Časť 25.

119 6 0
                                    

Ráno som vstala a uvedomila som si že som v Jiminovom objatí. Niako som sa od neho dostala preč. Nechcelo sa mi prezliekať tak som rovno išla do spoločenskej miestnosti. Tam už stál samozrejme Jin v kuchyni. "Dobré ranko,, sadla som si za stôl. "Dobre ranko,, povedal Jin. "Dnes ideme do študia dufam že pôjdeš tiež,, povedal Jin. "Ano Yoongi mi písal večer idem,, povedala som a pustila som sa do raňajok. "Som prvá hore?,, spýtala som sa. "Ano si,, zasmial sa Jin. Vtedy prišiel do izby Namjoon. "Dobre rano,, pozdravili sme ho s Jinom. "Dobre rano,, povedal aj on. Sadol si za stôl. "Prave ked mame isť do štúdia všetci spia,, povedal Namjoon. "No presne dobre sa im spí ked mame niekam ist ale ked je normalny den tu chodia hladať jedlo uz o piatej,, povedal Jin a ja som sa zasmiala. Zjedla som a išla som do svojej izby. Baby sa už chystali zjavne na raňajky. "O dobre ranko,, povedala som ked som vošla. "Dobre rano,, povedali baby. Isla som k svojej skrini a vybrala si veci.

Spravila som si hygienu a sadla som si na gauč

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Spravila som si hygienu a sadla som si na gauč. Asi za hodinu sme isli do študia. Keď sme tam prisli chalani išli do svojho študia kde robia hudbu a nas poslali do tanečneho. Keď sme vošli neverila som vlastným očiam. Bolo to obrovská tanečna sála. "OMG,, povedala som. Začali sme sa naťahovať. "S chalanmi keď docvičia si davame Dance battle,, zasmiala sa Nikita. "No tak to musim skusiť,, povedala som. "Viky porazila Taehyunga,, uškrnula sa Nikita. "Wow Viky ty sa nezdáš,, povedala som. Tancovali sme dosť dlho a potom prišli chalani. "Prepačte ale musime isť mame ešte prácu,, povedal Namjoon a my sme prikývli. Aspon som si konečne mohla zatancovať. Prišli sme domov. "Simi pôjdeš si zahrať ja mam voľno,, povedal Jungkook a ja som prikývla. Hrali sme asi dve hodiny. Heh dosť vela. V ten den sa už nič dalsie nadialo. Večer som však znova bola smutná že skoro za týžden odchadzam.


Prepačte že tato časť je trošku krátka ale nevišlo mi to. Dalsia časť by už mala byť dlhšia;).

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now