Soobin ma držal a ja som sa nevedela dostať od neho preč. Furt mal na tvári ten uškrn a mne z neho bolo zle. Pritlačil ma o stenu a nalepil sa telom na mňa. "Soobin prosím,, povedala som. "Čo sa deje zlatko?,, usmial sa. "Prestaň prosím,, povedala som. Pozrel mi na pery a potom ma pobozkal. Len tak som tam stála. Odtiahol sa a pozrel na mňa. "Pustiš ma prosím,, prosila som ho. Nechcela som aby ma chytal ale nevedela som čo mám robiť. Skúsila som štastie. Pobozkala som ho. Cítila som že je prekvapený a povolil. Rychlo som ma od neho odsotila a rozbehla som sa von zo záchodov. Bežala som späť a sadla som si na sedačku. Sadla som si a poobzerala som sa. Hladala som kde je kto. Namjoon a Jin neboli opitý aby mohli potom tych čo budu opitý dať do auta. Yoongi sedel na sedačke a rozpraval sa s Vaness zjavne obydvaja už opitý. Hobi tancoval, Taehyung tancoval s Viky a Nikitou ale neboli opitý proste len tancovali, Jungkooka som najprv nevidela tak som skusila pozrieť za seba ale hneď som to olutovala. Na sedačke za mnou sedel Jungkook a na ňom obkročmo sedela Linda a bozkávali sa. Dobre viem že už boli určite opitý lebo toto by Linda na verejnosti nerobila. No nikde som nevidela Jimina. Môj doprovod by mal byť so mnou. Tak som si zobrala víno, mobil a pozerala som. Rozhodla som sa dať fotku na Instagram.
Použivatel Simča_Min<3 pridal/a
príspevokIn club;)
Jimin_shi: kde si vlastne?
Simča_Min<3: na gauči;)
Jimin_shi: tak ma tam čakaj
Okay takže Jimin príde a ja sa konečne nebudem nudiť. Odložila som mobil a pozerala ako tancujú. Vtom mi niekto zakryl oči. "Čo robiš Jimin,, povedala som a zasmiala som sa. "Ja nie som Jimim,, povedal ten niekto a ja som hneď vedela kto to je. Soobin. "V čom je Jimin lepši ako ja?,, spytal sa naštvane aj keď už bol opitý. "Napriklad zaujíma sa o mna,, povedala som. "Zaleži mu na mne nie ako tebe,, povedala som a zamračila som sa. "Vypadni,, povedala som a on s vražedným pohladom odišiel. Zachvilu mi niekto znova zakryl oči. "Važne?,, spytala som sa toho niekoho. Ten niekto mi dal bozk do vlasou a sadol si ku mne. Bol to Jimin. "Konečne si prišiel,, povedala som. "Hm?,, spytal sa. Jasne určite sa cestou ku mne zastavil pri alkohole a teraz je už uplne opitý. "Mam ťa rád Simi,, povedal zrazu a ja som jeho slová nebrala príliš važne lebo bol opity. Vtom Namjoon konečne zahlasil odchod. Všetci ktorý neboli opitý sa postavili ale tý čo boli to uplne ignorovali. Vzdychla som si a podala Jiminovi ruku. Ten sa usmial a chytil mi ju. Ale namiesto toho aby sa postavil ma stiahol nanho. Ostala som ako prikovaná. Nakoniec som sa od neho dostala. "Jimin na toto teraz nie je čas poď,, povedala som a pomohla mu vstať. Prišli sme do auta a posadila som ho. Potom som ešte išla zobrať Lindu a Jungkooka. Chytila som ich za ruky a naštastie nerobili problemy. Keď už boli všetci v aute sadla som si aj ja. Sedela som vedla Viky lebo Namjoon chcel aby opitý sedeli v jednom aute a my čo nie sme v jednom. Takže sme tam boli ja, Viky, Nikita, Tae a Jin. Namjoon sedel vedla šofera a s niekym s TXT v prvom aute. Prišli sme k našmu domu. "Simi pomôžeš prosim ťa Linde a Jungkookovi a potom ešte prid pre Jimina,, povedal Namjoon ked som vystúpila. Zobrala som teda Lindu a Jungkooka. Lindu som dala do mojej izby a Jungkooka do jeho. Potom som prišla pre Jimina. Chytila som ho za ruku a ťahala do vytahu. Bol totálne na mol. Prišli sme do jeho izby a on ma začal obímať. "Jimin choď spať na toto nie je čas,, povedala som a Jimin sklonil hlavu. Ťahala som ho za ruku do jeho spalne a ulozila som ho do postele. On ma ale vzal k nemu do postele a objal ma. Ležala som teda vedla neho v jeho objatí a on pri mne zaspal. Napisala som teda Viky že ostávam u Jimina a zaspala som tiež.
YOU ARE READING
My Popular Brother [DOKONČENÉ]
Science FictionVolám sa Min Simona. Práve som oslávila svoje 21. narodeniny. Žijem s mamou na Slovensku ale mam jedného pŕibuzného na skoro uplne opačnej strane zeme. Je to môj brat Min Yoongi. Min Yoongi je 29 rocny spevák v skupine BTS. Nastanu letné prazdniny a...