Časť 30.

102 4 0
                                    

Čakali sme tam ja ani neviem kolko proste dlho. Tá rada ale bola stále dlhá a mne už bola dosť zima. Rozmýšlala som že sa niako vyhovorim ale baby by to určite odhalili. "Som hladná,, povdala som. "Tak dobre ale idem s tebov,, povedala Nikita a išla so mnou. Prišli sme k bufetu a ja som si vypýtala Hot dog. Nikita to zaplatila. "Prečo si to zaplatila?,, spytala som sa ale to už ma Nikita ťahala späť.

Two years later;)

Nepáčilo sa mi že už ich vidím. Bolo to pre mna strašne divné no mám pocit že sa nezmenili. Yoongi bol štvrtý v poradí takže musím prejsť cez Jungkooka, Taehyunga a Jina. Bude to tažké ale nemôžu si všimnúť že som to ja. "Môzem isť prvá?,, spýtala som sa. "Jasne kludne,, povedala Viky a pustila ma pred nu. Mám plán. Takže za Yoongim je Jimin takže keď dohovorím s Yoongim vyhovorím sa že musím isť už do auta lebo mi je strašna zima a ja zmrznem. Dúfam že to vyjde. Predo mnou boli ešte dve baby takže dosť divné. Bola som v strese. Nadýchla som sa a prišla som k Taemu. Nemusel by ma spoznať dala som si preč ofinu takže snaď to bude vpohode. On sa na mna usmial a ja som sa tiež usmiala. Podpísal mi kartičku a ja som išla k Jinovi. Vtedy som si všimla že Tae už spoznal Viky. No do prdele. Zobrala som si od Jina kartičku a usmiala som sa. Prešla som k Jungkookovi. "Ahoj,, pozdravil ma. "Ahoj,, povedala som. "Maš pekný klobúk,, povedal a podal mi kartičku s autogramom. Konečne som bola u Yoongiho. Naklonila som sa k nemu. "Yoongi,, zašepkala som a nadvihla som si klobúk. "Si!,, chcel vykriknuť. "Shhhhhhh,, dala som si prst na usta a pozerela jedným okom na Jimina. Pozeral na mna. Prezeral si ma a mračil sa. Bože ak ma spozna je po mne. "Prečo Shh?,, spýtal sa Yoongi. "Lebo nechcem na seba pútať pozornosť,, povedala som. Chvílu sme sa bavili. "Musite znova prisť,, povedal Yoongi. "Možno prídeme,, povedala som. Samozrejme nebola to pravda. "Tak chceš odo mna autogram?,, spytak sa s uškrnom a ja som ho slabo plesla po hlave. "Jasne že ano čo sa pytaš,, začala som sa smiať. "To čo si spravila,, zasmial sa a chcel mi tiež plesnuť po hlave ale ja som sa uhla. Začala som sa rehotať a Yoongi tiez a až potom som si uvedomila že na naš každý pozerá. "Ja už musím,, povedala som a začala som sa vzdialovať. "Simona vráť sa!,, zakričal Yoongi. "Presne tak Simona vrát sa,, zakričala Nikita a bežala za mnou. Chytila ma a ťahala späť. "Pusti ma povedala som že to spravím pre Yoongiho,, povedala som. "Porozprávala som sa s Yoongim a teraz už môžem isť domov,, povedala som. "Na to zabudni,, povedala Nikita. "No teda Simi veď ja som ťa ani nezpoznal,, zasmial sa Jungkook. "Maš preč ofinu však?,, spytal sa Taehyung. "Ano,, povedala som a prišla znova k Yoongimu. "No tak zdžujeme,, povedala po chvíli Linda. "Simi myslím že by si sa mala posunúť,, povedala Nikita. Zavrela som oči a nadýchla som sa. Otocila som sa a prešla k Jiminovi ktorému bolo zrejme tak isto trápne ako mne. Vsetci na nas hladeli. "Um tak chceš autogram?,, spytal sa a pritom pozeral do zeme. "No tak fajn,, povedala som a Jimin ho rýchlo načarbal. "Ďakujem,, povedala som hanblivo a odišla som dalej. Ešte som sa porozprávala trocha s Hobim a Namjoonom a išla preč. Čakala som na baby. Zatial som tam stala a kukala do mobilu. Pozrela som sa kde sú ale vtedy sa môj a Jiminov pohlad stretol. Rýchlo som ho odvrátila a Jimin tak isto. Baby za chvílu prišli a išli sme do auta. Vyhodili ma pred mojim bytom a ja som isla dnu. Vošla som a zavrela za sebou dvere. Pozrela som na seba do zrkadla. Chcela som sa prezliecť ale povedala som si že ostanem v tomto. Vtedy mi pípla správa.

Nikuška

Pozrela som na IG a zapla to video

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pozrela som na IG a zapla to video. Bolo to interview s BTS. Práve sa tam bavili o vztahoch. To čo som počula tomu som neverila.

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now