Časť 56.

107 7 10
                                    

Prisli sme domov a každý išiel do svojej izby. Osprchovala som sa a dala som si pyžamo. Sadla som si na gauč. Prečo mám stále pocit že byť Idolkou je náročne. Ano je to náročne ale myslela som že budem štastná. Stále mám pocit že ma nikto neberie ako Idolku. Pozrela som do zrkadla. Pozrela som na seba. "Zase tam stojíš?,, spýtal sa hlas za mnou. Jimin sa opieral o stenu. "Nemôžem za to,, povedala som. "Nie som dosť dobrá, viem že moja hudba nikdy nebude populárna pre nikoho,, povedala som a skĺzla som sa k zemi. "Ja na to nemám Jimin,, utrela som si oči. "Môžeš si dať pauzu ak ju potrebuješ,, povedal a sadol si ku mne. "Aj ja som si myslel to isté ale nemôžeš sa vzdávať,, povedal Jimin a chytil ma za ramená. "Chcem isť do Londýna,, povedala som po chvíli. Jimin na mna prekvapene pozrel. "A-a-ale ja nechcem aby si išla,, povedal po chvíli. "Jimin ja musím,, povedala som. Jimin vstal. "Je to tvoja voľba,, povedal. Postavila som a išla som za Yoongim. Zaklopala som. "Dalej,, ozvalo sa. "Ahoj sestrička,, povedal. "Ahoj,, povedala som a sadla som si. "Yoongi ja odchádzam späť do Londýna,, povedala som. "Č-č-čože?,, spýtal sa. "Yoongi ja to nezvládam potrebujem pauzu,, povedala som a po tvári mi stekali slzy. "Dobre hlavne neplač,, pribehol ku mne a objal ma. "Vrátim sa slubujem,, povedala som s plačom. "Tak to dúfam,, povedal. "Nechcem ťa znova stratiť,, povedal Yoongi. "Nestratiš,, odtiahla som sa. "Dúfam že sa vrátiš skoro,, povedal Yoongi. "Daj mi minimálne týžden,, utrela som si slzy. "Fajn,, povedal. Odišla som do svojej izby a pobalila som si veci. Jimin už ležal v posteli. Keď som si zbalila veci išla som si tiež lahnúť. "Jimin?,, zašepkala som do tmy. "Ano?,, ozvalo sa. "Prosím nehnevaj sa ja musím odísť,, povedala som. Jimin sa ku mne otočil. "Ako by som sa mohol hnevať na niekoho ako si ty?,, spýtal sa Jimin. "Ale prosím nechcem aby sme sa znova odcuzili,, povedal Jimin. Sadla som si k nemu. "My sa nerozchádzame,, povedala som. Pozrel mi do očí. "Koľko budeš preč?,, spýtal sa. "Daj mi minimálne týžden,, povedala som. Prikývol. "Ale slubuješ že sa vrátiš,, povedal a pozrel mi hlboko do očí. "Slubujem,, povedala som. Pobozkal ma. "Dobrú noc,, povedal a lahol si. "Dobrú,, lahla som si tiež. Zaspali sme.












Zobudila som sa. Stála som ani neviem kde. Všade bola tma a nič okolo seba som nevidela. Zrazu som uvidela tieň postavy ktorá sa blížila ku mne. Keď prišla ako keby na mesačný svit videla som obrysy tváre ale stále som si nevedela vybaviť kto to je. Keď tá postava prešla až ku mne zastavila. Vtedy nás osvietilo svetlo. Bol to Jimin. "Kto ste?,, spýtala som sa. "To som ja Jimin,, povedal a ťahal ma niekam za ruku. Zastavili sme v tme. "Ja vážne neviem kto ste my sa poznáme?,, spýtala som sa. "Som kamarát Yoongiho tvojho brata,, povedal a pozrel na mna. "Ja si nespomínam že by som vás niekedy videla,, povedala som. "Chodili sme spolu predsa,, povedal. "Prepačte aj môj priatel je Jeon Jungkook,, povedala som. "Č-čo?,, spýtal sa.



Zobudila som sa. Musela som sa isť napiť. Oprela som sa o stenu. Čo majú tieto sny znamenať? Privádzajú ma do šialenstva že je to skutočnosť. Pozrela som na hodiny. Bude ráno. Možno by som mala isť už na letisko. Važne by som sa chcela s nimi rozlúčiť ale rozptýli ma to. Zobrala som pero a papier. Napisala som odkaz.

Ahojte chalani

Odišla som na letisko. Chcem
aby ste sa zbytočne nebáli. Napíšem
vám ked prídem do Londýna.

Simonka

Išla som do spoločenskej miestnosti a položila som papier na stôl. Potom som išla znova do svojej izby. Dala som jemný bozk Jiminovi na pery. Utrela som si oči a zobrala som kufor. Odišla som z budovy a zavolala som si taxík. Odviezol ma na letisko. Ja vlastne nemám kúpené letenky. Išla som na informácie a popytala som sa pani. Tá ma hneď spoznala že som Kpop idolka. Povedala že ma radi pustia aj sukromným lietadlom. Poďakovala som sa jej a odfotila som sa s nou. Nastúpila som na lietadlo a letela som do Londýna. Cestou som napísala Viky že idem späť do Londýna.

Annyeong... chcela som sa spytať aký by ste chceli koniec. Smutný či štastný. Spravím vážne hocijaký. Hlasujte v komentároch. Ďakujem:)

My Popular Brother [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now