Blúdila som tmavými uličkami Kórei. Nakoniec som prišla tam kde som chcela prísť. Utrela som si ešte raz tvár a zazvonila som na velkú vilu. Bol už večer tak som dúfala že ich nezobudím. Počula som kroky. Otvorila mi Yeji. "Och ahoj Simi deje sa niečo?,, spýtala sa. "Nie vpohode len sa chcem spýtať mohla by som tu niekolko nocí ostať?,, spýtala som sa. "Jasne že ano,, povedala a pustila ma dnu. Nemala som na sebe ani mikinu len košelu a krátku suknu takže som bola celá premrznuta. Vyzula som sa a išla som do obývačky. Na sedačke sedela Chaeryeong s Ryujin. "Ahojte,, pozdravila som ich. "Nevedela som kto môže takto zvoniť ale teba som určite necakala,, zasmiala sa Ryujin. "Tak to hej,, zasmiala som sa tiež. "Kolko ostaneš?,, spýtala sa Yeji. "Ešte neviem ale ak máte niaku prácu kludne môžem isť inam,, povedala som. "Nie jasne že nie,, povedala Yeji. "Ďakujem velmi pekne,, povedala som. "Ale v piatok ideme na vystúpenie kde budú vystupovať rôzne skupiny a aj my takže ak by si chcela môžeš ist s nami,, povedala Chaeryeong. "Um rada pôjdem,, povedala som. "Dobre tak poď zavediem ta do izby,, povedala Yeji a išli sme. Ukázala mi moju izbu a dala mi čisté veci. Prezliekla som sa a išla som spať. Vtedy mi cinkla správa. Viky.
Vypla som mobil a išla som spať. Nechcem sa vrátiť. Ublížil mi. Myslela som že to znova môže byť tak ako to bolo ale mýlila som sa. Čas sa nedá vrátiť a už to ostane takto. Zaspala som.
Zobudila som sa a zišla som dole. Pri stole už sedeli baby. "Dobré ránko,, povedala som. Lia s Yunou ku mne hneď pribehli. "Počuli sme ži prišla večer preco? stalo sa niečo? si vpohode?,, zasypali ma milión otázkami. "Ano som vpohode,, povedala som aj keď to velmi pravda nebola. Sadla som si k stolu a zjedla som lievance. "Yeji sú fakt výborne,, povedala som. "Ďakujem,, povedala Yeji.
Prešli uz 4 dni od kedy som tu. Je mi tu fakt dobre. Tak skoro sa späť nechystám. A ked sa budem len pre veci a pôjdem späť do Londyna. Zajtra ideme na to vystúpenie a som zvedavá. Ano už ma napadlo že tam určite budú vystupovať aj BTS ale to je mi jedno.
Ráno som sa zobudila na budík lebo sme mali vstávať skôr. Síce je to predstavenie až večer ale baby ešte museli isť nacvičovať. Povedali že oni asi o 12:30 pôjdu ešte niečo vybaviť do JYP a potom prídu pre mna a pôjdeme tam. Ostala som teda doma sama. Pustila som si telku. Prešli asi 3 hodiny. Bolo 15:35. Prešla dalsia pol hodina. Niekto začal otvárať dvere. Boli to baby. "Poď Simi ideme,, zakričala Yuna a ja som sa rýchlo obula. Nasadla som k nim do auta a išli sme. Vystúpili sme pred velkou budovou. Vystúpili sme. Bolo tam už dosť aut s Kpop skupinami. Videla som BlackPink a Twice. Takisto mi padol pohlad aj na BTS ale od nich som pohlad odvrátila.
Pov Viky
Simi je už preč 5 dni a stále nevieme kde je. Važne neviem kam mohla isť. Práve stojíme pred velkou budovou kde chalani idú vystupovať. Vtom za mnou pribehla Nikita. "Viktória ja som videla Simonu,, povedala. "Čo?!,, vykrikla som. "Kde?,, spytala som sa. "Tam,, ukázala Nikita vedla auta s niakou skupinou. "Chalani tam je Simona,, povedala som a oni sa hneď otočili tam kde som ukazovala. "Simona!,, zakričal Yoongi.
Pov Simi
"Simona!,, počula som ako niekto zakričal moje meno. Pozrela som tým smerom a videla som Yoongiho. Čo teraz? "Baby zachvilu pridem,, povedala som a rychlo som niekam zmizla. Pozerala som do zadu a do niekoho som narazila. "Och pardón,, povedala som. "Simi?,, spýtal sa ten človek. Ešte ten tu chýbal. "Ahoj,, povedala som. "Myslel som si že ta naživo už nikdy neuvidím,, povedal Soobin a objal ma. "Aj ja som myslela že sa už neuvdime,, povedala som ale namiesto toho myslela som chcela dať dufala ale odpustila som si to. "Tak ahoj ja už musim,, povedala som a odišla som. "A nezabudni mi tlieskať!,, zasmial sa Soobin. "Jasne,, povedala som a prišla som za babami. "Okay už by sme mali isť,, povedala Yeji a išli sme.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...