Časť 29.

110 6 0
                                    

"Prečo ste to spravili?,, spýtala som sa. "Ja ani neviem jednoducho keď sme to videli mysleli sme že to bude dobrý nápad ale asi nebol,, povedala Nikita. "A je to koncert alebo Fan meetting?,, spytala som sa. "No je to Fan meetting,, povedala Linda. "Prepačte baby ale ja nejdem,, povedala som. "Sprav to aspoň pre nas,, povedala prosebne Nikita. Chvílu som premýšlala. Baby to spravili pre mna ale ja to nechcem. Mimochodom ak by niekto nepochopil baby kúpili tie lístky na ten BTS Fan meetting. Nadýchla som sa. "Spravím to pre vás a pre Yoongiho pre nikoho iného,, povedala som a pre nikoho iného som zdôraznila. "Si úžasna dakujeme,, povedali baby a boli na odchode. Ja som si zapla telku ale velmi som jej pozornosť nedávala. Stále som premýšlala že presne o 2 týždne budem znova s nimi. Lenže ja by som aj išla ale keď znova odídeme môj život bude ako predtým ked som pri jeho mene mala citové výkyvy. Musela som isť na vzduch. Zobrala som si mikinu lebo predsa už bol Október a vonku bola celkom zima. Vyšla som von a dala som si do uši sluchadlá. Prechádzala som sa asi pol hodinu ale potom mi už bola zima. Vrátila som sa domov a zobrala som mobil. Pamätáte si ešte to ako som v klube stretla baby s Itzy? ( určite ano lebo to bolo asi pred dvoma častami:)

No tak s Yunou sme si dosť sadli a sme kamošky a sem tam jej zavolám keď mam niaky problém. Našla som si ju v kontaktoch a zavolala som jej. Zdvihla to. "Ahoj Simi,, povedala a ja som sa usmiala. "Ahoj Yuni ako sa maš?,, spytala som sa. "Mam sa fajn čo ty?,, spytala sa. "No momentálne nie moc dobre,, povedala som. "A to už prečo?,, spýtala sa Yuna. "No baby kúpili lístky na Fan meetting či čo to je a ja tam nechcem isť ale slúbila som im to,, povedala som. "Aha tak o to ide,, povedala Yuna. "Choď tam,, povedala po chvíli. "Prečo?,, spýtala som sa. "Lebo ti to neuškodí,, povedala Yuna. "Keď to povieš ty,, povedala som. "A inač som vaša fanušička ste užasne,, povedala som. "Aw Simi ďakujeme,, povedala Yuna. "Ja už musím ale keby hocičo zavolaj,, povedala Yuna a zrušila.

O 2 týždne

Práve som vo svojej izbe a pozerám čo na seba. Keď sme boli v Kórei dostali sme BTS merche takže doma ich mam kopu ale nenosím ich. Asi je príležitosť. Vytiahla som ich a popozerala som si ich.

K tomu som si dala volné rifle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

K tomu som si dala volné rifle. Vtedy mi padol zrak na klobučik.

 Vtedy mi padol zrak na klobučik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Heh prečo nie dám si ho. Nemusia ma tak rýchlo spoznať. Ešte som sa namalovala a išla za babami. Nastúpila som k Viky do auta a isli sme. "No ty si sa nám ale vymódila,, zasmiala sa Linda. "Prestan ten klobúk je len doplnok pre to aby ma nezpoznali hned,, povedala som a baby sa zasmiali. Keď sme tam prišli nebolo mi do smiechu. Bola tam snáď päť kilometrová rada. "Vy ste mi nepovedali že to bude vonku!,, vykríkla som. "No prepač,, povedala Viky. "Veď tam zmrznem,, zafnukala som. "Nefnukaj sa poď,, povedala Linda a tahala ma do rady. "Ak ti je taká zima choď si tam kúpiť niaku,, povedala Nikita a ukazala na malý obchod a BTS merchom. "Ani nahodou,, povedala som. 

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now