"Vieš keď som mala asi 8 alebo 9 rokov mala som Yoongiho velmi rada ale keď som sa v 10 rokoch dozvedela že bude odchádzať na opacnu stranu sveta tak som bola strašne smutná no a keď odisiel velmi mi to ublížilo lebo som nemala nikoho ani v škole ani mimo takže depresie a podbne no a keď som mala asi 12 stretla som baby a konečne som mala kamarátky no lenže na Yoongiho som bola naštvaná že sa mi ani neozval no a nevidela som ho skoro 11 rokov takže dosť tažke potom sa s nim stretnúť,, vysvetlila som sklonila som hlavu a do oči sa mi nahrnuli slzy. Vtedy ma Jimin objal. "Uplne ťa chápem,, povedal Jimin. Pozrela som nanho. "Tiež som nemal kamarátov teda aspoň nie pravých,, povedal Jimin. "Ale aspon mam teba,, povedal Jimin a usmial sa na mna. Objala som ho. Keď som sa odtiahla pozerali sme si do oči. Potom sa Jimin ku mme nahol a pobozkal ma. Odtiahol sa a ja som mu bozk vrátila. Vtedy niekto zaklopal Jiminovi ma dvere. Jimin išiel otvoriť. Stál tam Taehyung. "Ano?,, spytal sa Jimin. "No asi ta to nepoteši ale máte sa rýchlo pripraviť prídu sem Blackpink,, povedal Taehyung. "Bože nieeee!,, zakričal Jimin. Prišla som k nemu a objala ho. "Neboj bude to vpohode,, povedala som a on sa usmial. "Um okay tak ja vas nechám,, povedal Tae a odišiel. Zasmiala som sa. "Ale nech Jennie zabudne že sa k nej budem správať milo,, povedal Jimin. "No tak budu na navšteve ale mam jednu podmienku dnes ten večer budeme mať,, povedala som a Jimin sa zasmial. "Tak to si píš že budeme,, povedal a prešiel ku mne. "Už som ti hovoril že ta mam rad?,, spytal sa a ja som sa uškrnula. "Vela krat,, povedala som. Znova sa ku mne nahol ale ja som sa uhla a vyplazila som mu jazyk. "Idem sa pripraviť,, povedala som a odišla s jeho izby.
Prišla som do svojej izby a tam už boli všetky baby. "Simi vieš že pridu Blackpink?!,, kričala Nikita. "Hej viem a ako bolo v štúdiu?,, spytala som sa. "Super musiš tam niekedy isť,, povedala Viky. "Idem sa prezliecť,, povedala som a išla do svojej izby.
Ja
Linda
Viky
Nikita
Vaness
Keď sme boli išli sme do spoločenskej miestnosti. Sadli sme si na gauč. "Kedy prídu Namjoon?,, spýtala som sa. "Každú chvílu,, povedal Namjoon. "Choste niekto zavolať Jimina,, povedal Jin. Všetci pozreli na mna. "Akože vážne?,, spytala som sa. "Choď prosím ťa Simi,, povedal Namjoon. Tak som sa postavila a išla k jeho izbe. Zaklopala som. "Ďalej,, zakričal. Otvorila som dvere. Sedel na gauči a pozeral do mobilu. "Jimin poď musíme isť,, povedala som. "To už sú tu?,, spýtal sa podráždene Jimin. Sadla som si k nemu. "Poď Jiminie,, povedala som a on sa usmial. No namiesto toho aby sa postavil sa naklonil k môjmu uchu. "Páči sa mi ta prezývka,, pošepkal mi a ja som sa uškrnula. Keď sa odtiahol pre zmenu som sa naklonila ja k nemu a pobozkala som ho. "Tak už poď,, povedala som a chytila ho za ruku. Spolu sme isli do spoločenskej miestnosti. Vošli sme tam. "Sú tu!,, zakričal Namjoon. "Podme ich privítať,, povedal Namjoon a všetci sme išli do výtahu. Vystúpili sme a tam už stáli Blackpink.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...