiminovi ovladačku a začali sme hrať. Vyzeralo to ze už už vyhrám. "Simi čo ste robili so Soobinom?,, spytal sa zrazu Jimin. Otočila som sa nanho a zamračila som sa. "Um nič take prečo?,,spýtala som sa. Vtedy som si uvedomila prečo sa to Jimin spytal. Aby odputal moju pozornosť na hru. On ma tak porazil. "To nebolo fér!,, povedala som. "Tak fajn,, povedala som a odišla som od Jimina. Chcela som sa mu pomstiť. Presadla som si k Jungkookovi a položila som si hlavu na jeho hruď. Jimin na nas zazeral. "No môžeš si za to sám,, povedala som a vyplazila som mu jazyk. "Tak ja proti Jungkookovi,, povdal Jimin a podal Jungkookovi ovládačku. "Platí kto vyhrá pri tom bude sedieť Simča,, povedal Jungkook a zapol hru. Prišlo mi to ako blbá hra nie? Veď som Jiminove dievča ale ok. Páči sa mi že sa správaju ako deti. Celý čas vyhraval Jimin no na konci sa to vyrovnalo. "To neni možne skončilo to remizou,, povedal Jimin. "No takže sedím sama,, povedala som a sadla som si do kresla. "Tak na to zabudni,, povedal Jimin a prišiel ku mne. Zdvihol ma a polozil ma vedla neho na gauč. Objal ma tak silno že som nemohla od neho odisť. "Poďte večerať!,, zakričal Jin. Chcela som sa postavit ale Jimin ma nepustil. "To akože nepôjdeme jesť?,, spytala som sa. "Neboj sa pôjdeme,, povedal Jimin a zdvihol ma. Sadol si na stoličku a položil ma na jeho kolená. Zobral si jedlo a nabral na vidličku. Dal mi ju k ustam a ja som nadvihla obočie. Nakoniec som to zjedla. Celkom sa mi páčilo že ma Jimin kŕmi. "To budeš robiť už častejšie,, povedala som a zasmiala som sa. "Jaj Jimin ty jej nedas pokoj?,, povedal Jin. Dojedli sme. "Kam teraz?,, spytal sa Jimin a zdvihol ma. "Ja sa divim že ti niesom tažka,, zasmiala som sa. "Ale prosim ta si lahka ako pierko,, povedal Jimin. "Tak ja chcem isť do kupelne,, povedala som a už sme išli.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...