Zobudila som sa zjavne prvá. Pozrela som na mobil ktorý mi vypalil oči. 6:35. Ako to že som vstala tak skoro? Toto sa mi nestáva. Postavila som sa a prezliekla som sa.
Umyla som si tvar a isla som von z izby. Privolala som vytah. Nastúpila som donho a vyviezla som sa na najvyšie poschodie. Otvorila som dvere do spoločenskej miestnosti a presla som k chladničke. Otvorila som chladničku a pozerala čo si dam. "Si dosť skoro hore,, povedal niekto a ja som sa strhla. Stal tam Jimin. "Vylakal si ma,, povedala som a ďalej pozerala do chladničky. No stále som citila Jiminov pohlad na mne. Keď som nič v chladničke nenašla zavrela som ju a zobrala som si pohar a napustila do nej vodu. Napila som sa a otočila som sa na Jimina. Opieral sa o stenu a sledoval ma. "Maš niaky problem?,, spytala som sa ho. "Nie všetko je vpohode,, povedal Jimin. "Prečo na mna pozeraš ako na zjavenie?,, spytala som sa. "Neviem proste nemam na nič ine pozerať,, povedal Jimin a zasmial sa. Sadla som si na linku. "Tak o čom sa budeme baviť?,, spytala som sa. "Ja neviem o čom rada rozprávaš?,, spytal sa Jimin a prišiel ku mne. Pozrela som na neho. "Čo malo znamenať to dobrú noc?,, spýtala som sa ho. "Nemohol som ti napisať?,, spytal sa Jimin. To už bol dosť blízko pri mne. Dýchlai sme jeden na druhého. "Neodpísala si mi ale,, povedal Jimin a ja som sa uskrnula. "Mas pravdu,, povedala som. Vtedy sa začal ku mne priblizovať. Bol už skoro nalepený na mojich perách keď vtom sa rozsvietilo svetlo. Rýchlo sa odomna vzdialil a ja som zoskočila s linky. Otočila som sa rychlo s poharom k drezu akoze si napustam vodu. Do izby prisiel Jin. "No dobre ráno ste dosť skoro hore,, povedal a presiel do kuchyne. "Idem robiť raňajky,, povedal Jin a ja som prikývla. Odisla som s izby a za mnou isiel Jimin. Nastúpili sme do výtahu. Celý čas sme pozerali jeden druhému do ocí. Potom som sa ja začala smiať. Odjakziva totiž nezvladam sa pozerať niekomu dlho do oči. "Prečo sa smeješ?,, spytal sa Jimin. "Prepač nezvladam pohlady do oči,, povedala som. Vystúpili sme s výtahu. Isla som do svojej izby ale Jimin ma chytil za zapästie. "Pockaj chcel som sa ti ospravedlniť za to co sa stalo,, povedal a ja som nanho vyvalila oči. "Čože veď ja sa nehnevám,, povedala som a postavila som sa blízko k nemu. Priblížil sa ku mne a spojil naše pery. Odtiahol sa a ja som sa nanho pozrela. "Môžem isť k tebe do izby aby som nezobudila baby?,, spytala som sa. "Jasne kludne,, povedal a ťahal ma za ruku do jeho izby. Sadla som si u neho v izbe na gauč. "Maš rada horory?,, spytal sa Jimin. "Celkom ale po nich sa bojim,, povedala som. "Tak dnes večer si dame horor čo ty na to?,, spytal sa Jimin. "Dobre pridem,, povedala som. "Idem zobudiť baby uz budu raňajky,, povedala som a odisla som s izby. Vyborne takže som si dala bozk s Jiminom. Výborne už teraz sa bojim čo ešte príde.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...