Letadlo pristálo a ja som vystúpila. Zase som v Londýne. Jednoducho potrebujem vypnúť. Aj ked teraz mám pocit ako by som cestovala v čase. Znova ako by môj život išiel odznova. Viky mala pre mna prísť na letisko. Zobrala som si kufor a išla som na parkovisko. Hneď som zbadala Viky. Rozbehla sa ku mne a objala ma. "Ahooj konečne ta znova vidím!,, kričala tak že ju musel počuť celý Londýn. "Aj ja ta rada vidím,, usmiala som sa. "Tak poď baby už ťa chcú vidieť,, povedala a ťahala ma do auta. Prišli sme k nej domov. Pomohla mi s kufrom a išli sme dnu. "Aaaaa Simonaaaaaa!,, zakričala Nikita a dovalila sa ku mne. Hodila sa mi okolo krku. "Ahoj Nikuš,, zasmiala som sa a objala som ju. Potom prišla aj Linda. Objali sme sa a Viky mi išla ukázať moju izbu. "Važne ďakujem že tu môžem ostať,, povedala som. "To nie je problém,, zasmiala sa Viky a nehala ma aby som sa vybalila. Ak by ste si hovorili "veď ja som mala byt" tak ano mala ale myslela som že už ostanem v Kórei takže som poprosila Lindu aby ho predala. Vybalila som si veci a lahla som si na postel. "Simiiii večeraaaaaa,, zakričala na mna z dola Nikita. "Ideeeeem,, zakričala som jej naspäť. Rozbehla som sa dole. Po pravde bola som dosť hladná. Nikita predo mna položila jedlo a ja som sa do toho pustila. Baby si sadli oproti mne. "Tak čo hovoooor čo je nové?,, spýtala sa Nikita nedočkavo. Nadvihla som jedno obočie. "Ako sa majú chalani?, čo tvoja Kpop kariéra?, je niečo nové?,, zasypala ma otázkami Nikita. "Chalani sa majú,, chcela som dokončiť ale niečo ma napadlo. "Do riti,, povedala som a rozbehla som sa do izby. Zhrabla som ruksak a hladala som mobil. "Yoongi ma zabije,, povedala som si. Našla som mobil a isla som do správ. Našla som si Yoongiho a napísala som mu.
Napísala som ešte Jiminovi a išla som späť za babami. "Kde si tak trielila?,, spytala sa Linda. "Zabudla som napísať Yoongimu,, zasmiala som sa. Sadla som si späť k jedlu. "Noooo tak hovooor niečo nové?,, nedala pokoj Nikita. "Ach Niky ty nedáš pokoj však,, zasmiala som sa. "Jasne že nie už ani neviem koľko sme neboli v Kórei,, zasmiala sa. "Nooo Yoongi chodi s Rosé,, povedala som. "Ja viem o tom som počula dosť ma to prekvapilo,, povedala Nikita. "Simi?,, povedala po chvíli Nikita. "Ano?,, spýtala som sa. "Poznáš skupinu Le Sserafim?,, spýtala sa. "Nie že ju len poznám aj som fanúšička,, povedala som z úsmevom. "Nevedela som že počúvaš Kpop,, uškrnula sa Linda. "Som Kpop idolka myslím že ak by som ho nepočúvala tak si to nezaslúžim,, zasmiala som sa. "Biaska?,, spýtala sa Nikita. "Chaewon,, usmiala som sa. "Moja Kazuha je to úžasná baletka a niečo ako moja Idolka,, povedala Nikita. "Tak to hej,, povedala som. "Mala by si sa s nou spoznať myslím že aj môžeš,, povedala Nikita. "Hm?,, spytala som sa. "Je ARMY a jej BTS bias je Jimin a myslím že sa aj poznajú takže mohla by si sa s nou spoznať a potom ma s nou zoznámiť,, uskrnula sa Nikita. "Pre teba čokolvek Niky,, zasmiala som sa. "Čo keby sme si pustili hudbuuuu,, vykríkla Nikita. Zobrala si mobil a niečo tam pustila. Pustila moju pesničku Dumb Dumb. Tancovali sme a spievali na rôzne pesničky dlho až do kým nás Viky nezahnala spať. Osprchovala som sa a spravila som si hygienu. Lahla som si do postele a pozerala som do stropu. Baby mi chýbali. Rozhodla som si správne. Prečitala som si ešte správu od Jimina a išla som spať.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...